Interhome - Övergripande betyg baserat på 21 recensioner
Fremhævede Anmeldelser
Anmeldelser (21)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Malaga uden køleskab
Huset i Malaga var fint nok, men det var virkelig irriterende, at køleskabet ikke virkede under vores ophold. Vi måtte vente i to dage på en tekniker, og først på den sidste dag fungerede det endelig. Det var ærgerligt at spilde tid på det, når vi hellere ville have nydt vores ferie. Det reparerede køleskab virkede som en gammel billig kinesisk model, som Interhome burde have udskiftet med det samme.
Leje af hus i Spanien
Jeg lejede et hus i Spanien gennem en udlejningsservice. Efter en uge gik strømmen, så der var hverken lys eller varmt vand i huset. Der var også en røglignende lugt, der fik os til at føle os utrygge. Jeg gjorde straks opmærksom på problemet, men hverken udlejningsservice eller selskabet svarede eller gjorde noget ved det. Vi var nødt til at forlade huset tidligere end planlagt på grund af de farlige forhold.
Køb af feriebolig
Det var virkelig nemt at bestille en feriebolig på hjemmesiden, og jeg fik bekræftelse super hurtigt. Jeg er virkelig glad for hele oplevelsen.
Leje af lille hus med pool på Mallorca
Desværre havde jeg en virkelig dårlig oplevelse med at leje et lille hus med en pool gennem jer. Prisen var alt for høj i forhold til kvaliteten af huset. Huset blev markedsført til at kunne rumme 8 personer, men køleskabet var virkelig lille, der var myrer og små dyr i køkkenet, og der var næsten ingen ordentlige køkkenredskaber til rådighed. Og for at gøre det hele værre kunne vi ikke låse op for døren ud til poolområdet, fordi vi ikke fik en nøgle.
Køb af feriehus
Jeg var virkelig skuffet over vores oplevelse med Interhome. Da vi ankom til vores feriehus, var det slet ikke rent, og poolen var så beskidt, at vi ikke turde hoppe i den. Værten opførte sig også truende og ubehageligt over for os, hvilket gjorde det hele endnu værre. Og til vores uheld var Interhome slet ikke til nogen hjælp - de virkede slet ikke interesserede og bare sagde, "det er ikke mit problem."
Leje af feriehus til skiferie
Jeg havde en virkelig dårlig oplevelse med at prøve at leje et feriehus gennem dette sted. Desværre kunne vi ikke komme ind i Østrig på grund af COVID-19 restriktioner, men Interhome nægtede at annullere eller ændre vores booking. Inden vi lejede huset, blev der sagt, at vi kunne annullere, hvis der var ændringer i indrejserestriktionerne, men det skete ikke. Jeg vil ikke bruge dette firma igen og vil råde andre til at være forsigtige med at booke hos dem.
Kloakproblemer, væggelus, dårlig rengøring
Jeg lejede et feriehus i Spanien gennem en udlejningsvirksomhed, og det var virkelig en katastrofe fra start til slut. Da vi ankom, opdagede vi straks, at toilettet ikke kunne håndtere papir, hvilket resulterede i en virkelig slem lugt og lav hygiejnestandard. Senere gik toilettet endda i stykker og oversvømmede gulvet med afføring og vand, hvilket var både ulækkert og usundt. Spaen begyndte pludselig at sprøjte vand ud på badeværelset, og kloakken sprang, hvilket var virkelig grimme problemer at skulle håndtere. Til sidst blev min datter endda angrebet af væggelus, hvilket indikerer dårlig rengøring og vedligeholdelse af huset. Og som om det ikke var nok, blev vi også beskyldt for at stjæle nogle gamle legetøj ved afrejse, hvilket var en absurd anklage. Samlet set var det en rædselsfuld oplevelse, der slet ikke levede op til mine forventninger.
Sommerhus problem
Sommerhuset var ikke godt, vi blev overfaldet af ejerne, så vi anmeldte det til politiet og flyttede til et nyt sted. Mine venner kørte hjem.
Min fantastiske ferielejlighed ved Comosøen
Jeg har lejet ferieboliger gennem dette firma flere gange, både på Malta (Gozo) og senest ved Comosøen. Det har været fantastiske oplevelser hver gang. Alt bare fungerer med dette firma, og man behøver ikke bekymre sig om standard og kvalitet. Deres beskrivelser, billeder og kort giver et godt indtryk af ferieboligerne og beliggenheden. Det er virkelig dejligt at vide, at man kan stole på deres oplysninger. Jeg vil helt klart give Interhome fem stjerner - det er bestemt ikke sidste gang, jeg vil benytte dem.
Leje af feriehus i Italien
Jeg er lige kommet hjem fra ferie i Italien, hvor vi lejede et feriehus gennem et firma. Desværre var det en skuffende oplevelse, så vi vil ikke bruge dem igen. Vi ledte efter et hus med aircondition, hvilket dette hus angiveligt havde. Desværre var der kun aircondition i det bagerste og mindste soveværelse på 2. sal. Det er simpelthen ikke acceptabelt! Selv hvis det stod et sted i dokumenterne, så var det præsenteret på en måde, som var let at overse. Jeg tror, de kun installerede A/C for at kunne sige, at huset havde aircondition.
Bestilte feriehus i Italien
Vi havde virkelig en dårlig oplevelse med Interhome. Vi bookede et feriehus i Italien gennem dem, men desværre fungerede intet i huset - hverken poolen eller noget som helst. Vi klagede til både Interhome og Campaya, men fik næsten ingen hjælp. Vi endte med at skulle finde et nyt hus og betale ekstra for det. Ingen af selskaberne tog ansvar for den dårlige oplevelse, og det var virkelig skuffende. Vi er skuffede over den dårlige kundeservice og manglen på ansvarlig handling.
