Center Parcs - Övergripande betyg baserat på 24 recensioner
Fremhævede Anmeldelser
Anmeldelser (24)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Min oplevelse som kunde på feriecenteret
Jeg og min familie tog på feriecenteret for nylig, og det var virkelig skuffende, især for vores hund. Stedet blev reklameret som hundefvenligt, men der manglede virkelig faciliteter for vores firbenede ven. Der var kun to steder, hvor vores hund kunne være, Starbucks og pandekagehuset. Og selvfølgelig var der kun hundeskåle med vand på steder, hvor vores hund ikke var tilladt. Vi følte os virkelig vildledt og skuffede over manglen på ægte hundefaciliteter. Det var uden tvivl det mindst hundefvenlige sted, vi nogensinde har besøgt. Jeg forstår ikke, hvorfor så mange folk roser dette sted, da det slet ikke levede op til vores forventninger. Vi har bestemt ikke planer om at vende tilbage igen.
Køb af ophold
Mit ophold på dette sted var generelt positivt. Jeg nød virkelig det familievenlige koncept med faciliteter og aktiviteter, det passede godt til mine behov. Desværre blev min oplevelse en smule ødelagt af den uhøflighed og infleksibilitet jeg oplevede fra personalet, især sikkerhedspersonalet. Jeg måtte justere mine planer på grund af et sygt barn, men personalet imødekom det ikke tilfredsstillende. Problemet var personalets opførsel, ikke stedets generelle oplevelse eller faciliteter. Jeg håber, at denne anmeldelse kan bidrage til at forbedre kundeservicen og personalets fleksibilitet på stedet.
Mit køb på dette feriested
Jeg har besøgt dette feriested i mange år, men desværre har jeg lagt mærke til, at standarden er faldet de seneste år. Det virker, som om alt er blevet skåret ned for at tjene mest muligt. Ledelsen virker heller ikke til at holde godt øje med deres underleverandører, hvilket resulterer i dårligere service og faciliteter. For eksempel, da jeg besøgte poolside cafeteriet på Longleat, kunne de ikke servere varm mad, og der var ingen sandwich eller wraps. Chokoladefontænen virkede heller ikke. Desuden blev det årlige fyrværkerishow og besøg af julemanden aflyst, hvilket var virkelig ærgerligt. Alt i alt er jeg skuffet over nedgangen i kvaliteten, og det virker, som om den nuværende ledelse er mere interesseret i profit end kundetilfredshed.
Køb af ferieophold
På vores ferie oplevede vi en virkelig ubehagelig situation, hvor en mand begik et seksuelt overgreb mod en ung pige i svømmepoolen. Det ødelagde virkelig vores oplevelse på feriestedet og satte en alvorlig dæmper på vores ellers hyggelige ferie. Det er slet ikke acceptabelt, at sådanne ting sker, og ledelsen på stedet skal tage det alvorligt for at sikre, at det ikke sker igen i fremtiden.
Oplevelse på feriecenteret
Jeg har besøgt feriecenteret to gange inden for de sidste par måneder, og jeg er vild med det! Der er så mange aktiviteter for børnene, gode restauranter og en fantastisk svømmeparadis med to sektioner for de små og en dejlig Lazy River og bølgepool. Jeg har virkelig nydt Kelly's is og oplevelsen på den moderne Lodge med ensuite værelser og et veludstyret køkken. Vi lejede cykler og scootere og nød virkelig tiden der.
Købt ferieophold
Jeg vil gerne fortælle om min oplevelse med at købe en ferieophold. Desværre blev jeg skuffet over den manglende støtte fra stedet, da en 8-årig dreng blev udsat for overgreb der. Selvom der var tydelige optagelser fra overvågningskameraer, er gerningsmanden stadig ikke blevet anholdt af politiet. Jeg håber virkelig, at stedet tager ansvar og støtter familien i denne svære tid.
