
Skousen Danmark: læs anmeldelser og del erfaringer
Skousen
Alle anmeldelser (12)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Vaske-tørremaskine
Bøllemetoder HOLD JER VÆK
Reklamation på vaske- tørremaskine oprettes direkte ved forhandler, Grundig.
Grundig sender teknikerbesøg fra Din Hvidevareservice ApS (Hvidovre) som har utrolig dårlige anmeldelser. Besøget indebar ubehagelig og truende medarbejder, som testede vaskemaskinen vha. TØRT program. Medarbejderen vil opkræve 1095,- da han ikke mener, at dennes dækkes af reklamationsretten. Herefter sendes en faktura på 1675,- med merarbejde på 30 min. på trods af forretningsbetingelser, der lyder på 1095,- hvoraf kørsel, 20 min. service samt forberedelse af produktet indgår. Teknikeren var på min adresse under 20 min.
Imens sagen verserer (meddelt til Hvidevareservice) opkræves også et rykkergebyr.
Skousen vil INGEN hjælp yde på trods af deres ansvar som sælger.
Rykker under verserende sag, ingen afhjælpning ved direkte snyd mod deres kunder og ansvarsfralæggelse fra Skousen, Grundig (Blomberg) og Din Hvidevareservice ApS.
Defekt maskine og nu 1775,- fattigere inkl. rykkergebyr.Blomberg opvaskemaskine
Skousen har nok den ringeste service blandt hårde hvidevare forhandlere og lytter ikke til kunden.
Jeg fik leveret en opvaskemaskine af mærket Blomberg, da jeg ikke kunne få den Elektrolux, jeg havde bestilt online. Jeg indvilligede i at modtage Blomberg-maskinen, som Skousen-forhandleren skrev var lige så god som den jeg havde bestilt, men som var i restorde.
Der har kun været problemer med maskinen siden. Den er ikke så lydløs, som beskrevet, og den tørrer så ringe, at jeg må tørre servicen manuelt.
I den første måned var der en service-mand ude hos mig og lave målinger på de digitale programmer et par gange. Det viste ingen fejl hver gang. Jeg spurgte, om en maskine godt kunne have fejl alligevel, som bare ikke blev opdaget ved målingerne? "Ja" var svaret fra service-manden. Men det ville jeg nok ikke kunne overbevisebSkousen om, sagde han i en sidebemærkning.
Jeg bad Skousen om at tage opvaskemaskinen retur, eller bytte den til den, jeg oprindeligt hsvde bestilt. Det ville de ikke, for den fejlede jo intet. Det var bare mig, der havde for store forventninger, fik jeg at vide. Men, hvordan kan man have for store forventninger til en maskine til 7.500 kr (på tilbud 4.800 kr), når jeg havde haft en Beko til 2000 kr i 18 år, som fungerede meget bedre, indtil den blev for gammel? Den havde tre programmer, og den kunne tørre!
En anden ting, så fik jeg ødelagt mit gulv, da firmaet, som leverede maskinen, trak den gamle hen over mine trægulve, hele vejen ud til hoveddøren. Dette har Skousen ikke villet forholde sig til. Jeg måtte bare henvende mig til transportfirmaet, fik jeg at vide.
Jeg er så led og ked af at jeg købte opvaskeren gennem Skousen. Her mere end et år efter modtagelsen af maskinen, er det stadig de samme problemer. Hvad jeg har brugt af tid og kræfter på at korrespondere med Skousen og sende billeddokumentation, det overgår alt, hvad man kan byde en kunde. Det er den ringeste service, jeg nogensinde har fået fra et salgsfirma.
SKAM JER, SKOUSEN!Vaskemaskine
Betsilte en vaskemaskine. Monteringen kostede 800 kr, og efter første vask lå der fem liter vand på vores gulv. Jeg skrev og sendte billeder til Skousen, der svarede, at jeg selv lige må prøve at fikse det. Langt om længe kom en montør ud og installerede det ordentligt. Efterfølgende har den været mere i stykker end den har virket, og Skousen bliver ved med at ansvarsfralægge. Dette på trods af, at den går i stykker grundet sokker og andet der sætter sig fast i rørene, hvilket ikke burde være muligt. Især ikke ved en ny vaskemaskine.
Hver eneste gang man ringer får man følelsen af at være til besvær, og de beder hver gang en om at ringe til producenten. Sjældent meget hjælp at hente.Absurd dårlig service!
