Booking.com

Alle anmeldelser

Booking.com

75% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

I fokus: Hvad siger vores kunder?

S
Signe
Jeg reserverede et hotel til min ferie fra min telefon. Det var alle super-hurtige og nemme processer. Læs om
B
Berg
Ville anmelde et decideret sundhedsfarligt B&B på Falster-ingen reaktion fra Booking.comLæs om
J
Jacob
Kundesøvis findes ikke hvis du har problemer kan du ikke få nogle form for kontakt med booking.com Læs om
S
Sara Rasmussen
Købt en vare, som ikke er leveret. Vi leje en lejlighed i Monaco, med morgenmad indtjekning fra kl 15 til 4 mennesker. Vi ankommer efter 1 1/2 dags køretur uden søvn, og der er ingen til at t...Læs om

Alle anmeldelser (4)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Let og hurtigt

    Jeg reserverede et hotel til min ferie fra min telefon. Det var alle super-hurtige og nemme processer.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Umuligt at få kundeservice

    Ville anmelde et decideret sundhedsfarligt B&B på Falster-ingen reaktion fra Booking.com


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Advarsel

    Kundesøvis findes ikke hvis du har problemer kan du ikke få nogle form for kontakt med booking.com


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Rigeste service

    Købt en vare, som ikke er leveret.

    Vi leje en lejlighed i Monaco, med morgenmad indtjekning fra kl 15 til 4 mennesker.

    Vi ankommer efter 1 1/2 dags køretur uden søvn, og der er ingen til at tage imod os da vi amkom. Nogle franskmænd på stedet, prøver at hjælp. De kan konstatere værten ikke er der, så vi ringer til booking. Det ender med at vi først er ordenlig tjekket ind efter to timer ca. 

    Værten lover at komme med morgenmad inden kl. 19, men hun er ikke kommet så vi går ned i byen og får aftensmad. Da vi kommer retur, er der stadig ikke kommet mad. Vi vågner ved 10 tiden, der er stadig ingen morgenmad, så vi må køre ud og spise. Vi kommer hjem kl. 23, da hænger nu mad på vores dør. 

    "10 pakker kiks, 3 liter mælk, 1 appelsin mammelade, 2 pakker tyggegummie, 1 pakke brød" til 4 mennesker. 

    Vi har selvfølgelig forlangt refundering, for manglende vare. Nu vil de have kvittingere af vores købt ting, hvilket vi ikke syns kan være rigtigt. De må finde et rimeligt beløb, som tilsvare den manglende vare. 

    Vi skulle have nogle gode dage i Monaco, med vores børn som desværre endte i yderest træls situation og masser af bøvl med booking, som stadig ikke er i orden


Andre læste også

Logo Skytours
Skytours
0 anmeldelser

Skytours er et af de firmaer, som har forstået, at verden i dag er blevet mindre. Folk kan via internettet komme ud til de fjerneste afkroge,...

Logo Trainline
Trainline
0 anmeldelser

Find en billig togbillet, når du skal ud og rejse. Det er hvad denne hjemmeside tilbyder dig, for selvom toget er en gennemprøvet rejs...

Logo Sunweb
Sunweb
0 anmeldelser

Sunweb er rejser, solrejser, og det er et meget konkurrencepræget marked, som de opererer i så der er ikke plads til fejltrin. Sommeren...

Logo Flybillet
Flybillet
0 anmeldelser

Ferien står for døren, og når du skal finde der, hvor du skal hen, så er der altid nogen, som står klar, men hvis du...

Booking.com

Har du nogensinde booket et ferieophold eller hotelværelse for en nat? Så har du helt sikkert hørt om Booking.com. Om du så har overnattet i Barcelona, Libanon, Kiel, New York, London eller Las Vegas eller Berlin, så har du med sikkerhed stødt på Booking.com, deres overkommelige priser, tilbud og ydelser. På Booking.com tilbydes der et hav af muligheder for at overnatte på en abnorm mængde forskellige hoteller rundt om i verdenen.

Om Booking.com
Booking.com blev grundlagt i 1996. Det er en hjemmeside som muliggør, at du kan reservere alt fra en enkel nats ophold på et hotel til et helt ferieophold på kort tid – Nemt og overskueligt. De tilbyder alt fra hotelophold til Bed and Breakfast. (Også kendt som B&B), i et utal af byer i 226 lande. Mulighederne er mange, og kunderne ligeså, hvor at over 1.200.000 kunder reserverer over booking.com dagligt. Hjemmesiden er derudover tilgængelig på mere en 40 sprog. For at sikre dig et godt ophold, da tilbyder booking.com dig et stort udvalg af ekstra ydelser som kan tilkøbes til dit ophold eller ferie, hvilket kan ske over alt lige fra din hjemmecomputer til din smartphone. Ekstraydelserne kunne her være tilkøb af lånebil eller reservationer hos nærliggende restauranter.

Booking.com som service
Via Booking.com kan du let booke en hel tur eller et enkelt ”one night stay”. Du udfylder blot den dato du kunne tænke dig at tage af sted, hvornår du vil afsted igen og selvfølgelig hvor i verdenen du vil opholde dig. På den måde finder booking.com ud fra en verdensklasse algoritme, det sted som passer dig bedst. Hertil kan du selv vælge og sortere de mange opholdsmuligheder efter antal stjerner, ydelser og pris for at sikre dig den bedst og mest personlige oplevelse. En stor platform med mange kunder kommer også med en kæmpe mængde anmeldelser af deres produkter, som i dette tilfælde er de forskellige bookingmuligheder. Langt de fleste hoteller er allerede blevet anmeldt på siden og du kan derved bedre navigere dig rundt i, hvad der er godt og hvad der er knap så godt, hvilket er et vigtigt element for de fleste kunder.

 


Ris, ros og tips for Booking.com
Har du nogensinde reserveret et ophold gennem Booking.com? Nød du dit ophold og opstod der måske nogle problemer henad vejen? Opkrævede hotellet pludselig ekstra for visse ydelser eller følte du dig på noget tidspunkt snydt? Hvis dette er gældende for dig, klagede du da til Booking.com og i så fald, hvordan forholdte Booking.com sig til situationen? Var de behjælpelige eller ignorerede de dig? Måske du slet ikke har klaget, men du har måske alligevel har noget på hjerte, som du tænker at andre bør vide? Måske var processen blot gnidningsfri og ligefrem, og du tænker af denne grund, at du vil dele din positive oplevelse med andre på siden? I så flad kan du her på siden skrive en anmeldelse om dine oplevelser med Booking.com.

Hvad tænker andre om Booking.com? Læs om andres oplevelser, synspunkter og ris og ros af kunder på en af verdens største hoteludbyderes hjemmeside.