Hej Albert - Övergripande betyg baserat på 25 recensioner
Fremhævede Anmeldelser
Anmeldelser (25)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Min køb på Hej Albert appen
Jeg var vild med mine nye t-shirts fra Hej Albert! De var mega bløde og behagelige at have på, og farverne var virkelig seje. Jeg følte mig så trendy med mine nye trøjer! Jeg kommer helt sikkert til at købe flere ting herfra i fremtiden.
Mit abonnement
Jeg opsagde mit abonnement for lang tid siden, men de fortsætter stadig med at trække penge fra mit kort hver måned. Når jeg prøver at opsige det igen via hjemmesiden, virker formularen ikke. Jeg har prøvet flere gange uden held, og jeg har endda taget skærmoptagelser af problemet. Det virker som om, at jeg ikke er den eneste med dette problem.
Abonnement på Albert PLUS med "gratis" trådløse hovedtelefoner
Jeg var virkelig skuffet over, hvordan tilbuddet blev kommunikeret på Alberts facebook reklame og hjemmeside. Det lød som om, man kunne få trådløse hovedtelefoner ved at starte en prøveperiode, men det var ikke klart, at man faktisk skulle tegne et abonnement og betale fuld pris for Albert PLUS med det samme. Jeg følte mig virkelig ført bag lyset, og det var ærligt talt ret misvisende. Jeg mener, det er vigtigt, at virksomheder er ærlige og transparente i deres markedsføring, så de kan opbygge tillid hos deres kunder.
Online kursus
Jeg fandt online-kurset på Hej Albert ret brugbart, men ærligt talt synes jeg ikke, det var pengene værd. Oversættelsen var dårlig, og udtalelsen var virkelig dårlig. Jeg havde forventet mere for prisen, jeg betalte.
Min taske med regnbuefarver
Jeg købte en virkelig sej taske med de flotteste regnbuefarver online, men da jeg fik min regning, opkrævede de pludselig 109 kr ekstra! De havde sagt, at det var gratis, men nu vil de have mig til at betale! Jeg føler mig virkelig snydt af det her firma. De siger, at de ikke kan give mig mine penge tilbage, fordi jeg skulle have fået besked om det, men det er jeg aldrig blevet! Jeg har anmeldt dem til politiet og forbrugerklagenævnet, men de reagerer stadig ikke. De ignorerer mine henvendelser og forsøger på mærkelige måder at bevise, at jeg har modtaget en mail om det, men det har jeg aldrig gjort! Det hele er bare bondefangeri, og jeg vil ikke anbefale det her firma til nogen!
E-handel, tøj
Jeg havde en virkelig god oplevelse med kundeservice hos det firma. De svarede hurtigt på mine spørgsmål og hjalp mig med at løse alle problemer. Jeg vil helt sikkert handle her igen.
Tøj, hurtig levering
Jeg havde en rigtig god oplevelse med vores sidste tøjbestilling. Det var nemt og hurtigt at bestille, og jeg fik mine varer inden for få dage. Kvaliteten af tøjet var også fin, og prisen var rimelig. Der var dog en lille fejl med en af varerne, men kundeservice var hurtig til at hjælpe mig venligt med at løse problemet. Alt i alt var det en positiv oplevelse, selvom der stadig er plads til forbedringer.
Hjælp til opsigelse af abonnement
Jeg bad om hjælp til at opsige mit abonnement, fordi jeg ikke kunne klare det selv. Virksomheden lovede mig, at det var blevet opsagt, og at de ikke ville trække flere penge fra mit betalingskort. Desværre blev der stadig trukket penge fra min konto, og de nægter at refundere dem. Jeg føler mig virkelig svigtet og bedraget af virksomheden, som ikke tager ansvar for deres handlinger. Det er uacceptabelt, at de ikke holder deres garantiløfte og fortsætter med at trække penge fra mig uden tilladelse.
penge, sletning, fakturaer
Jeg købte noget og slettede appen, men de trak stadig penge! Jeg fik ingen fakturaer og opdagede det tilfældigt! Jeg kommer aldrig til at bruge det igen! Min datter på 4 kunne ikke engang bruge det, så jeg slettede appen indenfor prøveperioden. Det er bare ikke gennemsigtigt nok at skulle logge på nettet og opsige medlemskabet!