Din oplevelse på Center Parcs
Jeg har boet på Center Parcs Longleat Forest siden 2010. Desværre er standarden faldet. Engang var renligheden en selvfølge, nu er det ikke tilfældet længere. Man betaler for en 5-stjernet oplevelse, men får kun 2-stjernet indkvartering. Vi havde booket en eksklusiv hytte med privat parkering, jacuzzi og dampbad, men dampbadene var beskidte, og andre gæster parkerede på vores plads, så vi ikke kunne komme til vores hytte. Hytten trængte virkelig til en opfriskning og var ikke særlig ren. Selv tæpperne var beskidte, og toiletterne plettede. Når man tager på ferie, forventer man i det mindste et rent toilet. Et af toiletterne var endda beskidt og tydeligvis ikke blevet gjort rent. Jeg endte med at få nyt sengetøj, da mit havde en lille blodplet på sig. Det er virkelig ærgerligt, at efter så mange år, vil jeg ikke længere vende tilbage. Jeg prøvede Butlins, og deres hytter og sengetøj var renere. Vi klagede til gæsteservice, og de undskyldte med en flaske Prosecco og chokolade, men det var desværre for sent. Alt personalet var venligt, så jeg tror, at de måske er underbemandede og ikke har tid nok til at rengøre hytterne ordentligt, eller måske bekymrer de sig bare ikke så meget længere...
Oplevelse på Center Parcs Woburn
Jeg nød virkelig at være ved poolen og specielt hyggede jeg mig ved flodenapids og nogle af rutsjebanerne. Hele området er virkelig smukt, men jeg kunne godt tænke mig, at der var flere skovvandringer og steder, hvor man kunne tage sin hund med ud og gå en tur i skoven.
Spa experience at Aquasana Woburn
For nylig besøgte jeg Aquasana spaen i Woburn og havde en fantastisk oplevelse generelt. Massagen, jeg modtog fra Emily, var virkelig enestående og efterlod mig afslappet og fornyet. Personalet i caféen var opmærksomme og venlige, hvilket tilføjede til den positive atmosfære i spaen. Den samlede stemning i spaen var varm og imødekommende, hvilket skabte en perfekt omgivelse for afslapning og forkælelse. Jeg ville have givet 5 stjerner baseret på disse aspekter af mit besøg.
Dog var der nogle problemer, jeg stødte på under mit besøg, som trak ned fra den samlede oplevelse. Desværre testede min svigerinde positiv for COVID og måtte blive hjemme, selvom hun skulle have ledsaget mig. Hun prøvede at kontakte spaen flere gange for at få en refusion af sin booking, men oplevede lange ventetider og flere telefonopkald. Manglen på effektivitet i håndteringen af kundehenvendelser var skuffende og tog væk fra den ellers positive oplevelse, jeg havde hos Aquasana i Woburn. Derudover, da vi forsøgte at kontakte dem tidligere på ugen for at booke en behandling, stødte vi også på vanskeligheder med at komme igennem til nogen. Denne inkonsekvens i kundeservice svartider er ikke acceptabel for en spa af høj kvalitet som Aquasana.
Trods disse udfordringer mener jeg stadig, at den samlede oplevelse hos Aquasana i Woburn er værd at vende tilbage til. Dog ville jeg foreslå, at der bliver foretaget forbedringer i callcenterets drift for at sikre, at kunder nemt kan nå ud med spørgsmål og booking uden at opleve lange ventetider eller ubesvarede opkald.Ophold reserveret i påsken
Hold dig langt væk fra dette sted! Vi besluttede at lukke ned på dagen for dronningens begravelse, så vores ferie blev forkortet, og vi kunne først ankomme kl. 16 tirsdag. Det betød ekstra overnatningsomkostninger, som de nægtede at betale tilbage. De er ligeglade med deres kunder! Alle andre steder fandt måder at lade deres personale se begravelsen og ære bookede ferier, men ikke CP's kunder. Jeg har besøgt CP flere gange og brugt mange penge, men jeg tænker ikke på at vende tilbage. Støt en organisation, der værdsætter deres kunder!!!
Bestilte ophold
Jeg vil bare starte med at sige, at personalet var virkelig fantastisk. De var super hjælpsomme og venlige, og gjorde alt for at hjælpe os. Desværre var selve oplevelsen lidt skuffende og ekstremt dyr. Vi endte med at betale næsten 500 kr per nat for en ret almindelig hytte, hvor vi nok kunne have fået mere plads og komfort på et dobbeltværelse på Travelodge. Priserne for aktiviteter var bare alt for høje, og det var virkelig irriterende at skulle bestille mad til levering om morgenen, hvis man ville have noget at spise før kl. 21 om aftenen. Og så var der endda en "sjov-pool", der gjorde det umuligt at svømme ordentligt, hvilket fik en til at undre sig over, hvad man egentlig betaler for. Medmindre man elsker at cykle rundt på turistfyldte stier i en lille landsby, kunne man nok have haft en langt bedre tid et andet sted i UK til en brøkdel af prisen. Alt i alt en virkelig skuffende og alt for dyr oplevelse. Jeg er bare glad for, at det ikke var mig, der stod med regningen!
