Center Parcs Anmeldelser
Los datos de esta empresa han sido verificados por su exactitud y están verificados. Es seguro visitar su sitio web oficial. Estamos convencidos de que la transparencia y seguridad en línea animan a todas las empresas a verificarse con nosotros, para que sepan dónde se puede comprar de manera confiable y segura.
Anmeldelser (24)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Køb af overnatning i feriecenter
Jeg har været på feriecenteret siden 2001 og jeg elsker stadig vores samlede oplevelse, selvom det ikke er det samme som før. Vi foretrækker nu at tilbringe mere tid i vores feriehus og mindre tid i parken på grund af den kommercielle udvikling af området. Der er simpelthen for mange biler tilladt nu, og det virker ikke som om, at der bliver gjort noget ved det. Tidligere plejede de at bede folk om at fjerne deres biler, men ikke længere. Jeg synes det er godt, at de eksklusive feriehuse nu kommer med tidlig adgang og dedikeret parkering, men jeg synes også, at de burde genindføre rengøringen efter covid-restriktionerne. Byerne virker også blevet for store, og de ældre feriehuse virker meget nedslidte i forhold til de priser, de forventer fra gæsterne. Vi tager nu til Forest Holidays mere regelmæssigt i løbet af året, da vi generelt synes, at det er bedre værdi for pengene og at indkvarteringen er bedre, medmindre du (som vi gør til jul) booker den dyrere indkvartering (den eksklusive 4-værelses var £1600 mere i år sammenlignet med den grundlæggende).
Køb af ophold
Mit ophold på dette sted var generelt positivt. Jeg nød virkelig det familievenlige koncept med faciliteter og aktiviteter, det passede godt til mine behov. Desværre blev min oplevelse en smule ødelagt af den uhøflighed og infleksibilitet jeg oplevede fra personalet, især sikkerhedspersonalet. Jeg måtte justere mine planer på grund af et sygt barn, men personalet imødekom det ikke tilfredsstillende. Problemet var personalets opførsel, ikke stedets generelle oplevelse eller faciliteter. Jeg håber, at denne anmeldelse kan bidrage til at forbedre kundeservicen og personalets fleksibilitet på stedet.
Oplevelse på feriecenteret
Jeg har besøgt feriecenteret to gange inden for de sidste par måneder, og jeg er vild med det! Der er så mange aktiviteter for børnene, gode restauranter og en fantastisk svømmeparadis med to sektioner for de små og en dejlig Lazy River og bølgepool. Jeg har virkelig nydt Kelly's is og oplevelsen på den moderne Lodge med ensuite værelser og et veludstyret køkken. Vi lejede cykler og scootere og nød virkelig tiden der.
Booking off-peak for value
Vi har besøgt forskellige feriecentre rundt omkring i Danmark - vi foretrækker altid at booke uden for højsæsonen, fordi kvaliteten af indkvarteringen ikke helt lever op til priserne i højsæsonen.
Min oplevelse som kunde på feriecenteret
Jeg og min familie tog på feriecenteret for nylig, og det var virkelig skuffende, især for vores hund. Stedet blev reklameret som hundefvenligt, men der manglede virkelig faciliteter for vores firbenede ven. Der var kun to steder, hvor vores hund kunne være, Starbucks og pandekagehuset. Og selvfølgelig var der kun hundeskåle med vand på steder, hvor vores hund ikke var tilladt. Vi følte os virkelig vildledt og skuffede over manglen på ægte hundefaciliteter. Det var uden tvivl det mindst hundefvenlige sted, vi nogensinde har besøgt. Jeg forstår ikke, hvorfor så mange folk roser dette sted, da det slet ikke levede op til vores forventninger. Vi har bestemt ikke planer om at vende tilbage igen.
