Kiwi - Övergripande betyg baserat på 28 recensioner
Fremhævede Anmeldelser
Anmeldelser (28)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Din billetkøb
Efter at have læst den sidste anmeldelse, må jeg bare lige dele min oplevelse. Jeg blev virkelig skuffet over mit køb fra start til slut. Jeg troede virkelig, at jeg havde fundet en god aftale, men da jeg forsøgte at ændre min reservation, begyndte problemerne. De trak bare tiden ud i flere dage og opfyldte ikke mine ønsker. Efter 4 dage tilbød de mig endda en dyrere billetændring end den originale. Altså, hold dig langt væk fra dette sted til enhver pris!
Køb af reservation
Jeg havde en fantastisk oplevelse med kvinden, jeg snakkede med om min reservationsnummer. Hun var mega tålmodig, og vi fik hurtigt fikset mit problem. Det var en dejlig oplevelse, så jeg kommer helt sikkert tilbage for at handle mere i fremtiden.
Hurtigt telefon opkald
Jeg var virkelig imponeret over den hurtige og effektive service, jeg fik under mit telefonopkald. Kundeservice-medarbejderne var super venlige og tålmodige, og de fik løst mit problem på ingen tid. Jeg er virkelig tilfreds med den service, jeg fik.
Friske frugter
Jeg snakkede med en fyr i dag. Han var virkelig rar og hjalp mig med at finde de bedste frugter i butikken. Han svarede tålmodigt på alle mine spørgsmål og gav mig nogle gode råd. Jeg synes virkelig, at I er et fantastisk sted, og jeg vil helt sikkert komme tilbage for at handle hos jer igen. Tak for jeres gode service!
Brugervenlig hjemmeside og app
Jeg har brugt denne hjemmeside mange gange, og jeg har altid haft en god oplevelse med den letforståelige hjemmeside og app. Det er nemt at finde og bestille de ting, jeg ønsker, uden problemer. Mit eneste kritikpunkt er brugen af det ukrainske flag på hjemmesiden - det bør være neutral og undgå at blande sig i politik.
Forretningsrejse for 5 personer
Jeg vil ikke anbefale dette firma til nogen. Prisen steg dramatisk på under 10 minutter efter booking, hvilket resulterede i et tab på over 20.000 kr. Jeg havde booket en rejse fra Billund til Bari til en forretningsrejse for 5 personer. Flytiderne blev aflyst, og de foreslog en ny rute med flere skift og en lang rejsetid, hvilket ikke var passende for mine kunder. Desværre fik jeg ingen refusion, og jeg ventede i over 1,5 år med gentagne henvendelser fra min side. Jeg ville ikke give dem engang 1 stjerne. Jeg vil anbefale at booke direkte hos flyselskabet for at undgå lignende situationer. Desuden blev datoen rykket et år, da systemet ikke tillader datoer fra 2022, hvilket jeg kunne have forudset, da sagen ikke blev afsluttet inden for 12 måneder.
Flyrejse bestilt via hjemmesiden
Min oplevelse med at bestille en flyrejse via hjemmesiden var ret glat. Dog havde jeg lidt besvær med boardingpas og betaling af sædet på hjemturen.
Flyrejse fra Danmark til Spanien og tilbage
Jeg fløj retur fra Danmark til Malaga og alt gik glat på hele turen. Husk, at der kan være ekstra omkostninger, hvis du vil sidde sammen med dine medrejsende. Det samme gælder for andre flyselskaber som Norwegian, hvis du gerne vil ændre din plads.
Min booking af flybilletter
Jeg havde en virkelig god oplevelse med at bestille mine flybilletter gennem denne hjemmeside. Prisen var rigtig god, og det var samtidig nemt at finde rundt på siden og få de nødvendige oplysninger om bagage, ruter og andre vigtige detaljer. Jeg kunne virkelig godt lide den detaljerede ruteplanlægning med mellemlandinger og oplysninger om ting som visumkrav, selvom det bare var en mellemlanding. Det var også rart at få at vide, at den anden flyvning var en anden dag på grund af tidsforskellen. Alt i alt en meget professionel og gennemtænkt bookingoplevelse.
