Condor - Övergripande betyg baserat på 26 recensioner
Fremhævede Anmeldelser
Anmeldelser (26)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Køb af flybilletter
Jeg har aldrig oplevet så dårlig service som den, jeg fik hos jer. Flytiderne blev ændret uden varsel, og personalet var uhøfligt og flabet. Jeg kommer aldrig til at rejse med jer igen, uanset prisen.
Min første flyvning med selskabet
Jeg var lidt nervøs for at flyve med dette selskab på grund af de dårlige anmeldelser, men jeg blev positivt overrasket. Indtjekning og flyvning forløb problemfrit, personalet var venligt og imødekommende, og piloterne var dygtige og fik mig til at føle mig tryg hele vejen. Bagagen kom uden problemer, så alt gik efter planen. Dog var det lidt besværligt at komme i kontakt med selskabet, og deres app fungerede ikke helt optimalt. Online check-in gav også lidt besvær, men problemet blev løst via deres hjemmeside. Alt i alt en god oplevelse med flyvningen.
Min udfordrende oplevelse med håndtering af bagagevægt
Min oplevelse med Condor var virkelig frustrerende. Jeg havde overvægt i mine tasker og prøvede at justere dem til 23 kg hver, men pludselig sagde de, at den første taske var 5 kg for tung. Jeg foreslog at have en taske på 18 kg og bad om at veje dem igen, men manageren var uhøflig og insisterede på, at hver taske skulle veje præcis 23 kg. Til sidst blev jeg nødt til at betale en bøde på 100 euro, selvom fejlen var deres. Det var en virkelig dårlig oplevelse, og jeg følte mig meget uretfærdigt behandlet.
Din indkøb på det tidspunkt
Jeg blev virkelig skuffet over min seneste oplevelse med det her selskab. Mit fly havde over to timers forsinkelse, og sædeafstanden var helt urimelig lille. Og så blev jeg også overrasket over reglen om, at man ikke måtte drikke alkohol medmindre man havde købt det ombord. Samlet set var det bare en dårlig oplevelse, og jeg vil ikke vælge dette selskab igen.
Min flyrejse til Mauritius
Jeg rejste med dette selskab på en lang tur til Mauritius, og det var desværre en skuffende oplevelse. Servicen var minimal, og vi fik sjældent tilbudt drikkevarer. Maden var heller ikke imponerende, vi fik kun en tør sandwich og pasta med tomatsovs. Alt i alt var det en lang og ubehagelig rejse, og jeg vil ikke vælge dette selskab igen til en lignende tur i fremtiden.
Flybilletter hos Condor
Jeg følte, at jeg var klar til at bestille flybilletter hos Condor på grund af deres gode tilbud på business class-billetter til en rimelig pris. Desværre blev min oplevelse hurtigt forværret af tekniske problemer og dårlig kundeservice. Da jeg prøvede at booke billetterne på deres hjemmeside, oplevede jeg flere nedbrud og stavefejl i vores navne på billetterne. Efter at have kontaktet kundeservice, blev jeg mødt af en repræsentant, der var svær at forstå på engelsk. Problemer med vores identifikation og gentagne forsøg på at ændre billetterne førte til endnu flere fejl og frustration.<br><br>Efter mange fejlslagne forsøg på at rette op på problemerne og langsom tilbagebetaling af mine penge, følte jeg mig overladt til mig selv i en besværlig og uheldig situation. Min tillid til Condor Airlines som et pålideligt flyselskab blev alvorligt svækket, og jeg ville ikke anbefale dem til andre baseret på min negative oplevelse.
Flight booking dissatisfaction
Jeg bestilte for nylig en flyrejse med et bestemt flyselskab og forventede en vis grad af service og kvalitet. Jeg blev dog skuffet over at opdage, at jeg blev omdirigeret til et andet flyselskab, som jeg aldrig havde hørt om før. Flyet var ret gammelt, og personalet talte ikke tysk eller engelsk flydende, hvilket gjorde oplevelsen ret ubehagelig.
Min morgenmad bestilte online
I morges bestilte jeg morgenmad online, og det var virkelig nemt og hurtigt. Jeg havde mulighed for at vælge mellem forskellige ting, og så kom leveringen præcis til tiden. Morgenmaden smagte virkelig godt, så jeg vil helt sikkert bestille igen.
Flybillet til Antalya fra Hamborg
Jeg købte en flybillet til Antalya fra Hamborg og jeg var virkelig glad for den fantastiske service, jeg fik. På både udturen og hjemturen var der ingen problemer, og personalet var virkelig venligt og imødekommende. Jeg vil helt klart anbefale Condor til andre rejsende.
Mitarbeitender Flugbegleiter
Under en flyvning med min toårige søn havde vi en ubehagelig oplevelse med en flypersonale. Vores søn havde problemer med ørerne under landingen og græd. Da han ønskede at komme op på vores skød, blev vi af flypersonaleet fornærmende fortalt, at vi opdrættede en lille terrorist. Jeg har aldrig oplevet noget så uprofessionelt og upassende. Det var meget skuffende og ødelagde vores flyvning.
Kondor/Marabu fly aflyst
Flyet blev aflyst uden nogen form for besked eller svar på vores opkald. Vi stod i kø i flere timer uden nogen information, selv med børnene med os. Der var ingen check-in personale til rådighed, og hverken flyselskabet eller lufthavnen kunne give os information. Først mange timer senere fandt vi ud af, at flyet var aflyst. Vi måtte selv finde et nyt fly til næste aften og tilbringe natten i lufthavnen, hvilket resulterede i, at vi spildte 2 dage.