Ophold på feriestedet
Vi tilbragte en weekend på feriestedet, og det var en blandet oplevelse. Selvom vi havde reserveret en "Executive Lodge", var der stadig snavs og pletter rundt omkring i hytten, hvilket fik os til at tvivle på, om den var blevet ordentligt rengjort i henhold til Covid-forholdsreglerne. Desuden har tre af os fået uventede transaktioner på vores kontoer for køb, som vi ikke kan genkende, og heller ikke har beholdt kvitteringerne for. Det skal nævnes, at det er en måned siden vores ophold, så vi er meget frustrerede over denne situation.
Køb af 'executive lodge'
Børnesikringen på trappen var ødelagt, hvilket faktisk var ret farligt. Bestikket var beskidt, så vi måtte bruge vores første aften på at vaske op. Kundeservicen er ikke-eksisterende. Man kan ikke komme igennem til nogen. Strømmen og forskellige aktiviteter, parker osv. lukker bare tilfældigt. Ingen fortæller dig dette, før du er der. Restauranterne på stedet er forfærdeligt underbemandede og dyre. Maden er middelmådig på bedste. Vi bestilte indisk takeaway, som var en time forsinket, omkring en tredjedel af vores bestilling manglede helt, og resten var underkogt og uspiselig. Vi skulle have haft en refusion, som aldrig kom. Man kan ikke komme igennem til nogen for at få hjælp. Kundeservicen og receptionen sender dig bare videre. Jeg sidder stadig og venter på min refusion. Jeg går den juridiske vej, fordi jeg er træt af at sidde i kø kun for at blive sendt rundt i timer og afbrudt.
Køb af overnatning i feriecenter
Jeg har været på feriecenteret siden 2001 og jeg elsker stadig vores samlede oplevelse, selvom det ikke er det samme som før. Vi foretrækker nu at tilbringe mere tid i vores feriehus og mindre tid i parken på grund af den kommercielle udvikling af området. Der er simpelthen for mange biler tilladt nu, og det virker ikke som om, at der bliver gjort noget ved det. Tidligere plejede de at bede folk om at fjerne deres biler, men ikke længere. Jeg synes det er godt, at de eksklusive feriehuse nu kommer med tidlig adgang og dedikeret parkering, men jeg synes også, at de burde genindføre rengøringen efter covid-restriktionerne. Byerne virker også blevet for store, og de ældre feriehuse virker meget nedslidte i forhold til de priser, de forventer fra gæsterne. Vi tager nu til Forest Holidays mere regelmæssigt i løbet af året, da vi generelt synes, at det er bedre værdi for pengene og at indkvarteringen er bedre, medmindre du (som vi gør til jul) booker den dyrere indkvartering (den eksklusive 4-værelses var £1600 mere i år sammenlignet med den grundlæggende).
Reservation af det, der blev opfattet som et hundevenligt lodge
Vi havde en virkelig dårlig oplevelse med vores reservation. Vi troede, vi havde booket en hytte, der var hundevenlig, men da vi kom frem, blev vi fortalt, at det var et hotelværelse. Efter at have kørt mere end 90 miles og taget en fridag fra arbejde med vores hund, blev vi bedt om at tage vores hund til et internat og endda truet med at få vores bil undersøgt for at sikre, at vi ikke skjulte vores hund. Der var ingen køleskab på værelset, så al den mad, vi havde medbragt, måtte smides ud. Der var heller ingen ledige værelser andre steder, og personalet sagde, at de ikke kunne gøre noget og at en refusion kun kunne arrangeres via hovedkontoret, hvilket vi gjorde. Sikkerhedspersonalet bad os endda om at forlade området midt i vores opkald. Vi fik at vide, at vi ikke kunne få refusion for grillen, selvom det ikke burde have været muligt at købe en grill, hvis vi havde booket et hotelværelse. Vi måtte rejse tilbage uden nogen form for kompensation, hvilket var virkelig skuffende. Efter at have kontaktet CEO'en, fik vi at vide, at de ikke ville give os noget som helst. En virkelig dårlig oplevelse, og vi troede virkelig, at det var et pålideligt firma.