Mit køb på dette feriested
Jeg har besøgt dette feriested i mange år, men desværre har jeg lagt mærke til, at standarden er faldet de seneste år. Det virker, som om alt er blevet skåret ned for at tjene mest muligt. Ledelsen virker heller ikke til at holde godt øje med deres underleverandører, hvilket resulterer i dårligere service og faciliteter. For eksempel, da jeg besøgte poolside cafeteriet på Longleat, kunne de ikke servere varm mad, og der var ingen sandwich eller wraps. Chokoladefontænen virkede heller ikke. Desuden blev det årlige fyrværkerishow og besøg af julemanden aflyst, hvilket var virkelig ærgerligt. Alt i alt er jeg skuffet over nedgangen i kvaliteten, og det virker, som om den nuværende ledelse er mere interesseret i profit end kundetilfredshed.
Køb af ferieophold
På vores ferie oplevede vi en virkelig ubehagelig situation, hvor en mand begik et seksuelt overgreb mod en ung pige i svømmepoolen. Det ødelagde virkelig vores oplevelse på feriestedet og satte en alvorlig dæmper på vores ellers hyggelige ferie. Det er slet ikke acceptabelt, at sådanne ting sker, og ledelsen på stedet skal tage det alvorligt for at sikre, at det ikke sker igen i fremtiden.
Købt ferieophold
Jeg vil gerne fortælle om min oplevelse med at købe en ferieophold. Desværre blev jeg skuffet over den manglende støtte fra stedet, da en 8-årig dreng blev udsat for overgreb der. Selvom der var tydelige optagelser fra overvågningskameraer, er gerningsmanden stadig ikke blevet anholdt af politiet. Jeg håber virkelig, at stedet tager ansvar og støtter familien i denne svære tid.
Din oplevelse på Center Parcs
Jeg har boet på Center Parcs Longleat Forest siden 2010. Desværre er standarden faldet. Engang var renligheden en selvfølge, nu er det ikke tilfældet længere. Man betaler for en 5-stjernet oplevelse, men får kun 2-stjernet indkvartering. Vi havde booket en eksklusiv hytte med privat parkering, jacuzzi og dampbad, men dampbadene var beskidte, og andre gæster parkerede på vores plads, så vi ikke kunne komme til vores hytte. Hytten trængte virkelig til en opfriskning og var ikke særlig ren. Selv tæpperne var beskidte, og toiletterne plettede. Når man tager på ferie, forventer man i det mindste et rent toilet. Et af toiletterne var endda beskidt og tydeligvis ikke blevet gjort rent. Jeg endte med at få nyt sengetøj, da mit havde en lille blodplet på sig. Det er virkelig ærgerligt, at efter så mange år, vil jeg ikke længere vende tilbage. Jeg prøvede Butlins, og deres hytter og sengetøj var renere. Vi klagede til gæsteservice, og de undskyldte med en flaske Prosecco og chokolade, men det var desværre for sent. Alt personalet var venligt, så jeg tror, at de måske er underbemandede og ikke har tid nok til at rengøre hytterne ordentligt, eller måske bekymrer de sig bare ikke så meget længere...
Oplevelse på Center Parcs Woburn
Jeg nød virkelig at være ved poolen og specielt hyggede jeg mig ved flodenapids og nogle af rutsjebanerne. Hele området er virkelig smukt, men jeg kunne godt tænke mig, at der var flere skovvandringer og steder, hvor man kunne tage sin hund med ud og gå en tur i skoven.
Spa experience at Aquasana Woburn
For nylig besøgte jeg Aquasana spaen i Woburn og havde en fantastisk oplevelse generelt. Massagen, jeg modtog fra Emily, var virkelig enestående og efterlod mig afslappet og fornyet. Personalet i caféen var opmærksomme og venlige, hvilket tilføjede til den positive atmosfære i spaen. Den samlede stemning i spaen var varm og imødekommende, hvilket skabte en perfekt omgivelse for afslapning og forkælelse. Jeg ville have givet 5 stjerner baseret på disse aspekter af mit besøg.
Dog var der nogle problemer, jeg stødte på under mit besøg, som trak ned fra den samlede oplevelse. Desværre testede min svigerinde positiv for COVID og måtte blive hjemme, selvom hun skulle have ledsaget mig. Hun prøvede at kontakte spaen flere gange for at få en refusion af sin booking, men oplevede lange ventetider og flere telefonopkald. Manglen på effektivitet i håndteringen af kundehenvendelser var skuffende og tog væk fra den ellers positive oplevelse, jeg havde hos Aquasana i Woburn. Derudover, da vi forsøgte at kontakte dem tidligere på ugen for at booke en behandling, stødte vi også på vanskeligheder med at komme igennem til nogen. Denne inkonsekvens i kundeservice svartider er ikke acceptabel for en spa af høj kvalitet som Aquasana.
