DanCenter - Övergripande betyg baserat på 21 recensioner
Fremhævede Anmeldelser
Anmeldelser (21)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Min reservation
Jeg bestilte en feriebolig gennem DanCenter for nogle måneder siden. Alting gik fint, men tre måneder efter betaling modtager jeg pludselig en ny faktura. Jeg har prøvet at kontakte dem flere gange for at få en forklaring, men de svarer ikke tilbage, kun to rykkere! Hvad foregår der? Det er virkelig irriterende!
Min booking
Mit ophold var en skuffelse. Huset var beskidt og generelt i dårlig stand. Der var døde fluer overalt, og tykke lag af støv under sengen. Desuden virkede lysene i emhætten og over køkkenbordet ikke, og afløbet i brusekabinen var stoppet, hvilket gjorde det meget ubehageligt at bruge badeværelset. Huset var tydeligt fugtigt, hvilket også bidrog til den generelle ulækre følelse. Jeg var skuffet over standarden, og det er tydeligt, at der ikke bliver gjort nok for at vedligeholde det.
Sommerhus oplevelse
Vi var en gruppe på 11 personer, der havde planlagt et par hyggelige dage i et sommerhus. Desværre blev vores ophold ødelagt af forskellige problemer, som firmaet havde overset. Sommerhuset var ikke blevet ordentligt gennemgået, som de havde lovet på hjemmesiden. Vi stødte på et myrebo i køkkenet, køleskabet kunne ikke lukke ordentligt, hvilket gjorde, at madvarerne enten blev frosne eller ødelagt af kondensvand. Der var cigaretskod og grene på spisepladsen udenfor køkkenet, og generelt var huset meget gammelt med dørhåndtag, der faldt af. Det var virkelig farligt, for en af vores venner sad fast på toilettet, fordi han ikke kunne åbne døren, men heldigvis havde han sin telefon med sig.
Min feriebolig i Truust
Da vi ankom, var køleskabet tændt, men desværre virkede det ikke. Vi var nødt til at smide vores madvarer, salater og agurker ud på grund af dette problem. Jeg har forsøgt at kontakte det ansvarlige kontor i Juelsminde, men de har desværre været ukooperative og har ignoreret mine henvendelser. DanCenter har opkrævet mig et rengøringsgebyr på 35€ for ingenting. Jeg vil bare have en del af mine penge tilbage for den manglende service, da jeg alligevel har betalt fuld lejepris.
Vores reservation
Vi stødte på et problem på vejen til stedet, men fik virkelig god hjælp til at finde en løsning, selvom det var lidt svært på grund af mit handicap. Den venlige service fra lokalkontoret var bare fantastisk og langt bedre end vi havde forventet. Jonna fortjener en stor tak for sit engagement.
Sommerhus i naturskønt område
Lækkert sommerhus med en stor tv-stue og masser af lys fra de store glasvinduer. Desværre er udsigten blevet ødelagt på grund af naboens byggeri. Trappetrinene skal afrundes for at undgå at stikke ud.
Min feriebooking
Jeg har forsøgt at kontakte virksomheden flere gange, både via e-mail og telefon, og jeg har virkelig været skuffet over den manglende respons. Jeg har sendt påmindelser i flere måneder, men hver gang jeg har svaret, har jeg bare modtaget endnu en påmindelse tilbage, og intet svar. Da jeg endelig ringede til dem, bad de mig om at sende en e-mail, selvom jeg allerede havde fortalt dem i telefonen, at jeg havde sendt flere e-mails til den samme mailadresse. Det virker helt umuligt at få svar på et simpelt spørgsmål, selv efter utallige forsøg på at kontakte dem.
