H. Fischer
Alle anmeldelser af H. Fischer
Ontdek alle reviews geschreven door H. Fischer
Detailed Ratings
Batterigenbestilling
Review om: BatteryUpgrade
Jeg bestilte et nyt batteri fra dette firma, men det er desværre aldrig nået frem til mig. Jeg har forsøgt at kontakte dem flere gange for at genbestille batteriet, men har stadig ikke modtaget det. De lovede mig en tilbagebetaling, men det ser ud til, at mine penge er gået tabt. Alt i alt en meget skuffende oplevelse med dette firma.
3 anmeldelser
Batterigenbestilling
Review om: BatteryUpgrade
Jeg bestilte et nyt batteri fra dette firma, men det er desværre aldrig nået frem til mig. Jeg har forsøgt at kontakte dem flere gange for at genbestille batteriet, men har stadig ikke modtaget det. De lovede mig en tilbagebetaling, men det ser ud til, at mine penge er gået tabt. Alt i alt en meget skuffende oplevelse med dette firma.
Detailed Ratings
3 anmeldelser
Detailed Ratings
En ordre på over 900 euro
Review om: DHgate
Jeg blev virkelig skuffet over min oplevelse med DHgate. Jeg lagde en ordre på over 900 euro, og pludselig blev min konto slettet. Jeg har forsøgt at kontakte kundeservice, men uden held. Jeg håber virkelig, at jeg kan få min konto tilbage, og at pakken når frem.
3 anmeldelser
En ordre på over 900 euro
Review om: DHgate
Jeg blev virkelig skuffet over min oplevelse med DHgate. Jeg lagde en ordre på over 900 euro, og pludselig blev min konto slettet. Jeg har forsøgt at kontakte kundeservice, men uden held. Jeg håber virkelig, at jeg kan få min konto tilbage, og at pakken når frem.
Detailed Ratings
3 anmeldelser
Detailed Ratings
Køb af luksus hårtørrer
Review om: Eclipsis
Jeg købte endelig en luksus hårtørrer, som jeg havde ventet på i lang tid efter forudbestilling. Men da jeg endelig fik den, så den overhovedet ikke ud som forventet. Den var beskidt, ridset og lugtede forfærdeligt, næsten som om den allerede var brugt af en anden kunde. Jeg klagede til virksomheden, men de tilbød kun at refundere en del af det beløb, jeg havde betalt, og indtil videre har jeg ikke engang modtaget den del efter over en måned. Jeg føler virkelig, at service og kundesupport har været en stor skuffelse, og jeg føler mig faktisk snydt af virksomheden.
3 anmeldelser
Køb af luksus hårtørrer
Review om: Eclipsis
Jeg købte endelig en luksus hårtørrer, som jeg havde ventet på i lang tid efter forudbestilling. Men da jeg endelig fik den, så den overhovedet ikke ud som forventet. Den var beskidt, ridset og lugtede forfærdeligt, næsten som om den allerede var brugt af en anden kunde. Jeg klagede til virksomheden, men de tilbød kun at refundere en del af det beløb, jeg havde betalt, og indtil videre har jeg ikke engang modtaget den del efter over en måned. Jeg føler virkelig, at service og kundesupport har været en stor skuffelse, og jeg føler mig faktisk snydt af virksomheden.
Detailed Ratings
3 anmeldelser