Havde købt levering af vare med indbæring, men da buddet kommer frem kl.21.30 en tirsdag aften nægter vedkommende at bære møblet ind da han mener at det er for smalt. Så i stedet for at hjælpe mig i 2 min. med at bære det ind, må jeg bruge 30 min. på at bære det op på 2. sal alene.
Da jeg kontakter kundeservice får jeg at vide, at jeg ikke kan få mine penge retur for den service jeg ikke har fået, da det er mit ansvar at varen kan komme frem. Jeg havde målt af inden, så jeg var sikker på at der var plads (jeg fik jo også varen på plads i lejligheden efter meget besvær). Det står jo ingen steder at den sækkevogn varen bliver transporteret på er bredere end selve varen.
Efter et par mails frem og tilbage med kundeservice, får jeg besked på "at vi ikke kan hjælpe dig yderligere."
Det er simpelthen under al kritik at man ikke kan få pengene retur for en service Skousen ikke leverer, men glædeligt tager penge for.Køb af en trådløs støvsuger.
Min datter har for knapt tre måneder siden købt en støvsuger online (i Corona-tiden). Efter to måneder gik den "bare" i stykker. Der var ingen voldsudøvelse, ingen ulovlige indgreb eller lignende.
EU-købsloven gælder også for online-salg, men det er Skousen fuldstændig ligeglad med.
De kræver en masse gebyrer for overhovedet at behandle sagen. Støvsugeren skal sendes til Sverige for egen regning. Og så kommer der en masse ekstra regninger ovenpå, hvis man tillader sig at benytte sig af sin EU-ret.
De agerer helt ulovligt, uforskammet og tilmed ganske uforståeligt.
Jeg ville råde ENHVER potentiel kunde fra at købe hos Skousen online. Jeg er sikker på, at udsendelsen "KONTANT" ville have godt af at se på dem. De snyder og bedrager.
Helt igennem useriøst, uforskammet og ulovligt.Uprofessionelt
Rædselsfuld leder der får sine kunder til at græde
Dårlig rådgivning og service!
Dårlig rådgivning og service!
Skulle efter 10 år udskifte min opvaskemaskine, en Siemens som jeg havde været meget glad for. Desværre anbefalede Skousen en Gorenje til kr. 6000,- som bestemt ikke har kunnet leve op til hverken rådgivning eller pris. Har fra dag et ikke kunnet vaske rent (se billeder af kaffekopper). Så gik maskinen i stykker, årsagen skulle være at en adaptor pludselig manglede, hvordan sådan en ellers kan forsvinde i en opvasker! Trods opfyldelse af af alle anbefalinger, virker maskinen ikke ordentligt og den er ca. 2 år gammel - så hold jer fra Skousen i almindelighed og fra Gorenje i særdeleshed!Dårlig service og svindel
Skousen tager ikke varer retur der er itu. de er uforskammede i kundeservice . Butikken ringer aldrig tilbage og det virker som systematisk svindel.
Dårlig service ved garantireparation
Det virker urimeligt, at man som Kunde i online butikken selv skal have besvær med at sende en de Longhi kaffemaskine, hvor mælkeskummeren ikke fungerer, til Sverige for garanti reparation. Den burde kunne leveres til en nærliggende Skousen butik, som så måtte påtage sig dette.
Det er virkelig dårlig service fra Skousens side.dårlig
bare dårlig service
Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?
Andre læste også

MyTrendyPhone
Har du nogensinde tænkt til dig selv hvorfor i alverden mobiltilbehør skal være så besværligt at få fat p&arin...

Carpardoo
Vi kender næsten ikke en husholdning, som ikke har en bil. Det er næsten som om, det er en menneskeret at have en bil og bruge den til ...

Alibaba
Der er firmaer, som lover, at du kan få næsten alt hos dem, og de reklamerer for alle de mange ting, de har i deres store sortiment, me...

AliExpress
Online butik med varer i alverdens kategorier, du køber direkte fra producenter og virksomheder specialiseret i handel til lavpris. Om ...
Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?