Min ferie i Nordspanien
Jeg var på ferie i Nordspanien med hele min familie, fra de treårige til de treoghalvfemsårige, og det var virkelig fantastisk. Det hus, vi lejede, var præcis som beskrevet online, og det opfyldte alle vores forventninger. Der var masser af plads til os alle, og vi hyggede os rigtig meget. Jeg er sikker på, at vi vil vende tilbage til stedet i fremtiden!
Lejede en lejlighed gennem Interhome
Før Corona blev opfundet, havde jeg planlagt en uges ferie i Paris i september 2020. Jeg havde lejet en lejlighed gennem Interhome. Uheldigvis besluttede udlejeren at trække lejligheden tilbage fra markedet, hvilket Interhome hurtigt fortalte mig. Da de ikke kunne finde en tilsvarende erstatning med det samme, besluttede vi at aflyse reservationen. Vi fik hurtigt og effektivt løst situationen via mail, og inden for 2 dage var det forudbetalte depositum tilbage på min konto. En virkelig fantastisk serviceoplevelse. Trods alle Corona-problemerne fortjener Interhome stor ros, og jeg vil helt sikkert bruge dem igen næste gang jeg skal planlægge en ferie.
Leje af feriehus på Mallorca
Vi lejede en feriehus på Mallorca gennem Interhome, men det blev en dårlig oplevelse. Poolen var fuld af alger og snavs, og vi kunne se, at den ikke var blevet rengjort i lang tid. Vi ringede straks til Interhome for at bede om hjælp, men udlejeren sagde bare, at poolen var sådan på grund af "Sahararegn". Efter flere mislykkede forsøg på at få poolen ren, valgte vi at finde et nyt hus og flytte fra det, vi havde lejet gennem Interhome. Vi krævede refusion for 9 dage, men Interhome gav os kun 2 dage tilbage, selvom poolen stadig var snavset. Efter mange diskussioner og frustrationer, gav vi til sidst op med at kræve mere refusion for at sikre os, at vi fik vores penge tilbage.
Feriehus Josip (ROJ436)
Jeg havde virkelig en dårlig oplevelse. Da vi ankom, var huset ekstremt beskidt, og poolen var grøn af alger. Der var ingen hjælp eller forståelse fra udlejers side. Det var virkelig skuffende, og jeg vil ikke anbefale det til nogen.
Nemt og bekvemt
Jeg har lige bestilt min sommerferie via Interhome for tredje gang, og det har virkelig været en god oplevelse hver gang. Hjemmesiden er nem at navigere på, og udvalget er stort og varieret. Bookingprocessen er hurtig og smidig, og det har virkelig gjort det nemt for mig at finde den perfekte feriebolig. Selv på selve feriedestinationen har alt fungeret upåklageligt. Jeg kan klart anbefale Interhome til alle, der leder efter ferieboliger i udlandet.
Lejede hus i Italien
Vi lejede et hus i Italien i januar gennem et udlejningsfirma. Efter at have betalt fakturaen og modtaget generel information om huset, poolen osv., ankom vi til huset på overtagelsesdagen. Her opdagede vi, at der allerede var 20 mennesker i haven og ved poolen, og at huset faktisk var et Bed and Breakfast. Vi ringede straks til udlejningsfirmaet for at forstå situationen, men den ansatte var ikke særlig imødekommende - nærmere tværtimod. Vi besluttede os hurtigt for ikke at blive i et hus, hvor vi skulle dele haven og poolen med andre gæster, da det ikke var det, vi havde bestilt. Desværre fik vi ikke vores penge tilbage, selvom vi ikke havde fået besked om arrangementet på forhånd. Det var en virkelig dårlig oplevelse, og vi var meget skuffede over behandlingen.
Min feriebolig booking
Jeg er vild med Interhome! De er så dygtige og hjælpsomme, uanset om jeg booker en feriebolig eller har brug for hjælp under mit ophold. Deres lokalkontorer rundt om i Europa gør det så nemt at få den support, jeg har brug for. Jeg booker altid gennem dem, når jeg skal på ferie.
Feriesommerhus i Italien til 9 personer
Jeg reserverede en feriebolig til 9 personer i Italien gennem dette selskab. Desværre opdagede vi, at huset var opdelt i to separate lejligheder, hvilket ikke var tydeligt angivet i annoncen, da vi ankom. Der var ikke nok plads til os alle i en af lejlighederne. Efter at have kontaktet selskabet var deres respons ikke særlig imødekommende, og de skyldte det på os for ikke at have forstået beskrivelsen ordentligt. Det tog lang tid at behandle vores klage, og servicen var ikke specielt venlig. Vi var nødt til at klage til forbrugerklagenævnet for at få løst dette problem.
Min bestilling på Interhome
Jeg har brugt Interhome flere gange, og det er virkelig rart, at de altid er til at få fat i, når man har brug for hjælp. De har mange forskellige ferieboliger til en god pris, og deres hjemmeside er super nem at bruge.
Mest stemmer anmeldelse
Feriesommerhus i Italien til 9
Jeg reserverede en feriebolig til 9 personer i Italien gennem dette selskab. Desværre opdagede vi, at huset var opdelt i to separate lejligheder, hvilket ikke var tydeligt angiv... Læs omAf: U. Christoffersen