Sommerhusleje på Fyn
Vi lejede et sommerhus på Fyn gennem DanCenter, men det var en skuffende oplevelse. Da vi ankom, manglede der en linnedpakke, og huset var beskidt med snavsede vinduer og ovn. Vi sendte billeder til DanCenter og gjorde opmærksom på manglen, men fik bare at vide, at de havde leveret to linnedpakker ifølge deres optegnelser, så vi skulle tjekke omgivelserne. Vi søgte rundt, men kunne ikke finde nogen pakke, så vi måtte selv købe sengetøj og håndklæder. Deres svar om, at der havde været rengøring før vores ankomst, virkede bare som en undskyldning. Vi følte os uretfærdigt behandlet og næsten beskyldt for at fjerne en linnedpakke og besudle huset. Vi kommer ikke til at bruge DanCenter igen.
Min tur til sommerhuset
Jeg havde en skøn tid i et sommerhus ved stranden. Alt var godt arrangeret, og betalingen var nem og ligetil. Desværre opstod der nogle problemer med at få tilbagebetalt depositummet, og jeg kunne ikke komme i kontakt med firmaet for at få det løst. Det er virkelig ærgerligt, at de ikke kan håndtere kundeservice ordentligt.
Køb af sommerhus på Bornholm
Vi var virkelig glædeligt overraskede over det sommerhus, vi lejede gennem DanCenter på Bornholm. Huset var i virkelig god stand og super rent, specielt med tanke på prisen. Det ligger lidt uden for Tejn og Olsker og havde en stor, privat have, som vores to hunde virkelig nød. Selvom huset var lidt ældre, kunne vi se at det blev passet godt på. Alt i alt var det en perfekt ferie for os, og vi nød virkelig vores tid der.
Min oplevelse med kundeservice
Jeg er virkelig skuffet over kundeservicen hos virksomheden. Efter jeg havde betalt for mit produkt, blev jeg ved med at få påmindelser og rykkere for betalingen. Jeg har forsøgt at få fat i dem flere gange, men ingen svarer på telefonen, og mine e-mails ignoreres totalt. Det er virkelig frustrerende og unødvendigt, og det har kun gjort situationen værre for mig.
Min ferie annulleret uden info
Jeg var virkelig spændt på min ferie, men så blev datoen aflyst uden at jeg fik besked fra stedet. Forestil dig, hvis vi havde kørt 500 km forgæves og først opdaget det ved ankomst. Da jeg spurgte hvorfor, fik jeg bare et standard svar om "infrastrukturproblemer" fra en person i Pakistan. Det er virkelig skrækkeligt at skulle gamble med sin ferie på den måde. Jeg er nysgerrig på, hvor lang tid det vil tage at få mine penge tilbage. Det er virkelig dårligt organiseret, der er næsten værre end en pølsevogn. Aldrig igen!!!
Dejligt, rummeligt hus tæt på stranden
Rummeligt og pænt hus, god beliggenhed
Uden varme eller strøm ! - Udlejer aldrig hos Dancenter igen
Kære Dancenter,
Jeg håber i vil tage jer tid til at læse min klage og forstå vores frustration over den dårlige oplevelse, vi havde med leje af et sommerhus gennem jeres service. Vi ankom til vores sommerhus d. 28 januar, og oplevelsen var langt fra den forventede, som var skabt af billederne på jeres hjemmesiden.
Først og fremmest var det tydeligt, at billederne på jeres hjemmeside ikke afspejlede virkeligheden. Der var ødelagt poolbord (det var ikke muligt at spille, da dugen var fyldt med huller), der var ødelagt spabad (flere ting manglede i spaet). Ved ankomst kl 16:00 blev vi mødt af en ubehageligt lugt og en iskold temperatur i sommerhuset, da varmen ikke havde været tændt siden sidste besøg. Vi brugte de første tre timer på at forsøge at varme huset op ved at tænde alle radiatorer i underetagen. Desværre gik al strøm i hele huset, hvilket gjorde situationen endnu værre.
