Urvaerket

Alle anmeldelser

Urvaerket

33% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

I fokus: Hvad siger vores kunder?

N
Niels Hagen
Jeg købte før Black Friday tre ure hos urværket.dk. Det viste sig, trods deres lagerstatus sagde andet, at det ene ur skulle hentes "fra fjernlager" hvilket betød 10 dages ekstra lever...Læs om
B
Bent jensen
P.g.a tastefejl på 267` greve lander mit ur Oksbøl,og det er min fejl jf. firmaet. Efter flere undskyldninger fra urværket ,vil man ikke betale mine penge tilbage før de har modtaget uret fra bring...Læs om
L
Lene Thisvad
Levering var 4 uger undervejs, flabede svar ved henvendelse om manglende varer. Det eneste som var positiv var det var nemt at bestille. Læs om

Alle anmeldelser (3)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Tre ure

    Jeg købte før Black Friday tre ure hos urværket.dk.

    Det viste sig, trods deres lagerstatus sagde andet, at det ene ur skulle hentes "fra fjernlager" hvilket betød 10 dages ekstra levering.

    Til min overraskelse ser jeg et par dage senere, at beløbet er trukket. Jeg retter henvendelse til urværket som forklare at de henholder sig til svensk købelov og derfor har hævet pengene og jeg gør opmærksom på at dette ikke er tilladt ifg dansk købelov, og undre mig over at et firma kan gøre det på den måde.

    Nå, jeg får efter en evighed mine ure.
    Jeg prøver et af urene på første gang (denne detalje er vigtig) og jeg bemærker straks at det mister tid. Ikke blot et par sekunder men op til 15 min på en halv time. Og nogle gange går uret helt i stå.
    Jeg retter henvendelse med min bekymring til urværket og anmoder om at sende det tilbage men de beder mig gå til en urmager og skifte batteri. Jeg gør som anvist og går til en urmager. Der konstatere de at batteriet som udgangspunkt er nærmest dødt. De skifter batteriet og jeg får samtidigt justeret lænken da jeg jo nu, efter urværkets vurdering, burde have et funktionelt ur. Jeg prøver her uret gang nr. to så urmageren kan justere lænke og gang nr. tre da justeringen er færdig. Herefter kommer uret i kassen og jeg går hjem.

    Da jeg kommer hjem kommer uret ud af kassen men efter nogle timer bemærker jeg at det igen har tabt tid!

    Jeg skriver til urværket at det desværre ikke har løst problemet og at jeg gerne vil sende det retur. Jeg modtager hurtigt en returlabel og får uret samt led og pins med boks sendt retur.

    Nogle dage efter modtagelsen skriver urværket nu at deres "urmager" kan se tydeligt slid og ridser på bagsiden af uret hvorfor de ikke vil lave en returnering af uret. Dette bliver jeg temmelig forundret over da jeg har haft uret på tre gange og jeg skriver dette til urværket. Jeg er endnu mere forundret over at min hud skulle kunne lave ridser såvel som slid. Dette ignorere urværket fuldstændig men siger nu, at det er fordi jeg har fået lænken justeret! Så bortfalder garantien!
    Jeg er rystet over at de først bliver taget i en løgn som de ikke kan forsvare og så pludselig gør det til mit problem.
    Hvordan I alverden skulle man kumme bruge et ur hvis man ikke må justere lænken? En justering som tilmed er lavet af en professionel? Så fordi de i sagens natur ikke kan sige at min hud laver ridser er det nu fordi lænken er justeret.

    Jeg skriver af gentagne omgange til urværket men deres "kundeservice" undgår fuldstændig at svare mig på mine spørgsmål og min sag men henholder sig blot til at jeg har justeret lænken og derfor kan uret ikke tages retur.
    Jeg gør dem tillige opmærksom på at deres såkaldte gode retur politik kun beskriver at hvis uret har været udsat for betydelig værdiforringelse kan de nægte retur. Men det er der jo ikke tale om da hverken lænke eller ur har taget skade og lænken med få sekunder kan sættes sammen igen. Jeg henviser til at det nok mere er fordi urværket har sendt mig et brugt ur som anden kunde har klager over og nu står de I samme situation.

    Gentagne forsøg på at få dem til fornuft har ikke givet andet end hovedrysten og en fuldstændig fralæggelse af ansvar.

    Nu må sagen gå i forbrugerrådet da jeg ikke vil acceptere at skulle svindles sådan.

    HOLD JER LANGT LANGT VÆK FRA URVÆRKET FOR DE SNYDER DIG OG FRALÆGGER SIG ETHVERT ANSVAR!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Mangler lev af ur

    P.g.a tastefejl på 267` greve lander mit ur Oksbøl,og det er min fejl jf. firmaet. Efter flere undskyldninger fra urværket ,vil man ikke betale mine penge tilbage før de har modtaget uret fra bring. Og kan ej heller få et nyt ur.
    Hvis et er god service , så håber at de bliver bedre. Jeg har nu henvendt i banken så de kan trække mine penge tilbage?


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Dårlig service

    Levering var 4 uger undervejs, flabede svar ved henvendelse om manglende varer.
    Det eneste som var positiv var det var nemt at bestille.


Andre læste også

Logo Björn Borg

Björn Borg

1 anmeldelser

Du kender helt sikker til navnet. Björn Borg er kendt over hele verden for sin kvalitet, specielt inden for undertøj. Igennem tide...

Logo Superdry

Superdry

1 anmeldelser

Anmeldeser af SuperdrySuperdry giver den perfekte kombination af vintage look og moderne komfort, luksus og perfekt kvalitet.Om SuperDryHos Superdr...

Logo Cellbes

Cellbes

3 anmeldelser

At købe tøj, mode og de vigtige ting tl hjemmet må gerne være nemt. Derfor har Cellbes skabt et stormagasin med alle diss...

Logo Gearbest

Gearbest

1 anmeldelser

Elektronik butik på nettet, find alt det nyeste i elektronik og andre varer med super deals online, få sendt til døren hjemme.Om...