Frishop - Övergripande betyg baserat på 21 recensioner
Fremhævede Anmeldelser
Anmeldelser (21)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Jeg købte et produkt online
Jeg var virkelig glad for mit køb hos Frishop. Selvom der var en lille uenighed om leveringen af produktet, så håndterede virksomheden det hurtigt og professionelt. Kommunikationen var effektiv og produktet kom til mig i god stand. Jeg vil helt sikkert handle hos dem igen i fremtiden.
Køb af produkter online
Jeg havde en super nem tid med at søge og bestille på Frishop. Pakkerne kom endda før forventet, det var virkelig en dejlig overraskelse. Og så fik jeg også en venlig e-mail fra kundeservice bagefter. I det hele taget var det bare en virkelig god oplevelse.
kaffemaskine
Jeg købte en kaffemaskine fra Frishop for flere uger siden, men den er stadig ikke kommet. Pengene er blevet trukket, men min ordre ser ikke ud til at være blevet behandlet endnu. Jeg har prøvet at kontakte kundeservice flere gange, men de har ikke svaret på mine e-mails. Jeg er virkelig skuffet over den dårlige kommunikation og service fra Frishop. Jeg vil ikke anbefale dem til nogen.
Køb af drone og reservedele
Min mor købte en drone sidste år og den kom med ekstra blade og batterier. Desværre gik et af batterierne i stykker efter noget tid. Vi kontaktede dem den 12/5 for at reklamere, men der er gået lang tid, og de siger bare, de venter på svar fra producenten. Vi har skullet sende billeder og information frem og tilbage uden rigtig at få noget konkret svar. Jeg mangler stadig et nyt batteri og ved ikke engang, hvornår jeg får det. Det er virkelig frustrerende!
Askestøvsuger
Hej Frishop, jeg købte en askestøvsuger fra jer, og det var bare forfærdeligt! Jeg troede, jeg sparede penge, men det viste sig at være en fejl. Askestøvsugeren var defekt fra starten, og jeres support var så langsomme til at svare tilbage. Jeg ventede måneder på en løsning, og da jeg endelig rykkede for svar, startede de bare forfra! Hvad er det for noget pjat?! Hold jer væk fra Frishop - amatører!
Køb af havehandske og havesaks
Jeg købte en havehandske og en havesaks hos Frishop, og jeg var virkelig glad for min oplevelse. Begge produkter var virkelig gode og levede op til mine forventninger. Desværre begyndte havesaksen at knække efter kort tids brug, så jeg besluttede at reklamere over produktet.
Bestilling af husholdningsprodukter
Jeg havde en fantastisk oplevelse med at bestille husholdningsprodukter fra Frishop. De havde virkelig mange forskellige ting, og det var nemt for mig at finde lige præcis det, jeg søgte. Bestillingen gik glat, og jeg fik en bekræftelse med det samme. Der var desværre en forsinkelse med leveringen, men da jeg kontaktede kundeservice, blev problemet hurtigt løst. Jeg var virkelig imponeret over deres professionalisme og viden om produkterne. Det var en rigtig god oplevelse.
Min kjole i pink og grønne striber
Jeg bestilte en super sød kjole online fra Frishop, men desværre har jeg stadig ikke modtaget den! Jeg har sendt en e-mail for at spørge om min ordre, men der kommer ingen respons tilbage. Jeg vil virkelig gerne have min kjole, men det ser ud til at det tager lang tid. Jeg håber virkelig, at de gør noget ved deres leveringsproblemer, for dette er virkelig dårlig service! Jeg håber også, at de svarer hurtigt på mine mails, fordi jeg virkelig gerne vil have min kjole snart.
Havefræser til haven
Jeg har haft mange gode erfaringer med Frishop. Deres hjemmeside er nem at finde rundt på, og udvalget af produkter imponerer virkelig. Kundeservicen er altid venlig og hjælpsom, og de leverer altid hurtigt og pålideligt. Jeg vil helt klart anbefale at handle hos dem, hvis du leder efter gode kvalitetsprodukter til haven.
Min bestilling af en vare
Jeg bestilte en vare fra Frishop, men desværre kunne de ikke levere den som lovet. Efter det angivne antal hverdage på deres hjemmeside, var varen stadig ikke kommet. Det var skuffende at se, at de hævede pengene for varen, selvom de ikke kunne levere den. Jeg blev frustreret over denne situation og håber, at de kan forbedre deres leveringsservice i fremtiden.
Vasketabs
Ringe service. Jeg har ventet i flere dage på svar på min e-mail, og der er stadig ingen respons. Det er virkelig ikke i orden. Hvis I ikke kan svare ordentligt og løse problemer hurtigt, vil I miste kunder. Jeg forventer bedre service, især når jeg har brug for hjælp eller har spørgsmål. Det er frustrerende at blive ignoreret, når man har brug for hjælp.<br><br>Jeg vil gerne se, at I forbedrer kommunikationen og håndteringen af kundeforespørgsler, så I kan beholde kunderne og sikre en bedre oplevelse for os alle. Jeg håber, I vil tage det konstruktive feedback til jer og arbejde på at gøre det bedre i fremtiden.
