Skousen

Alle anmeldelser

Skousen

0% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

I fokus: Hvad siger vores kunder?

O
Oliver Ryborg Kjeldsen
Betsilte en vaskemaskine. Monteringen kostede 800 kr, og efter første vask lå der fem liter vand på vores gulv. Jeg skrev og sendte billeder til Skousen, der svarede, at jeg selv lige må prøve at f...Læs om
A
Allan Kristiansen
Havde købt levering af vare med indbæring, men da buddet kommer frem kl.21.30 en tirsdag aften nægter vedkommende at bære møblet ind da han mener at det er for smalt. Så i stedet for at hjælpe mig ...Læs om
A
ANGELA GUSKI
Min datter har for knapt tre måneder siden købt en støvsuger online (i Corona-tiden). Efter to måneder gik den "bare" i stykker. Der var ingen voldsudøvelse, ingen ulovlige indgreb eller ...Læs om
A
Anonym
Rædselsfuld leder der får sine kunder til at græde Læs om
P
Per Andersen
Dårlig rådgivning og service! Skulle efter 10 år udskifte min opvaskemaskine, en Siemens som jeg havde været meget glad for. Desværre anbefalede Skousen en Gorenje til kr. 6000,- som bestemt ikk...Læs om

Alle anmeldelser (10)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Vaskemaskine

    Betsilte en vaskemaskine. Monteringen kostede 800 kr, og efter første vask lå der fem liter vand på vores gulv. Jeg skrev og sendte billeder til Skousen, der svarede, at jeg selv lige må prøve at fikse det. Langt om længe kom en montør ud og installerede det ordentligt. Efterfølgende har den været mere i stykker end den har virket, og Skousen bliver ved med at ansvarsfralægge. Dette på trods af, at den går i stykker grundet sokker og andet der sætter sig fast i rørene, hvilket ikke burde være muligt. Især ikke ved en ny vaskemaskine.
    Hver eneste gang man ringer får man følelsen af at være til besvær, og de beder hver gang en om at ringe til producenten. Sjældent meget hjælp at hente.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Absurd dårlig service!

    Havde købt levering af vare med indbæring, men da buddet kommer frem kl.21.30 en tirsdag aften nægter vedkommende at bære møblet ind da han mener at det er for smalt. Så i stedet for at hjælpe mig i 2 min. med at bære det ind, må jeg bruge 30 min. på at bære det op på 2. sal alene.

    Da jeg kontakter kundeservice får jeg at vide, at jeg ikke kan få mine penge retur for den service jeg ikke har fået, da det er mit ansvar at varen kan komme frem. Jeg havde målt af inden, så jeg var sikker på at der var plads (jeg fik jo også varen på plads i lejligheden efter meget besvær). Det står jo ingen steder at den sækkevogn varen bliver transporteret på er bredere end selve varen.

    Efter et par mails frem og tilbage med kundeservice, får jeg besked på "at vi ikke kan hjælpe dig yderligere."

    Det er simpelthen under al kritik at man ikke kan få pengene retur for en service Skousen ikke leverer, men glædeligt tager penge for.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Køb af en trådløs støvsuger.

    Min datter har for knapt tre måneder siden købt en støvsuger online (i Corona-tiden). Efter to måneder gik den "bare" i stykker. Der var ingen voldsudøvelse, ingen ulovlige indgreb eller lignende.
    EU-købsloven gælder også for online-salg, men det er Skousen fuldstændig ligeglad med.
    De kræver en masse gebyrer for overhovedet at behandle sagen. Støvsugeren skal sendes til Sverige for egen regning. Og så kommer der en masse ekstra regninger ovenpå, hvis man tillader sig at benytte sig af sin EU-ret.
    De agerer helt ulovligt, uforskammet og tilmed ganske uforståeligt.
    Jeg ville råde ENHVER potentiel kunde fra at købe hos Skousen online. Jeg er sikker på, at udsendelsen "KONTANT" ville have godt af at se på dem. De snyder og bedrager.
    Helt igennem useriøst, uforskammet og ulovligt.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Uprofessionelt

    Rædselsfuld leder der får sine kunder til at græde


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Dårlig rådgivning og service!

    Dårlig rådgivning og service!

