Supersaver Anmeldelser

: 24

Los datos de esta empresa han sido verificados por su exactitud y están verificados. Es seguro visitar su sitio web oficial. Estamos convencidos de que la transparencia y seguridad en línea animan a todas las empresas a verificarse con nosotros, para que sepan dónde se puede comprar de manera confiable y segura.

29% Vil handle her igen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-14
Rejsebilletter ændret
Jeg havde købt flybilletter hos et flyselskab, men de ændrede dem pludselig. Jeg valgte at kontak...Læs om
sune

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-06
Min rejseoplevelse
Jeg vil gerne advare andre kunder om min negative oplevelse med denne virksomhed. Jeg købte en re...Læs om
lis

Mest stemmer anmeldelse

  2024-03-27
Min købsoplevelse
Jeg besluttede mig for at købe en ny telefon fra dem, fordi de havde nogle gode tilbud. Desværre ...Læs om
Janni Hinrichsen

Anmeldelser (24)

  (1)

 (2)

  (11)

  (7)

  (3)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Rejsebilletter ændret

    Jeg havde købt flybilletter hos et flyselskab, men de ændrede dem pludselig. Jeg valgte at kontakte Supersaver for at få hjælp, og de var virkelig hjælpsomme og professionelle. De guidede mig gennem hele processen og sørgede for, at mine billetter blev ændret til noget, der passede mig bedre. Jeg er virkelig taknemmelig for deres hjælp og måde at håndtere situationen på. Det viser virkelig deres ekspertise og dedikation til at hjælpe deres kunder.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Rigtig god service, men...

    Jeg oplevede virkelig god service, men det er virkelig irriterende at bruge chatten. Den bliver afbrudt alt for tidligt, når medarbejderen er midt i at undersøge eller beregne noget. Det betyder, at jeg skal ringe op igen og igen og hver gang tale med en ny medarbejder og starte hele processen forfra. Det er virkelig frustrerende og spilder både min og medarbejdernes tid. Jeg håber på forbedringer her!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Vigtigt at holde sig opdateret

    Rigtig god service, men en smule besvær undervejs


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min rejseoplevelse

    Jeg vil gerne advare andre kunder om min negative oplevelse med denne virksomhed. Jeg købte en rejse med et flyselskab gennem deres hjemmeside og stødte på flere problemer i processen. Jeg havde bestilt en 23 kg kuffert, men fik kun bekræftelse på 1x10 kg håndbagage til en urimelig høj pris. Da jeg prøvede at kontakte kundeservice gennem chatten, fik jeg et delvist automatiseret svar, som ikke kunne løse mine problemer eller afklare forvirringen omkring min bestilling. Da jeg endelig fik oplysningerne om min ordre, fandt jeg ud af, at jeg slet ikke havde ret til at medbringe bagage, hvilket var meget frustrerende. Alt i alt var min oplevelse virkelig skuffende, og jeg følte mig snydt og ikke ordentligt hjulpet af virksomheden.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af flybilletter

    Købsprocessen forløb uden problemer, men der var desværre udfordringer med bagagehåndteringen. Vi modtog en e-mail om tekniske problemer med bagageordren hos flyselskabet, hvilket virkede lidt mærkeligt. Vi endte med at skulle booke bagage direkte hos selskabet og vente på refundering fra Supersaver til vores kreditkort. Det er ærgerligt, for nu skal vi betale dobbelt for bagagen og vente på pengene retur. Alt i alt var det en unødvendig besvær efter en ellers problemfri bestillingsproces.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Billetkøb

    Jeg købte for nylig en billet, men det virker desværre som om der er noget svindel involveret. Jeg har modtaget masser af reklamer, selvom jeg fravalgte det, og når jeg prøver at kontakte dem, går hjemmesiden ned. Det var en virkelig dårlig oplevelse, og jeg ville ikke anbefale dette firma til nogen.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min købsoplevelse

