Alle anmeldelser
Affiliate afsløring: dette indlæg har et tilknyttet link, der betyder, at når du klikker på vis og du derefter foretager et køb, så får vi en kommission, som hjælper med driften af dette websted..
Har du nogensinde booket et ferieophold eller hotelværelse for en nat? Så har du helt sikkert hørt om Booking.com. Om du så har overnattet i Barcelona, Libanon, Kiel, New York, London eller Las Vegas eller Berlin, så har du med sikkerhed stødt på Booking.com, deres overkommelige priser, tilbud og ydelser. På Booking.com tilbydes der et hav af muligheder for at overnatte på en abnorm mængde forskellige hoteller rundt om i verdenen.
Booking.com blev grundlagt i 1996. Det er en hjemmeside som muliggør, at du kan reservere alt fra en enkel nats ophold på et hotel til et helt ferieophold på kort tid – Nemt og overskueligt. De tilbyder alt fra hotelophold til Bed and Breakfast. (Også kendt som B&B), i et utal af byer i 226 lande. Mulighederne er mange, og kunderne ligeså, hvor at over 1.200.000 kunder reserverer over booking.com dagligt. Hjemmesiden er derudover tilgængelig på mere en 40 sprog. For at sikre dig et godt ophold, da tilbyder booking.com dig et stort udvalg af ekstra ydelser som kan tilkøbes til dit ophold eller ferie, hvilket kan ske over alt lige fra din hjemmecomputer til din smartphone. Ekstraydelserne kunne her være tilkøb af lånebil eller reservationer hos nærliggende restauranter.
Booking.com: En Mission
Via Booking.com kan du let booke en hel tur eller et enkelt ”one night stay”. Du udfylder blot den dato du kunne tænke dig at tage af sted, hvornår du vil afsted igen og selvfølgelig hvor i verdenen du vil opholde dig. På den måde finder booking.com ud fra en verdensklasse algoritme, det sted som passer dig bedst. Hertil kan du selv vælge og sortere de mange opholdsmuligheder efter antal stjerner, ydelser og pris for at sikre dig den bedst og mest personlige oplevelse. En stor platform med mange kunder kommer også med en kæmpe mængde anmeldelser af deres produkter, som i dette tilfælde er de forskellige bookingmuligheder. Langt de fleste hoteller er allerede blevet anmeldt på siden og du kan derved bedre navigere dig rundt i, hvad der er godt og hvad der er knap så godt, hvilket er et vigtigt element for de fleste kunder.
Har du nogensinde reserveret et ophold gennem Booking.com? Nød du dit ophold og opstod der måske nogle problemer henad vejen? Opkrævede hotellet pludselig ekstra for visse ydelser eller følte du dig på noget tidspunkt snydt? Hvis dette er gældende for dig, klagede du da til Booking.com og i så fald, hvordan forholdte Booking.com sig til situationen? Var de behjælpelige eller ignorerede de dig? Måske du slet ikke har klaget, men du har måske alligevel har noget på hjerte, som du tænker at andre bør vide? Måske var processen blot gnidningsfri og ligefrem, og du tænker af denne grund, at du vil dele din positive oplevelse med andre på siden? I så flad kan du her på siden skrive en anmeldelse om dine oplevelser med Booking.com.
Hvad tænker andre om Booking.com? Læs om andres oplevelser, synspunkter og ris og ros af kunder på en af verdens største hoteludbyderes hjemmeside.
Affiliate afsløring: dette indlæg har et tilknyttet link, der betyder, at når du klikker på vis og du derefter foretager et køb, så får vi en kommission, som hjælper med driften af dette websted..
Jeg reserverede et hotel til min ferie fra min telefon. Det var alle super-hurtige og nemme processer.
Ville anmelde et decideret sundhedsfarligt B&B på Falster-ingen reaktion fra Booking.com
Kundesøvis findes ikke hvis du har problemer kan du ikke få nogle form for kontakt med booking.com
Købt en vare, som ikke er leveret.
Vi leje en lejlighed i Monaco, med morgenmad indtjekning fra kl 15 til 4 mennesker.
Vi ankommer efter 1 1/2 dags køretur uden søvn, og der er ingen til at tage imod os da vi amkom. Nogle franskmænd på stedet, prøver at hjælp. De kan konstatere værten ikke er der, så vi ringer til booking. Det ender med at vi først er ordenlig tjekket ind efter to timer ca.
Værten lover at komme med morgenmad inden kl. 19, men hun er ikke kommet så vi går ned i byen og får aftensmad. Da vi kommer retur, er der stadig ikke kommet mad. Vi vågner ved 10 tiden, der er stadig ingen morgenmad, så vi må køre ud og spise. Vi kommer hjem kl. 23, da hænger nu mad på vores dør.
"10 pakker kiks, 3 liter mælk, 1 appelsin mammelade, 2 pakker tyggegummie, 1 pakke brød" til 4 mennesker.
Vi har selvfølgelig forlangt refundering, for manglende vare. Nu vil de have kvittingere af vores købt ting, hvilket vi ikke syns kan være rigtigt. De må finde et rimeligt beløb, som tilsvare den manglende vare.
Vi skulle have nogle gode dage i Monaco, med vores børn som desværre endte i yderest træls situation og masser af bøvl med booking, som stadig ikke er i orden