    Skulle efter 10 år udskifte min opvaskemaskine, en Siemens som jeg havde været meget glad for. Desværre anbefalede Skousen en Gorenje til kr. 6000,- som bestemt ikke har kunnet leve op til hverken rådgivning eller pris. Har fra dag et ikke kunnet vaske rent (se billeder af kaffekopper). Så gik maskinen i stykker, årsagen skulle være at en adaptor pludselig manglede, hvordan sådan en ellers kan forsvinde i en opvasker! Trods opfyldelse af af alle anbefalinger, virker maskinen ikke ordentligt og den er ca. 2 år gammel - så hold jer fra Skousen i almindelighed og fra Gorenje i særdeleshed!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Dårlig service og svindel

    Skousen tager ikke varer retur der er itu. de er uforskammede i kundeservice . Butikken ringer aldrig tilbage og det virker som systematisk svindel.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Dårlig service ved garantireparation

    Det virker urimeligt, at man som Kunde i online butikken selv skal have besvær med at sende en de Longhi kaffemaskine, hvor mælkeskummeren ikke fungerer, til Sverige for garanti reparation. Den burde kunne leveres til en nærliggende Skousen butik, som så måtte påtage sig dette.
    Det er virkelig dårlig service fra Skousens side.

    Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    dårlig

    bare dårlig service

    Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Dårlig levering og besked

    Jeg bestilte søndag den 24 maj et køleskab til levering lørdag den 30 maj 2020.
    Sidder hjemme hele lørdag og venter på at det skal komme, da leveringen ligger mellem kl. 7 og 18 - det er også fint nok med det lange spænd i leveringstiden hvis det ellers ankom som bestilt.
    Der var en opringning fra whiteaway fredag fandt jeg ud af ved at slå nummeret op, hvilket jeg ikke forbandt med Skousen, på det tidspunkt, men det fandt jeg ud af hørte sammen da jeg ringede til Skousens kundeservice lørdag efter kl. 18 for at høre hvornår mit køleskab ankom? Der får jeg så at vide de har forsøgt at ringe til mig fredag omkring kl. 15 men manden i kundeservice kunne ikke sige hvad det var de ringede omkring. Jeg spørger igen hvornår de forventer at mit køleskab ankommer og det kan han ikke sige udover det ikke kom lørdag som forventet.
    Jeg syntes godt at i kunne have sendt en mail eller en sms når i ikke kan levere som aftalt i ordrebekræftelsen. I har haft en hel uge til at kontakte mig.
    Jeg kan bestemt ikke anbefale andre at købe hos jer, når det er sådan i behandler jeres kunder.

    Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Misledende levering og dårligt serviceniveau

    På trods af at Skousen gennem diverse kommunikation lovede hurtig fragt, var deres levering og kommunikation under al kritik.

    Jeg ringede få dage efter min bestilling for at sikre mig varen var på vej. De oplyste mig at varen ville ankomme mandag - to dage senere.

    Fredag -- fire dage efter varen burde være ankommet -- henvendte jeg mig igen for at sikre mig der ikke var et problem med levering. Jeg blev informeret om at varen endnu ikke var pakket, men "de skulle gerne pakke den i dag"

    Jeg skrev til Skousen at hvis min tilfredshed som kunde havde nogen betydning, ville jeg sætte pris på at de sendte min ordre express, eller i det mindste garanterede mig at den ville blive pakket og sendt dags dato.

    De svarede at det var ikke muligt, men at 'de har sagt den bliver pakket i dag'.

    Man kan kun håbe. Jeg kom derfra med oplevelsen af ligegyldighed og mangel på interesse i mig som kunde. Deres service var hverken prisen eller ventetiden værd.

    Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?


Andre læste også

Logo Phonetrade

Phonetrade

1 anmeldelser

Tiden er til genbrug også på teknologifronten, og det har Phonetrade fundet ud af, så hos dem kan du finde mobiltelefoner, som ha...

Logo GlobalTools

GlobalTools

1 anmeldelser

E-Mærket netshop der sælger kvalitets værktøj til handy manden og håndværkeren.Om Globaltools ApS  Moder...

Logo Lampe Guru

Lampe Guru

1 anmeldelser

Belysning er vigtigt i alle rum og også udendørs i haven, på terrassen eller på altanen - ja selv i det offentige rum. Sam...

Logo iDeal Of Sweden

iDeal Of Sweden

1 anmeldelser

iDeal of Sweden har tilbehør til mobiltelefoner af alle slags modeller. De bryster sig af, at produkterne er både designet og udviklet...