Køb af vegansk måltid
Jeg var virkelig skuffet over, at Condor kun tilbyder veganske måltider mod betaling, mens andre flyselskaber inkluderer det uden ekstra omkostninger. Synes det er lidt uretfærdigt at skulle betale ekstra for vegansk mad, når der er billigere muligheder derude. Og så havde jeg også en dårlig oplevelse med deres kundeservice på Whatsapp, hvor jeg kun fik én respons, der ikke altid forstod mit problem rigtigt. Det har virkelig givet mig et dårligt indtryk af serviceniveauet hos Condor.
Min rejse som en synligt usynlig handicap
Jeg var virkelig skuffet over min oplevelse med Condor. Jeg havde forud tilmeldt mig "Special Services" for at sikre mig en god rejse, men da jeg ankom til lufthavnen i Frankfurt, blev jeg simpelthen glemt af både Condor og Fraport. Det var virkelig svært for mig at finde rundt på lufthavnen, og det tog flere timer, inden jeg endelig blev fundet af lufthavnens politi. Og da jeg skulle hjem, var boarding-personalet også ved at glemme mig, selvom jeg tydeligt bar mit handicapkort. Jeg blev kun husket i sidste øjeblik, før flyet lettede. Hele oplevelsen fik mig virkelig til at føle mig diskrimineret og overset af Condor.
Fly billetter
Det var virkelig dårlig oplevelse at købe flybilletter fra Condor. Vi havde booket en flyvning fra Hamburg til Rom, men Condor aflyste pludselig vores rejse uden nogen forklaring! Vi prøvede at kontakte dem gennem Travellink, men det var bare umuligt. Vi har stadig ikke fået vores penge tilbage, og det er virkelig frustrerende. Kan slet ikke anbefale dem.
Rejse fra Hamborg til Gran Canaria
Jeg havde en god oplevelse med min rejse fra Hamborg til Gran Canaria med flyselskabet, selvom der opstod lidt udfordringer på hjemrejsen. Det føltes godt at være velinformeret og tryg under flyvningen fra Hamborg til Gran Canaria, men på vej hjem blev jeg overrasket over, at jeg pludselig skulle med et helt andet flyselskab, som først åbnede for check-in to timer før afgang. Det betød, at jeg sad fast i lufthavnen længe før tid, da det første flyselskab ikke havde givet os besked om ændringen. Jeg ville have foretrukket en mere klar kommunikation om det, så jeg kunne planlægge min rejse bedre.
Online indtjekning
Jeg prøvede at checke ind online til vores flyvning med Condor, men deres app virkede desværre ikke. Vi forsøgte flere gange at checke ind dagen før afgang, men det fungerede ikke. Selvom vi gjorde vores bedste, modtog vi ingen hjælp eller svar om, hvordan vi kunne løse problemet. I lufthavnen blev vi pålagt ekstra gebyrer for at checke ind manuelt, selvom vi fulgte appens instruktioner. Efter at have bedt om en refundering af vores penge, har vi stadig ikke hørt noget fra kundeservice. En virkelig skuffende oplevelse, der har fået os til at føle, at vores tid og penge er blevet spildt.
Min rejse med fly
Hele min rejse med det her flyselskab var virkelig en katastrofe fra start til slut. Jeg havde faktisk glædet mig til at tage afsted fra Frankfurt til Sydafrika, men Condor formåede virkelig at ødelægge det hele. De valgte at flytte mig ned bagerst i flyet, så to ældre damer kunne sidde sammen, og så sad jeg bare alene tilbage. Og som om det ikke var slemt nok, virkede skærmen ved min plads ikke, så jeg kunne ikke engang bruge mine hovedtelefoner. Det var totalt kaos!
Beskyldende pilot
Jeg synes helt ærligt, at min oplevelse om bord på dette fly var skrækkelig. Piloten opførte sig helt uhøfligt og holdt alle passagerer som gidsler, bare fordi én person var lidt højlydt. Det var virkelig pinligt og ubehageligt at være vidne til. Stemningen blev dårlig, og det gjorde flyveturen uudholdelig. Jeg følte mig virkelig dårligt behandlet og vil ikke tøve med at undgå dette flyselskab i fremtiden.
Kort og ineffektiv flyvning
Den 12-timers flyvning var virkelig skuffende fra start til slut. Jeg fik kun et måltid og en lille sandwich, selvom det var alt for lidt til en så lang tur. Der var slet ingen underholdning ombord, kun 2 gamle film fra 2000'erne, det var virkelig skuffende. Og det værste var, at man skulle betale ekstra for at se flere film, men selv dem de havde, var helt forældede. Personalet var også ret uhøflige og ubehagelige, og det gjorde det hele endnu værre. Alt i alt en af de værste flyvninger, jeg nogensinde har oplevet, så jeg vil undgå at flyve med dette selskab i fremtiden.
Min flyvning med selskabet
Min flyrejse med selskabet var desværre virkelig skuffende. Jeg havde bestilt en returfligt, men begge gange blev forsinket med mere end 1 time. Systemet sagde, at flyene skulle have været afgået til tiden, men da jeg kom til lufthavnen, var flyet endda ikke engang landet endnu. Det viser sig tydeligt, at selskabet ikke er særlig pålideligt eller punktligt.
Mest stemmer anmeldelse
Køb af flybilletter
Læs om