Ophold i skovhytte
For nylig boede vi i en af jeres nyrenoverede skovhytter, men desværre var den virkelig slidt og beskidt. Det var ikke pengene værd. Vi har besøgt jer mange gange før, men standarden er virkelig faldet. Bordene bliver aldrig ryddet af i sportsbaren, og vi havde svært ved at få adgang til svømmeområdet. Børnene nød plaskebassinet, men vi synes ikke, det var pengene værd.
Dit ophold på feriestedet
Denne gang, da jeg besøgte stedet, synes det mere slidt end før. Der er alt for lang ventetid i svømmehallen, selvom pandemien er ovre. Vandrutsjebanerne har lange køer på grund af punkteringer, der ikke er blevet repareret, og personalet og ledelsen virker ligeglade. Endda lå der snavs og hår på trappen til svømmeområdet alle fire dage under mit ophold, men hverken rengøringspersonalet eller livredderne gjorde noget ved det. Det viser, at områderne ikke bliver regelmæssigt rengjort, hvilket er virkelig ulækkert. Kundeservicen er også faldet i kvalitet. Priserne for ophold og mad på stedet er for høje sammenlignet med at rejse til udlandet. Det virker som om, stedet enten mangler personale eller forsøger at spare penge, og det er ærgerligt, da det var en bedre oplevelse for et par år siden. Jeg vil desværre ikke besøge stedet igen.
Oplevelsen på feriecenter
Meget dyrt i skoleferier. Det er kun muligt at betale med kort overalt. De serverer kun fadøl og lagerøl, ikke mere håndtrukket øl. To store vodkaer og to flasker J2O kostede os lidt over £26! Takeaway-leveringstjenesten er blevet markant reduceret. Menuen er meget mindre, og alt skal bestilles online. Vi prøvede at bestille omkring kl. 16 på vores første dag og fik at vide, at der ikke var nogen leveringstidspunkter tilgængelige, så det var det, ingen levering. Der er et minimum på £10 i jetoner for børn at spille arkadespil, da kontanter ikke længere accepteres. Der er ingen information i hytterne. Der er ingen hæfter med information om tjenester og telefonnumre, du skal søge online, hvis du vil have dem, inklusive nødnumre. Restaurantene har alle en QR-kode på bordet og beder dig om at bestille på denne måde, da de har reduceret antallet af personale markant. Meget overfyldt. Tv-reklamerne er latterlige. De viser en perfekt familie, der hygger sig på feriestedet med næsten ingen andre til stede. Overalt er der tomt, især i poolen. Tro mig, du vil aldrig se det sådan, det er som en slagmark, feriestedet vil have hver en krone fra dig!
Vores ophold i en eksklusiv hytte med sauna, dampbad, spabad og spillerum.
Vores ophold var virkelig skuffende. Hytten var beskidt og ulækker med pletter på borde, en beskidt vask og en telefon, der så ud til aldrig at være blevet rengjort. Sengelinnedet var også beskidt, jetsene i spabadet fungerede ikke, varmeanlægget havde problemer, og der var ikke noget brænde til pejsen. Selv efter en rengøring var hytten stadig beskidt og mange af problemerne blev ikke løst. Vi kunne ikke engang bestille mad udefra, da systemet sagde, at der var for mange ordrer kl. 19. Så vi var nødt til at tage til Brandon for at få mad. Vi fik en del af vores penge tilbage, men det var ikke nok og det ødelagde virkelig vores weekend. Vi kommer aldrig tilbage til det sted og vil ikke anbefale det til nogen.
Bestemmelser om en dårlig oplevelse
Jeg ved ikke præcis, hvad der var i den ret, vi købte, da vi spiste på feriecenteret i Penrith, Cumbria. Det lignede kylling, men ikke smagen af kylling - det var ikke lam, som vi havde bestilt. Desværre endte det i skraldespanden. Jeg var virkelig forvirret over, hvad slags kød det egentlig var. Jeg synes, det var underligt. Vi kommer aldrig tilbage, det var for dyrt, og skimmelsvampen på væggen gjorde det endnu værre. Jeg spekulerede på, hvorfor vi betalte så meget for en så dårlig oplevelse.
Mest stemmer anmeldelse
Oplevelse på "feriecenter
Vi fik booket to hytter ved siden af hinanden på et feriecenter, da vi var fire voksne og fem børn. Bookingprocessen forløb uden problemer, og heldigvis var parkeringspladsen tæ... Læs omAf: A. Brodersen