Whiteaway

Alle anmeldelser

Whiteaway

0% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

I fokus: Hvad siger vores kunder?

M
Morten
. Vi bestiller 24. juli. Vi har i forvejen ventet små 3 uger på at I havde en montørtid - og har også forklaret jer, at det måske er en ide at have en anden montør tilknyttet eller evt. flere forsk...Læs om

Alle anmeldelser (1)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Hold jer væk

    . Vi bestiller 24. juli. Vi har i forvejen ventet små 3 uger på at I havde en montørtid - og har også forklaret jer, at det måske er en ide at have en anden montør tilknyttet eller evt. flere forskellige firmaer. Men I var glade for dem og det er fair nok.

    For at gøre en lang historie kort, så har vi med vilje valgt levering i dag (som var første dag, der var ledig på jeres hjemmeside tilbage 24. juli). I dag har vores søn haft første skoledag fra kl. 9-12 - så levering fra 12-17 passede perfekt, så vi kunne køre ud at spise på en i forvejen booket restaurant til kl. 17.30 i nabobyen, for at fejre denne dag.
    Derfor har vi naturligvis alle taget fri hele dagen i dag.

    Jeg har en dårlig følelse og fornemmelse i dag da vi når sent eftermiddag - og jeg intet har hørt fra jer eller fra montøren. Mest af alt fordi de tidligere oplevelser med jer har ladet rigtigt meget tilbage at ønske fra jer/montører. Så da klokken runder 15.50, vælger jeg at ringe til jer, da vi kører forholdsvis sharp klokken 17 for at kunne være sikker på at få vores i forvejen bestilte bord.

    Her hænger jeg så i kø til klokken er ca. 16.30 og får fat på Emilie, der vil se hvad hun kan gøre for at få fat i montørfirmaet. Hun ringer retur kl. 17 og konstaterer, at hun ikke kan få fat i dem og spørger om de har været forbi. Det kan vi afkræfte og fortæller hende ligeledes, at vi kører på restaurant nu, og at vi lader døren stå åben.

    Lige da vi får tildelt bord ringer montøren (klokken 17.30 - en halv time efter seneste leveringstid) - at han er der om en halv time. Jeg fortæller, at døren står åbent og at jeg satser på at alt spiller når vi kommer hjem. Det bekræfter han.

    Da vi kommer hjem klokken 19 konstaterer vi, at han har sat relæet til igen og forventer derfor, at induktionskogepladen virker. Jeg har vedhæftet en 30 sekunders video med lys fra emhætten (så I kan se at relæet er slået til) - men vi kan hverken (jf. brugsanvisningen) tænde emhætten ved at låse op via nøgleknappen - eller tænde på tænd-knappen (ifølge brugsanvisningen skal den tænde indenfor 1 sekund, lyse og sige en lyd).
    Vi ved at den også har en grydesensor, så den demonstrerer jeg også ved at sætte gryden på og forsøge at tænde for kogepladen. Ingen respons.

    Jeg logger derfor på jeres chat ca kl. 20 da hverken min kone eller jeg kan få den til at virke - og vi har jf. vores chat også prøvet at slukke og tænde helt for relæet - og får tilfældigvis fat i Emilie igen. Vi forklarer i korte træk ovenstående og beder denne gang om en hurtig aktion, da I har taget vores gamle kogeplade - vi har ventet snart 3 uger siden bestilling - og lige nu kan vi slet ikke bruge det leverede produkt og lave mad. Emilie er sød og venlig og gør hvad hun kan og skal i en sådan situation, men I kan bande på, at jeg ikke har lyst til at prøve en 4. gang med jer, hvis ikke der kommer en endog MEGET hurtig løsning og en endog MEGET stor kompensation for dette.

    Jeg antager, at min kone eller jeg skal tage en fridag mere for at få denne kogeplade til at virke, da vi ikke har i sinde at lade vores hus stå tomt og frit for en montør, der skifter plade uden at tjekke at den virker.

    Og SOM OM det ikke er nok - så har jeg vedhæftet en mail jeg har fået fra montøren - hvor de bekræfter, at jeg har sagt OK til at det er gennemtestet/prøvet og ikke kan reklamere. Dette "OK" har montøren selv skrevet - og mailen er sendt 18.15, hvor vi var på restaurant, hvilket denne også kan bevidne.

    Vi har af vores nabo overfor fået bekræftet, at der har været en bil hos os ca. 18-18.30 og vi antager at det er montøren. Vores nabo har ikke været inde og ikke kvitteret for noget el. lign., det har jeg fået bekræftet.

    Behandlingen bagefter hvor der bliver råbt af mig og talt med så ubehagelig en tone er fuldstændig uhørt. Løs problemet og beklag i stedet!

    /Morten.


Andre læste også

Logo Phonetrade

Phonetrade

1 anmeldelser

Tiden er til genbrug også på teknologifronten, og det har Phonetrade fundet ud af, så hos dem kan du finde mobiltelefoner, som ha...

Logo GlobalTools

GlobalTools

1 anmeldelser

E-Mærket netshop der sælger kvalitets værktøj til handy manden og håndværkeren.Om Globaltools ApS  Moder...

Logo Lampe Guru

Lampe Guru

1 anmeldelser

Belysning er vigtigt i alle rum og også udendørs i haven, på terrassen eller på altanen - ja selv i det offentige rum. Sam...

Logo iDeal Of Sweden

iDeal Of Sweden

1 anmeldelser

iDeal of Sweden har tilbehør til mobiltelefoner af alle slags modeller. De bryster sig af, at produkterne er både designet og udviklet...