Booking.com

Alle anmeldelser

Booking.com

71% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

I fokus: Hvad siger vores kunder?

S
Svend Erik
Penge blev returneret efter afbestilling frist. Vi havde booket hotel i Leipzig. Desværre blev vores arrangement aflyst efter afbestillingsfristen for hotellet var overskredet, kun 5 dage før afre...Læs om
S
Signe
Jeg reserverede et hotel til min ferie fra min telefon. Det var alle super-hurtige og nemme processer. Læs om
C
Carsten
Vi havde rejst over 20 timer og kom endelig til hotellet Blue Beach Grand Resort And Spa i Phuket. Vi tjekkede ind og kom op på vores værelser. Her opdagede vi at der ikke var noget vand!? Vi kunne...Læs om
L
Lars Bjerregaard
Billederne på booking.com er direkte misvisende. Det undre os, at Booking.com vil lægge navn til dette. Vi vil give booking.com og stedet nul stjerne. Huset er total nedslidt. Pool under repa...Læs om
B
Berg
Ville anmelde et decideret sundhedsfarligt B&B på Falster-ingen reaktion fra Booking.comLæs om

Alle anmeldelser (7)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Hotelophold i Leipzig

    Penge blev returneret efter afbestilling frist.
    Vi havde booket hotel i Leipzig. Desværre blev vores arrangement aflyst efter afbestillingsfristen for hotellet var overskredet, kun 5 dage før afrejse.
    Efter en mail til Booking.com kom der inden for få timer besked om at de gjorde en undtagelse og refunderede alle pengene, 2 dage efter var alle 4.000,-kr tilbagebetalt uden gebyr af nogen art.
    Det er den bedste service jeg endnu har oplevet fra et booking firma


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Let og hurtigt

    Jeg reserverede et hotel til min ferie fra min telefon. Det var alle super-hurtige og nemme processer.

    hs=d6cd9e750e58f1f29511dbfe6c9126ce<div style="display:none;">


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Bookede hotelværelser igennem bookingcom

    Vi havde rejst over 20 timer og kom endelig til hotellet Blue Beach Grand Resort And Spa i Phuket. Vi tjekkede ind og kom op på vores værelser. Her opdagede vi at der ikke var noget vand!? Vi kunne ikke komme i bad, vaske hænder eller bruge toilettet! Vi kontaktede receptionen som sagde der snart kom vand igen, men efter mere end 2 timer, fik vi nok. Vi tjekkede ud og fandt et andet hotel. Vi havde booket 2 overnatninger og hotellet ville have vi skulle betale fuld pris for de få timer vi var på hotellet uden vand?! Vi brugte booking.com til bookningen, men de syntes det er ok, at vi ikke havde noget vand og skal betale fuld pris for ingen ting! Brug aldrig dette hotel og gå langt uden om booking.com, som ikke vil hjælpe deres kunder, når de bliver snydt!
    Det svarer til at du lejer en bil, men ikke får nøglerne til bilen udleveret før 4 timer efter du har lejet bilen. Vil du så betale fuld pris, efter du har siddet i bilen og ventet 4 timer?
    NEJ TIL BOOKING.COM!!!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    bookede et hus i 10 dage

    Billederne på booking.com er direkte misvisende. Det undre os, at Booking.com vil lægge navn til dette.
    Vi vil give booking.com og stedet nul stjerne.

    Huset er total nedslidt. Pool under reparation. Udekøkken/grill med dertilhørende vask og vandhane - men her er vandet ikke tilsluttet. Fliserne ligger løse. Generelt beskidte og slidte/defekte møbler. Nogle møbler slet ikke de, der er på billederne. Revner og puds fra væggene. Mug/svamp fra revner i væggene. Badeværelse med bruseforhæng, der hænger i laser. Uhygiejniske og ulækre holder til tandbørster. Brugte og beskidte askebæger. Dårlige senge, hvor man synker ned i på midten. Dobbeltsengen var nærmere en klap-ud seng. Vindue i køkken der ikke kunne holdes åbent. Levende og døde kakerlakker i køkkenskabe. Beskidt service i køkkenet. Emhætte der ikke virker. Information om Air-condition er misvisende. Der står på nettet om huset, at man skal passe på/have respekt for Air-condition, samt seddel i huset med info om Air-condition. Men der var ingen Air-condition.
    Der står i beskrivelsen, at der er jacuzzi. Men der var ingen jacuzzi. Bordtennisbordet var defekt og måtte ikke benyttes. Trods dårlig rengøring, vil en ny rengøring ikke kunne afhjælpe problemet, da huset er nedslidt og fyldt med defekter og derfor ikke burde udlejes.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Umuligt at få kundeservice

    Ville anmelde et decideret sundhedsfarligt B&B på Falster-ingen reaktion fra Booking.com

    hs=d6cd9e750e58f1f29511dbfe6c9126ce<div style="display:none;">


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Advarsel

    Kundesøvis findes ikke hvis du har problemer kan du ikke få nogle form for kontakt med booking.com

    hs=d6cd9e750e58f1f29511dbfe6c9126ce<div style="display:none;">


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Rigeste service

    Købt en vare, som ikke er leveret.

    Vi leje en lejlighed i Monaco, med morgenmad indtjekning fra kl 15 til 4 mennesker.

    Vi ankommer efter 1 1/2 dags køretur uden søvn, og der er ingen til at tage imod os da vi amkom. Nogle franskmænd på stedet, prøver at hjælp. De kan konstatere værten ikke er der, så vi ringer til booking. Det ender med at vi først er ordenlig tjekket ind efter to timer ca. 

    Værten lover at komme med morgenmad inden kl. 19, men hun er ikke kommet så vi går ned i byen og får aftensmad. Da vi kommer retur, er der stadig ikke kommet mad. Vi vågner ved 10 tiden, der er stadig ingen morgenmad, så vi må køre ud og spise. Vi kommer hjem kl. 23, da hænger nu mad på vores dør. 

    "10 pakker kiks, 3 liter mælk, 1 appelsin mammelade, 2 pakker tyggegummie, 1 pakke brød" til 4 mennesker. 

    Vi har selvfølgelig forlangt refundering, for manglende vare. Nu vil de have kvittingere af vores købt ting, hvilket vi ikke syns kan være rigtigt. De må finde et rimeligt beløb, som tilsvare den manglende vare. 

    Vi skulle have nogle gode dage i Monaco, med vores børn som desværre endte i yderest træls situation og masser af bøvl med booking, som stadig ikke er i orden

    hs=d6cd9e750e58f1f29511dbfe6c9126ce<div style="display:none;">


Andre læste også

Logo Sunweb

Sunweb

2 anmeldelser

Sunweb er rejser, solrejser, og det er et meget konkurrencepræget marked, som de opererer i så der er ikke plads til fejltrin. Sommeren...

Logo Risskov-Bilferi

Risskov-Bilferi

1 anmeldelser

Ved du, hvor din næste ferie går til? Har du overvejet at tage på bilferie rundt i vores smukke hjørne af verden? Hvert &a...

Logo Jet Radar

Jet Radar

1 anmeldelser

Jet Radar startede i 2007 som en flyrejseblog drevet af grundlæggeren Konstantin Kalinov. Fremdriften for selskabet kom året efter, da ...

Logo Trainline

Trainline

1 anmeldelser

Find en billig togbillet, når du skal ud og rejse. Det er hvad denne hjemmeside tilbyder dig, for selvom toget er en gennemprøvet rejs...