Vi kontaktede jeres support kl 19:00 og fik at vide, at vi kunne skrive til en SOS-mail. Trods gentagne henvendelser fik vi ingen respons, og kl 22:00 lukkede jeres support, hvilket efterlod os i en desperat situation uden strøm eller varme. Vi måtte tilbringe natten i et iskoldt sommerhus ved vandet, uden mulighed for at kommunikere med jer.
Kl 10:00 næste dag, stadig uden svar på vores SOS-mail, kontaktede vi igen Dancenter og fik endelig fat i en medarbejder, som fortalte os, at en synsmand ville blive sendt ud. Efter synet blev vi fortalt, at der skulle sendes en elektriker, der først ankom kl 15:00 og der blev det konstateret, at varmepumpen var defekt og derfor også påvirkede el-nettet. Vi kontakte derfor Dancenter endnu engang, og vi foreslog at blive omplaceret til en anden bolig, men vi blev afvist, da alle medarbejder forlod kontoret kl 16:00. Dette efterlod os i en situation, hvor vi blev nødt til at træffe den beslutning at afbryde vores ophold og spurgte om at få vores penge retur. Selvom vi har fået refunderet beløbet for boligen, havde vi håber på en mere omfattende erstatning for de ekstra omkostninger og ulejligheder, vi blev pålagt, herunder kørselsudgifterne fra Odense til Thy. Vi føler, at Dancenter ikke har gjort tilstrækkeligt for at give os en positiv oplevelse, og det er beklageligt.
Derfor vil jeg ikke anbefale Dancenter til andre der skal udleje sommerhus…Sommerhus i topstand
Helt fantastisk sommerhus! Det var så rent og pænt, værelserne og aktivitetsrummet var virkelig skønne. Og både kul og gasgrill var helt rene og klar til at blive brugt. Børnene elskede legepladsen med trampolin og fodboldbane - det var virkelig et hit. Jeg kan klart anbefale dette sommerhus til en ferie sammen med familie eller venner!
Min feriebolig
Min feriebolig lå virkelig godt, men der var desværre nogle ting, der gjorde det lidt mere besværligt. Adgangen til huset var besværlig på grund af de skæve sten, terrassen havde mange splinter, parasollen var løs, og vasken stoppede til flere gange. Rengøringen var også kun sådan middel, hvilket var ærgerligt.
Ophold i smukt sommerhus ved Limfjorden
Opholdet var helt fantastisk! Sommerhuset var virkelig hyggeligt og havde en dejlig atmosfære. Haven gik helt ned til Limfjorden og havde en smuk udsigt mod Venø. Vi brugte vores cykler til at udforske øen og besøgte Hjerl Hede, hvor vi fik et indblik i gamle huse og gårde. Det var en perfekt blanding af afslapning og aktivitet.
Min booking i Marielyst
Vi ankom til et sommerhus i Marielyst, og det var tydeligt, at det ikke havde været rengjort i lang tid. Vi brugte hele lørdag aften og søndag morgen på at gøre rent, fjerne mug og skimmelsvamp, rengøre møbler, støvsuge og vaske beskidte tallerkener og skåle, men det var stadig ikke tilfredsstillende. Derudover havde vi problemer med en ødelagt parasol og en kaffemaskine, der ikke virkede. Det var ærgerligt, at vi ikke kunne komme i kontakt med firmaet for at klage over vores oplevelse.
Lejede et sommerhus
Vælg ikke DanCenter.
Jeg booker aldrig et sommerhus gennem dem igen.
Vi blev opkrævet 1.200 for rengøring fordi vi havde glemt at bære en skraldepose ud og glemt at fjerne et par ting fra køleskabet. Resten af huset efterlod vi meget mere rent end vi modtog det, men det ville de ikke tage med i betragtning.
