Alle anmeldelser af karlo
Review om: Floryday
Min beställning av en klänning
Jeg har haft en rigtig dårlig oplevelse med det her firma. Deres kundeservice er virkelig dårlig, og jeg er skuffet over den langsomme leveringstid. Priserne er okay, men det er svært at sige, om det er pengene værd med tanke på den dårlige service, jeg fik. Jeg føler mig snydt og vil ikke handle her igen.
Review om: Microsoft
Softwareprodukter
Jeg fatter simpelthen ikke, hvordan I kan lave software med så mange fejl. Jeg vil vædde med, at selv hvis I købte en app uden fejl, ville der være 100 nye fejl efter den næste opdatering. Ærligt talt, jeg glæder mig virkelig til at skifte til Linux...
Review om: Bambox
Min Bambox-bestilling
Jeg har været kunde hos Bambox i mange år og har abonneret på strømper hos dem. De har altid leveret varerne pålideligt to gange om året, i december og juli. Kvaliteten af strømperne har altid været rigtig god, og jeg har været glad for mine køb hver gang.
Review om: Lux-Case
Min ordre med forkert produkt til telefon
Jeg bestilte et telefonetui til min Pixel 8, men desværre passede det ikke til min telefon. Jeg tænkte, at jeg ville returnere det, selvom det var lidt besværligt.
Review om: iHerb
Velfungerende og til tiden
Jeg er virkelig glad for min seneste bestilling hos iHerb. Alt gik glat, varerne kom til tiden og til en god pris. Jeg var lidt bekymret i starten, fordi tilbuddene virkede for gode til at være sande, men kvaliteten af produkterne og servicen har virkelig imponeret mig.
Review om: ASOS
Min bestilling
Jeg har for nylig lagt en ordre hos dig, og selvom jeg normalt er tilfreds med din service, har jeg denne gang stødt på nogle udfordringer. Jeg havde valgt premiumlevering, så jeg forventede, at min ordre ville ankomme enten den næste dag eller dagen efter. Desværre gik der noget galt under leveringen, og pakken blev sendt tilbage til dig. Efter flere henvendelser til kundeservice lykkedes det mig endelig at tale med en forstående medarbejder, som hjalp mig med at få mine penge tilbage. Det var dog frustrerende at opdage, at min konto blev spærret, især når jeg er en trofast kunde hos dig.