Booking af flybilletter
Hvad sker der lige med Kiwi og deres prisstigninger, når man booker? Det er virkelig skørt at se prisen stige med 3000 kr på bare 10 minutter! Det sker hele tiden, og det er frustrerende at være nødt til at ringe ind og bekræfte betalingen for at undgå at blive aflyst. Lad os bare sige, at Kiwi kun er vores sidste valg i nødstilfælde.
Søge alternative løsninger
Jeg blev nødt til at finde mine egne løsninger, fordi de ikke blev tilbudt, men når jeg præsenterer dem for holdet hos Kiwi, er de hurtige til at hjælpe.
Rejse billetter
Opdatering til de nye tider: du får besked, hvis der sker ændringer i din rejseplan, og du kan tilføje ekstrakøb som billetter og bagage. Det ser rigtig godt ud - et smart sted at købe billetter!
Rejseartikler
Jeg har haft rigtig gode oplevelser med Kiwi. De leverer altid god og hurtig service, og det sætter jeg virkelig pris på. Især deres kundeservice er top-notch - de svarer hurtigt, uanset om jeg har spørgsmål via e-mail eller telefon. Og så har de virkelig gode priser, hvilket er en stor fordel for mig som kunde.
Jeg har brugt Kiwi på mange af mine rejser, både inden for EU og internationalt, og jeg har altid være tilfreds med deres service. Deres personale er dygtige til at hjælpe mig med at finde de ting, jeg har brug for på mine rejser, og leveringen sker altid hurtigt og sikkert.sko, tøj
Jeg har købt nogle sko og tøj online, og jeg var ikke så tilfreds med oplevelsen. Det var nemt at få svar på mine spørgsmål, men chatten var ikke særlig hjælpsom. Jeg følte mig lidt ignoreret og forvirret, så det var ikke så godt.
Min rejsebooking
Jeg er virkelig tilfreds med Kiwi! Jeg har haft så mange gode oplevelser med dem, og jeg vil helt sikkert anbefale det til mine venner og familie. Jeg plejede at tro, at det var bedst at købe flybilletter direkte fra flyselskaberne, men Kiwi har virkelig ændret min opfattelse. Jeg har altid fundet billigere priser hos dem end andre steder, og det bedste er, at alle de forskellige afgange er samlet ét sted, så det er super nemt at finde det, man leder efter.
Ændring af flytid og lufthavn
Jeg havde desværre en fejl i min flyreservation med Kiwi, hvor de sendte mig information om et fly fra en anden lufthavn og 12 timer tidligere end planlagt. Det gav mig store problemer og ekstra udgifter, da jeg var nødt til hurtigt at finde en løsning for at komme til min oprindelige destination. Desuden ødelagde det min planlagte rejse, da jeg var nødt til at aflyse hotelophold og købe ekstra billetter.
Køb af flybilletter
Jeg købte flybilletter gennem Kiwi, og vores flytid blev ændret uden at vi fik besked. Da vi ankom for sent i lufthavnen, var det virkelig stressende! Vi endte med at være en hel dag forsinket og måtte betale ekstra for hotel og nye billetter. Det var virkelig ikke sjovt! Personalet talte engelsk, men det var svært at forstå dem, og de kunne ikke hjælpe os med at finde en løsning. Det var bare ikke i orden!
rejsen
Det hele forløb helt glat og uden problemer. Jeg blev løbende opdateret om ændringerne, så jeg kunne slappe af og føle mig tryg. Tak.
Køb af flybillet
Jeg købte en flybillet, men selskabet aflyste flyvningen og gav mig valget mellem at ændre flyvningen eller få en tilbagebetaling. Da jeg ikke ønskede at betale yderligere 800 euro ud over de 1300 euro, jeg allerede havde betalt, valgte jeg at bede om en tilbagebetaling. Desværre modtog jeg kun 10 euro tilbage i stedet for de fulde 1300 euro.
Check-in besvær
Det var virkelig irriterende at prøve at checke ind via KiWi.com og så blive bedt om at gå til flyselskabets hjemmeside i stedet. Men heldigvis var KiWi's online support meget venlige og hjælpsomme, hvilket gav lidt lettelse i en ellers træls situation.
Mest stemmer anmeldelse
Takker
Læs om