Trods disse udfordringer mener jeg stadig, at den samlede oplevelse hos Aquasana i Woburn er værd at vende tilbage til. Dog ville jeg foreslå, at der bliver foretaget forbedringer i callcenterets drift for at sikre, at kunder nemt kan nå ud med spørgsmål og booking uden at opleve lange ventetider eller ubesvarede opkald.Ophold reserveret i påsken
Hold dig langt væk fra dette sted! Vi besluttede at lukke ned på dagen for dronningens begravelse, så vores ferie blev forkortet, og vi kunne først ankomme kl. 16 tirsdag. Det betød ekstra overnatningsomkostninger, som de nægtede at betale tilbage. De er ligeglade med deres kunder! Alle andre steder fandt måder at lade deres personale se begravelsen og ære bookede ferier, men ikke CP's kunder. Jeg har besøgt CP flere gange og brugt mange penge, men jeg tænker ikke på at vende tilbage. Støt en organisation, der værdsætter deres kunder!!!
Bestilte ophold
Jeg vil bare starte med at sige, at personalet var virkelig fantastisk. De var super hjælpsomme og venlige, og gjorde alt for at hjælpe os. Desværre var selve oplevelsen lidt skuffende og ekstremt dyr. Vi endte med at betale næsten 500 kr per nat for en ret almindelig hytte, hvor vi nok kunne have fået mere plads og komfort på et dobbeltværelse på Travelodge. Priserne for aktiviteter var bare alt for høje, og det var virkelig irriterende at skulle bestille mad til levering om morgenen, hvis man ville have noget at spise før kl. 21 om aftenen. Og så var der endda en "sjov-pool", der gjorde det umuligt at svømme ordentligt, hvilket fik en til at undre sig over, hvad man egentlig betaler for. Medmindre man elsker at cykle rundt på turistfyldte stier i en lille landsby, kunne man nok have haft en langt bedre tid et andet sted i UK til en brøkdel af prisen. Alt i alt en virkelig skuffende og alt for dyr oplevelse. Jeg er bare glad for, at det ikke var mig, der stod med regningen!
Ophold på feriestedet
Vi tilbragte en weekend på feriestedet, og det var en blandet oplevelse. Selvom vi havde reserveret en "Executive Lodge", var der stadig snavs og pletter rundt omkring i hytten, hvilket fik os til at tvivle på, om den var blevet ordentligt rengjort i henhold til Covid-forholdsreglerne. Desuden har tre af os fået uventede transaktioner på vores kontoer for køb, som vi ikke kan genkende, og heller ikke har beholdt kvitteringerne for. Det skal nævnes, at det er en måned siden vores ophold, så vi er meget frustrerede over denne situation.
Køb af 'executive lodge'
Børnesikringen på trappen var ødelagt, hvilket faktisk var ret farligt. Bestikket var beskidt, så vi måtte bruge vores første aften på at vaske op. Kundeservicen er ikke-eksisterende. Man kan ikke komme igennem til nogen. Strømmen og forskellige aktiviteter, parker osv. lukker bare tilfældigt. Ingen fortæller dig dette, før du er der. Restauranterne på stedet er forfærdeligt underbemandede og dyre. Maden er middelmådig på bedste. Vi bestilte indisk takeaway, som var en time forsinket, omkring en tredjedel af vores bestilling manglede helt, og resten var underkogt og uspiselig. Vi skulle have haft en refusion, som aldrig kom. Man kan ikke komme igennem til nogen for at få hjælp. Kundeservicen og receptionen sender dig bare videre. Jeg sidder stadig og venter på min refusion. Jeg går den juridiske vej, fordi jeg er træt af at sidde i kø kun for at blive sendt rundt i timer og afbrudt.
Mest stemmer anmeldelse
Oplevelse på "feriecenter
Læs om