Alle anmeldelser af Anker

  • Review om: Vestiaire Collective

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Nem returnering

    Jeg var virkelig glad for, at Vestiaire Collective var så hurtige til at refundere mig for en vare, der desværre ikke længere var tilgængelig hos sælgeren. Jeg satte også pris på, at de tilpassede deres søgninger efter min størrelse, havde et stort udvalg og optrådte meget professionelt. Det var virkelig en god oplevelse.


  • Review om: Frishop

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Vasketabs

    Ringe service. Jeg har ventet i flere dage på svar på min e-mail, og der er stadig ingen respons. Det er virkelig ikke i orden. Hvis I ikke kan svare ordentligt og løse problemer hurtigt, vil I miste kunder. Jeg forventer bedre service, især når jeg har brug for hjælp eller har spørgsmål. Det er frustrerende at blive ignoreret, når man har brug for hjælp.<br><br>Jeg vil gerne se, at I forbedrer kommunikationen og håndteringen af kundeforespørgsler, så I kan beholde kunderne og sikre en bedre oplevelse for os alle. Jeg håber, I vil tage det konstruktive feedback til jer og arbejde på at gøre det bedre i fremtiden.


  • Review om: Holiday Autos

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Værdiløs voucher til udlejningsbil

    Jeg ville virkelig give dette selskab nul stjerner, hvis det var muligt. De solgte mig en fuldstændig værdiløs voucher og vil ikke refundere mine penge for en udlejningsbil, som de ikke kunne give mig. Jeg bookede en udlejningsbil gennem dem, og de gav mig en voucher til at bruge ved ankomsten til min destination. Men da jeg ankom, var der ingen bil at finde, da udlejningsfirmaet havde annulleret min reservation, fordi jeg ikke var der til den aftalte tid. Da jeg bad om mine penge tilbage for den dårlige voucher, de havde solgt mig, fortalte de mig, at det var min egen skyld, og de beholdt alle de penge, jeg havde betalt dem. Jeg vil virkelig anbefale dig at finde et andet selskab at samarbejde med!


  • Review om: vitaePro

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Abonnement opsigelse

    Jeg har haft en dårlig oplevelse med at opsige mit abonnement på grund af manglende respons fra firmaet. Jeg sendte en mail den 26/04 med min opsigelse, men jeg har stadig ikke fået et svar. Desuden kan jeg ikke svare telefonen, da den er slukket det meste af dagen, som jeg forklarede i en senere mail. Jeg synes, det er uacceptabelt, at de ikke har svaret på min besked, da jeg har givet en begrundelse i mine mails. Jeg forventer hurtigt at få en respons og bekræftelse på min opsigelse.