Booking Anmeldelser

: 7
86% Vil handle her igen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-02-15
Delvist positiv oplevelse
Jeg havde booket to ophold via Booking.com ifm en rejse til Amalfikysten. Desværre er vi blevet r...Læs om
Sandra Ravn

Mest relevante negative anmeldelse

  2022-11-15
Bookede hotelværelser igennem
Vi havde rejst over 20 timer og kom endelig til hotellet Blue Beach Grand Resort And Spa i Phuket...Læs om
Carsten

Mest stemmer anmeldelse

  2019-05-07
Let og hurtigt
Jeg reserverede et hotel til min ferie fra min telefon. Det var alle super-hurtige og nemme proce...Læs om
Signe

Anmeldelser (7)

  (3)

 (0)

  (1)

  (2)

  (1)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Hotelophold i Leipzig

    Penge blev returneret efter afbestilling frist.
    Vi havde booket hotel i Leipzig. Desværre blev vores arrangement aflyst efter afbestillingsfristen for hotellet var overskredet, kun 5 dage før afrejse.
    Efter en mail til Booking.com kom der inden for få timer besked om at de gjorde en undtagelse og refunderede alle pengene, 2 dage efter var alle 4.000,-kr tilbagebetalt uden gebyr af nogen art.
    Det er den bedste service jeg endnu har oplevet fra et booking firma


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Delvist positiv oplevelse

    Jeg havde booket to ophold via Booking.com ifm en rejse til Amalfikysten. Desværre er vi blevet ramt af sygdom, og er derfor ikke i stand til at gennemføre vores rejse. Vi skrev til Booking.com og i løbet af en halv time, havde vi en positiv tilbagemelding. Vi har fået alle vores penge retur uden modregning af gebyr - super god service.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Let og hurtigt

    Jeg reserverede et hotel til min ferie fra min telefon. Det var alle super-hurtige og nemme processer.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Billeje

    Jeg har eller været meget tilfreds med booking.com og også deres kundeservice. Men nu er det gået helt galt. Jeg bad om hjælp til at kontakte biludlejningfirma for forklaring på korttræk. Da jeg ikke fik svar prøvede jeg igen, men hos Booking.com har man tilsyneladende fået slettet min booking ved en fejl, og nu virker systemet absolut ikke. Hver gang jeg prøver at henvende mig, får jeg bare at at vide, at de ikke kan se min booking og at jeg skal henvende mig via kundeservice, som ikke kan finde min booking osv, osv. Jeg har forgæves prøvet at få kontakt til et levende menneske, men får kun maskinsvar. Ingen vej ind uden en 'sag', som de selv er kommet til at slette. Det system virker ikke. Jeg har også prøvet at ringe, men her skal jeg indtaste bookingnummer, som den så ikke kan genkende, Lost igen.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Bookede hotelværelser igennem bookingcom

    Vi havde rejst over 20 timer og kom endelig til hotellet Blue Beach Grand Resort And Spa i Phuket. Vi tjekkede ind og kom op på vores værelser. Her opdagede vi at der ikke var noget vand!? Vi kunne ikke komme i bad, vaske hænder eller bruge toilettet! Vi kontaktede receptionen som sagde der snart kom vand igen, men efter mere end 2 timer, fik vi nok. Vi tjekkede ud og fandt et andet hotel. Vi havde booket 2 overnatninger og hotellet ville have vi skulle betale fuld pris for de få timer vi var på hotellet uden vand?! Vi brugte booking.com til bookningen, men de syntes det er ok, at vi ikke havde noget vand og skal betale fuld pris for ingen ting! Brug aldrig dette hotel og gå langt uden om booking.com, som ikke vil hjælpe deres kunder, når de bliver snydt!
    Det svarer til at du lejer en bil, men ikke får nøglerne til bilen udleveret før 4 timer efter du har lejet bilen. Vil du så betale fuld pris, efter du har siddet i bilen og ventet 4 timer?
    NEJ TIL BOOKING.COM!!!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    bookede et hus i 10 dage

    Billederne på booking.com er direkte misvisende. Det undre os, at Booking.com vil lægge navn til dette.
    Vi vil give booking.com og stedet nul stjerne.

    Huset er total nedslidt. Pool under reparation. Udekøkken/grill med dertilhørende vask og vandhane - men her er vandet ikke tilsluttet. Fliserne ligger løse. Generelt beskidte og slidte/defekte møbler. Nogle møbler slet ikke de, der er på billederne. Revner og puds fra væggene. Mug/svamp fra revner i væggene. Badeværelse med bruseforhæng, der hænger i laser. Uhygiejniske og ulækre holder til tandbørster. Brugte og beskidte askebæger. Dårlige senge, hvor man synker ned i på midten. Dobbeltsengen var nærmere en klap-ud seng. Vindue i køkken der ikke kunne holdes åbent. Levende og døde kakerlakker i køkkenskabe. Beskidt service i køkkenet. Emhætte der ikke virker. Information om Air-condition er misvisende. Der står på nettet om huset, at man skal passe på/have respekt for Air-condition, samt seddel i huset med info om Air-condition. Men der var ingen Air-condition.
    Der står i beskrivelsen, at der er jacuzzi. Men der var ingen jacuzzi. Bordtennisbordet var defekt og måtte ikke benyttes. Trods dårlig rengøring, vil en ny rengøring ikke kunne afhjælpe problemet, da huset er nedslidt og fyldt med defekter og derfor ikke burde udlejes.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Umuligt at få kundeservice

    Ville anmelde et decideret sundhedsfarligt B&B på Falster-ingen reaktion fra Booking.com


Andre læste også