Serviceabonnement
Jeg havde en virkelig irriterende oplevelse med appen efter at have købt et abonnement. Hver gang jeg prøvede at bruge kameraet, gik appen ned, så jeg kunne slet ikke tage billeder. Derudover fik jeg bare en sort skærm, når jeg prøvede at åbne visse funktioner. Jeg var virkelig skuffet over den dårlige kvalitet af appen, især efter jeg havde betalt for et abonnement.
Skuffende erfaring
Jeg havde en virkelig dårlig oplevelse med min seneste bestilling. Jeg følte mig virkelig narret og udnyttet af virksomheden, når de håndterer abonnenter. Priserne virkede urimelige, og jeg blev ikke behandlet godt som kunde. Jeg vil aldrig anbefale dette sted til nogen. Faktisk vil jeg advare imod deres tvivlsomme arbejdsmetoder.
Min overvejelse om at tegne et plusmedlemskab
Jeg var ved at taste mit kortnummer ind på hjemmesiden for at tegne et plusmedlemskab, men jeg besluttede at tjekke anmeldelserne først. Desværre ser det ud til, at nogle brugere har haft problemer med at blive opkrævet, selv efter de har opsagt tjenesten. Det er ærgerligt, for Albert-tjenesten virker ellers fin. Jeg vælger alligevel at lade være med at abonnere på tjenesten.
Købte et prøveabonnement
Det er virkelig irriterende! De fortæller ikke engang, når prøveperioden er slut, og så begynder de at opkræve penge for et betalt abonnement. Det er så dumt! Vores søn prøvede det, og nu har de trukket penge for ingenting! Jeg kan ikke klare det! Det er en elendig service!
Køb af abonnement
Jeg har virkelig haft en dårlig oplevelse med mit abonnement. Jeg opsagde det for flere måneder siden, men de bliver ved med at trække 95 kr hver måned. På deres hjemmeside står der, at jeg ikke længere har et abonnement, men pengene bliver stadig trukket. Jeg har haft adskillige samtaler med dem over support mail, og de bekræfter hver gang, at jeg ikke længere skal betale. Desværre fortsætter de med at trække pengene, og de vil ikke tilbagebetale dem, de allerede har trukket. Det er bare klart tyveri!
Klassiskt lokket ind men får ikke meget til gengæld
Jeg synes først Hej Albert lød spændende på grund af deres tilbud, men jeg blev skuffet. Efter min første bestilling begyndte de straks at trække penge uden at give mig en advarsel eller opfordre mig til at bruge deres tjenester. Det virkede som om de bare ville have mine penge uden at levere god service. Jeg følte mig lidt snydt og vil ikke anbefale deres service til andre.
Abonnement på en app til store børn
Jeg tilmeldte mig appen til store børn, men den var slet ikke der! Jeg brugte lang tid på at prøve at finde den rigtige app til min datter, men det lykkedes ikke. Efter at have skrevet til kundeservice fik jeg endelig mine penge tilbage, men det burde ikke være så besværligt!
Problematisk abonnement
Jeg har afsluttet mit abonnement sidste måned, men alligevel bliver der trukket penge igen denne måned. Jeg prøver at afslutte det endnu en gang, men jeg har ikke modtaget en bekræftelsesmail på, at det er blevet afsluttet.
Abonnementsfælde
Jeg havde en rigtig dårlig oplevelse med denne service. Jeg opsagde mit abonnement før gratisperioden sluttede, men fik alligevel en urimelig opkrævning på 109 kr. Det virker som en klassisk fælde med abonnementer, hvor de lover gratis periode, men så snart den er slut, tager de alligevel penge. Jeg prøvede at løse problemet via mail, men firmaet nægtede at refundere pengene. Det er virkelig ærgerligt, fordi app'en ellers fungerede godt. Mit råd til andre brugere er at undgå dette firma og deres tvivlsomme forretningsmetoder.
Køb af et produkt
Jeg satte virkelig pris på feedback fra andre kunder, det fik mig virkelig til at tænke mig om. Jeg var lidt bekymret over de høje priser og mangel på gennemsigtighed på hjemmesiden.
Personlig træning online
Jeg var virkelig skuffet over den service, jeg fik fra virksomheden. Selvom det begyndte godt med en gratis prøveperiode, var det ikke okay, at de blot trak penge uden at sige noget. Det var også svært at komme i kontakt med dem for at få hjælp, og det virkede umuligt at stoppe abonnementet og forhindre flere træk på min konto. På grund af dette har jeg været nødt til at klage til min bank.
Mest stemmer anmeldelse
Hej Albert-app
Læs om