Reservedele til grill
Jeg købte nogle reservedele til min grill hos Frishop. Da jeg ringede for at få hjælp, blev jeg mødt af en venlig og serviceminded medarbejder, som hjalp mig med at finde de rigtige reservedele. Betalingen blev foretaget, og jeg blev lovet levering mellem jul og nytår. Desværre modtog jeg ikke reservedelene i den lovede periode. En restordre blev leveret først i februar, hvilket var meget forsinket. Det har været umuligt at få fat i firmaet via telefon eller e-mail, hvilket har resulteret i en dårlig kundeoplevelse.
Købte reservedele til min bil
Jeg blev virkelig skuffet over min seneste oplevelse hos jer. Jeg købte reservedele til min bil, betalte med det samme, men har stadig ikke modtaget noget. Jeg kontaktede kundeservice, og de undskyldte og sagde, at der var sket en fejl med betalingsudbyderen, hvilket jeg synes ikke er acceptabelt. Desuden var min ordre ikke engang aktiveret i systemet, før jeg selv tog kontakt til dem, hvilket jeg synes var ret pinligt.
Dørhåndtag
Jeg har lige købt nogle dørhåndtag, men desværre fik jeg de forkerte varer. Efter at have sendt e-mails frem og tilbage med firmaet, bekræftede de, at de ville sende de rigtige håndtag til mig. Jeg var glad for, at de reagerede så hurtigt og var villige til at rette fejlen.<br><br>Jeg synes dog, det ville være mere praktisk at have mulighed for at ringe til firmaet. Det ville gøre det nemmere at kommunikere og mindske risikoen for misforståelser.
Dykpumpe reklamation
Jeg vil virkelig ikke anbefale at handle hos Frishop, især hvis du køber noget dyrt og har brug for garantiservice. Efter jeg klagede over min dykpumpe under garantien, har det været en enormt lang og frustrerende proces. Kommunikationen er virkelig besværlig, og det virker som om, de undgår telefonopkald med en masse undskyldninger. Endnu værre er det, når de lover en erstatning og så ikke leverer. Efter mange e-mails får vi ingen resultater, og både den tidligere og den nuværende Teamleder for kundeservice virker totalt ligeglade med vores situation.
Roset skjulere
Nå, lad være med de lange ventetider! Jeg bestilte nogle rosetskjulere og endte med at vente i 2 måneder, bare for at finde ud af, at de ikke passede (min fejl, yeah). Nu vil jeg returnere dem, men hvad sker der? Virksomheden er flyttet til Sverige, så returfragten er pludselig en stor omkostning. Øv, for jeg synes ellers, at webshoppen var fin.
grill med tilbehør
Jeg bestilte en grill med tilbehør tidligere på ugen, og jeg er virkelig glad for hele købsoplevelsen. Det var nemt at bestille, og jeg fandt hurtigt de produkter, jeg ledte efter. Betalingsprocessen gik glat og jeg fik straks en bekræftelses-e-mail. Kundeservicen var også rigtig god - mine spørgsmål blev besvaret hurtigt og professionelt.
Swim & Fun produkt
Jeg havde et ret specifikt spørgsmål om et Swim & Fun produkt, og jeg blev virkelig imponeret over, hvor hurtigt og grundigt de svarede inden for 24 timer. Det var tydeligt, at de havde kontaktet leverandøren for at sikre, at jeg fik den korrekte information. Jeg er rigtig tilfreds med den supportoplevelse, jeg fik.
Hegn med manglende levering
Jeg købte et hegn fra webshoppen med alt inklusive og ventede spændt på at modtage det inden for 3-5 dage. Mine penge blev trukket, men desværre modtog jeg kun alt tilbehøret til hegnet - stolperne manglede stadig. Jeg har flere gange taget kontakt til virksomheden og bedt om levering af de manglende elementer, men de har lovet det uden at det er sket. Nu har de informeret mig om, at de ikke vil levere mit hegn og muligvis kun delvist tilbagebetale mig. Jeg har nu en masse udstyr til et hegn, som de ikke vil levere, selvom det stadig er på deres hjemmeside som værende på lager. Kommunikationen har været kaotisk og jeg er meget skuffet over den dårlige kundeservice. Jeg vil ikke handle der igen.
Stepbræt købt online
Jeg bestilte et stepbræt online i slutningen af april, men jeg har stadig ikke modtaget det. Pengene er blevet trukket fra min konto, men jeg har endnu ikke set noget til varen. Jeg har prøvet at kontakte Frishop, men de reagerer ikke. Jeg skulle have tjekket Trustpilot-anmeldelserne før jeg købte noget, det er virkelig irriterende at være i denne situation. Det virker bare så uprofessionelt og bekymrende, at de ikke engang tager telefonen.
Mest stemmer anmeldelse
Stepbræt købt online
Læs om