    Jeg besluttede mig for at købe en ny telefon fra dem, fordi de havde nogle gode tilbud. Desværre glemte de at inkludere en oplader i min ordre, hvilket var ret irriterende. Jeg ringede til deres kundeservice for at bede om hjælp, men det var lidt af en udfordring. Den person, jeg først talte med, virkede ikke særlig interesseret i at hjælpe mig, og det var svært at kommunikere på grund af sprogbarrierer. Jeg blev henvist til en anden medarbejder, som var mere imødekommende og hjælpsom. Efter at have snakket med dem, fik jeg endelig min oplader sendt til mig. Alt i alt var det en anstrengende og tidskrævende købsoplevelse på grund af problemerne, jeg stod over for, men jeg er glad for, at problemet blev løst til sidst.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Købte en lækker trøje

    Jeg føler mig bare sådan en taber, når jeg handler der. Enten scorer jeg en god deal, eller også bliver jeg snydt og skal tale med en irriterende person i kundeservice. Hvis det sker igen, så tror jeg, at jeg vil klage endnu mere end sidst.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Mit køb af flybilletter

    Jeg købte nogle flybilletter til en god pris, og det hele så ud til at være i orden, så det var jo fint. Desværre blev vi nødt til at aflyse en indenrigstur i Thailand, og billetten kunne ikke refunderes, så vi endte med at miste pengene for flybilletterne. Men som en tidligere medarbejder inden for flybilletter ved jeg, at man altid kan få skatter og afgifter retur, hvis man ikke rejser. Desværre vil Supersaver ikke refundere dette beløb; de siger, at man skal kontakte flyselskabet og hævder, at der er et servicegebyr på 298 kr. pr. person for skatterefusion – og de vil ikke give en email, hvor man kan skrive til dem. Lidt ærgerligt, når alt andet fungerede så godt.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Hotelreservation i Rom

    Jeg bestilte et hotel gennem dem til en weekend i Rom. Da jeg ankom til hotellet, sagde receptionisten mig, at de ikke havde nogen reservation i mit navn. Jeg endte med at skulle betale dobbelt pris for et værelse på hotellet, da jeg ikke havde andre muligheder. Det er klart deres fejl, men de nægter at tage ansvar for det. De virker helt uansvarlige og uprofessionelle.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Flybillet fra Billund

    Jeg havde en skidt oplevelse med Supersaver. Prisen steg pludselig da jeg betalte, og så fandt jeg billetten billigere et andet sted. Synes ikke det virker særlig troværdigt!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Håndbagage ekstragebyr

    Desværre måtte jeg betale ekstra for 2 stykker håndbagage på 10 kg hver hos flyselskabet, selvom det stod på mit rejsepapir, at de var inkluderet. Jeg prøvede at tale med Supersavers chatbot, men den sagde, at det var flyselskabets ansvar eller forstod ikke, hvad jeg mente.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Ticket refund issue

    Jeg bad om en refusion for en aflyst flyvning og snakkede med to forskellige kundeagenter. Begge agenter gav mig forkerte oplysninger og sagde, at jeg ikke havde ret til nogen refusion. Først da jeg nævnte min ret til en refusion af skatter og afgifter, trak de deres udsagn tilbage og henviste til manglende viden. Det er foruroligende at tænke på, hvor mange penge de tjener på denne måde hver dag, ved at udnytte dem, der ikke kender deres rettigheder. Til sidst modtog jeg endda en e-mail, hvor de sagde, at jeg ikke ville modtage noget, fordi deres servicegebyr var større end refusionen fra flyselskabet. Men i virkeligheden handlede deres "service" om at forsøge at narre mig til at give afkald på mine penge.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min flybilletbestilling

    For nylig har jeg købt en flybillet til en tur til Malaga fra den 1. til 10. juli. For cirka 2 måneder siden ringede jeg til firmaet for at se, om jeg kunne få mine penge tilbage og annullere min billet. Jeg talte med en medarbejder, som sagde, at det var muligt, og de ville kontakte mig. Men, jeg har ikke hørt fra dem siden, og på trods af mine gentagne forsøg på at kontakte dem, siger de nu, at det ikke er muligt at få mine penge tilbage. Jeg har derfor mistet 3000kr på denne flybillet.


Andre læste også