Spabadet fungerede slet ikke, men heller ikke dette eller de manglende billardkøer ville de tage i betragtning i forbindelse med deres opkrævning.Leje af sommerhus
Jeg blev forstyrret af mus eller rotter i sommerhuset særligt den sidste nat, hvor jeg ikke fik lukket et øje på grund af høje gnavelyde hele natten. Da jeg dagen efter vil kontakte DanCenter omkring situationen har deres lokale kontor lukket, og jeg kan ikke komme igennem til deres hotline. Jeg ringer derfor til deres hovedkontor for at høre, hvad jeg skal gøre. De siger, jeg skal have fat i lejeservice og stiller mig igennem.
Jeg fortæller kvinden i lejeservice om situationen - også at jeg forgæves har forsøgt at komme i kontakt med lokalkontoret og hotlinen. Lejeservice informerer mig om, at de nu har modtaget min henvendelse, og at jeg efterfølgende kan skrive en reklamation og evt. ringe til lokalkontoret, når det har åbent igen. Jeg følger lejeservices anvisninger og indsender en reklamation og kontakter det lokale kontor.
I reklamationen nævner jeg desuden beskidt service og store brune pletter i møblerne. Jeg gør selv servicen rent, for som jeg sagde til kvinden i lejeservice, så er jeg ikke sart. Pletterne opdagede jeg, da jeg gjorde rent i huset og rengjorde nogle af de møbler, jeg ikke havde siddet i selv. På bagsiden af puderne var der grimme, brune pletter. Men selve reklamationen beror sig på den natlige støj.
Svaret på min reklamation fra C. Werner er, at lejeservice afviser den med den begrundelse, at jeg ikke kontaktede det lokale kontor under opholdet eller hotlinen. Jeg bliver frustreret, fordi det jo netop var hvad jeg gjorde.
Jeg ringer derfor til dem for at tale om sagen, men de vil ikke tale med mig i telefonen om det - kun over mail.
Jeg svarer tilbage på mail, at jeg netop forsøgte at kontakte både det lokale kontor og hotlinen uden at kunne komme igennem. Derfor fik jeg fat i lejeservice i stedet. Her nævner de ikke noget om, at jeg absolut skal have fat i hotlinen. I stedet giver de mig retningslinjerne for, hvad jeg har af muligheder at gøre efter samtalen med dem. Jeg sender desuden opkaldshistorik som dokumentere, at jeg ringede til hotlinen to gange og efterfølgende til hovedkontoret. Jeg fastholder derfor min reklamation, da fejlen ligger hos DanCenter.
C. Werner svarer mig igen i en enormt nedladende tone og skriver blandt andet: "Vi bemærker at du ikke er helt klar over til hvem man bør rette henvendelse til og hvornår."
Sagen var ikke, at jeg havde problemer med at forstå, hvem jeg skulle rette henvendelse til, men at min henvendelse ikke blev håndteret korrekt af DanCenter.
C. Werner skriver også: "Forekomsten af eller lyde fra mus er helt generelt ikke en væsentlig mangel."
Og min reklamation afvises igen.
Konklusionen er altså, at hvis gæster hos DanCenter oplever mus eller rotter i en bolig, de har lejet, så anses det ikke for et problem. Dernæst er konklusionen også, DanCenter ikke kan følge deres egne regler, og at deres servicepersonale er nedladende og uprofessionelle.Hej Karoline
Hvor er det pudsigt..
For jeg har i dag fået besked på min klage fra netop C. Werner om mus og musselort i et sommerhus på Fanø, som jeg havde lejet for svimlende 14.000,- for en uge.
Her fremgik det også, at det måtte man forvente, når huset lå ude i naturen... Men det gør alle huse jo..
Aldrig mere DancenterHej Karoline
Hvor er det pudsigt..
For jeg har i dag fået besked på min klage fra netop C. Werner om mus og musselort i et sommerhus på Fanø, som jeg havde lejet for svimlende 14.000,- for en uge.
Her fremgik det også, at det måtte man forvente, når huset lå ude i naturen... Men det gør alle huse jo..
Aldrig mere Dancenter
Mest stemmer anmeldelse
Sådan!
Læs om