ASOS - Övergripande betyg baserat på 33 recensioner

39% Vil handle her igen

Fremhævede Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-04-11
Jakke og jeans

Jeg havde en super god oplevelse med min seneste bestilling på hjemmesiden. Jeg skulle bruge lidt hjælp til at finde den rigtige størrelse til min jakke, så jeg ringede til kund... Læs omAf: Martinsen

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-24
Min kjole var betalt, men de s

Hvad sker der, altså! Hvordan kan det være, at I ikke kan holde styr på betalingerne? Det er simpelthen en skandale. Jeg vil ikke anbefale dette sted til nogen. Læs omAf: Eva Carlsson

Mest stemmer anmeldelse

  2021-08-04
Lækre produkter, gode priser o

Vildt godt tilfreds med mine handler hos ASOS... Er jeg ikke 100% tilfreds med en vare, sender jeg den blot retur og får mine penge tilbage... Har brugt mange tusinde krone... Læs omAf: Noelle

Anmeldelser (33)

  (9)

 (4)

  (15)

  (5)

  (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min kjole var betalt, men de sagde, at betalingen ikke var gået igennem. Nu er mine penge væk.

    Hvad sker der, altså! Hvordan kan det være, at I ikke kan holde styr på betalingerne? Det er simpelthen en skandale. Jeg vil ikke anbefale dette sted til nogen.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Returneringspolitik

    Jeg bestilte noget, og så fandt jeg ud af, at de havde ændret reglerne, så man har kun 14 dage til at returnere varen fra den dag, de sendte den (ikke fra afhentningsdagen). Og så var kundeservicen heller ikke til meget hjælp - de gav mig helt forkerte oplysninger.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af bikini sæt

    Jeg har været kunde i flere år, og jeg har lige oplevet min første store skuffelse. Der har selvfølgelig været skuffelser gennem årene (udleveret forkert størrelse, dårlig kvalitet på nogle varer osv.). Men denne seneste oplevelse har virkelig givet mig en bitter smag i munden. Jeg bestilte et bikinisæt, men det passede ikke, så jeg sendte begge dele retur. Nu nægter virksomheden at refundere bunden. Hygiejneservicen påstår, at kvaliteten er forringet på grund af brug, hvilket ikke er tilfældet. Beskyttelsesfilm og mærkat var stadig på varen, da jeg sendte den tilbage. Selv efter mine klager og billeder siger kundeservicen, "anmodningen afvises. Beslutningen er endelig." Så det her var min sidste ordre hos dem!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Kjole og bukser

    Jeg har købt en kjole og et par bukser, og selvom kvaliteten er god, har jeg haft problemer med at få en korrekt tilbagebetaling for de returnerede varer. Det har været virkelig irriterende, fordi kundeservice er umulig at få fat i, uanset om jeg prøver at ringe, maile eller bruge chatten.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Varer ikke refunderet korrekt

    Jeg har lagt mærke til flere gange, at ASOS ikke refunderer alle varer på mine ordre! Det skete igen med min seneste ordre, og det er virkelig uhøfligt og chokerende! Jeg har været kunde hos dem i mere end 15 år og har aldrig haft sådanne problemer før. Jeg er virkelig skuffet. Måske er det bedst at bestille kun én vare ad gangen og returnere på den måde! Eller bare bruge et andet firma.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Tilbudsvare

    Ærligt talt, hvad foregår der? Jeg køber nogle varer på tilbud, og så kan jeg ikke engang returnere dem efter 13 dage? Efter 15 dage er det helt umuligt at få en retur, og kundeservicen vil ikke engang hjælpe mig. Nu sidder jeg tilbage med flere par sko, jeg ikke kan få pengene tilbage for, og det er umuligt at få fat i dem. Dårlig service! Skuffende!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min seneste bestilling

    Jeg har haft en virkelig dårlig oplevelse med jeres kundeservice. Jeg prøvede at returnere mine varer efter 14 dage, men kunne ikke få fat i nogen, og nu er det for sent. Det er virkelig irriterende, for nu sidder jeg tilbage med en masse tøj, som jeg ikke kan bruge. Deres kundeservice robot er helt ubrugelig og forstår ikke mine problemer. Jeg vil ikke anbefale nogen at handle hos jer.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Beskadiget produkt

    Jeg fik en ødelagt vare fra jer, og jeg prøvede at kontakte kundeservice for at få hjælp, men det virker som om, at de ikke findes. Jeg sendte flere e-mails, men har stadig ikke fået noget svar. Jeg har ventet længe på en tilbagemelding, og nu bliver jeg nødt til at betale for at sende den defekte vare retur, hvilket næsten koster mere end selve produktet. Jeg er skuffet over den manglende respons og service.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Jakke og jeans

    Jeg havde en super god oplevelse med min seneste bestilling på hjemmesiden. Jeg skulle bruge lidt hjælp til at finde den rigtige størrelse til min jakke, så jeg ringede til kundeservice. Den person jeg snakkede med var virkelig sød, hjælpsom og fik hurtigt løst mit problem. Mine varer kom hurtigt og i god stand, så jeg er rigtig tilfreds med den gode service. Jeg vil helt sikkert handle her igen i fremtiden.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Fint tøj, irriterende returnering

    Jeg købte en bluse på udsalg, men da pakken blev sendt retur, måtte jeg kontakte kundeservice. Det tog hele 18 hverdage før jeg fik svar, og derefter ventede jeg endnu 10 dage for at få mine penge tilbage. Det gik virkelig langsomt! Desuden kommunikerer kundeservice kun på engelsk, selvom siden er på dansk, hvilket kan være svært for nogle.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Bikini

    Jeg købte en bikini fra ASOS, og jeg var virkelig skuffet over deres kundeservice. Jeg prøvede at returnere varen efter fristen, fordi der var helligdage, men de nægtede at hjælpe mig. De sagde, at det var min egen fejl, og jeg skulle bare sælge varen eller donere den. Mit bikinioberteil var også beskadiget, og det var bare ikke i orden. Jeg er virkelig skuffet over min oplevelse med ASOS.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Smart tøj

    Jeg var virkelig glad, da min ordre kom hurtigt, men da jeg ville returnere en vare, kunne jeg ikke logge ind på hjemmesiden. Det var virkelig irriterende! Jeg prøvede at nå kundeservice, men der var kun en robot, der ikke kunne forstå mine problemer. Hvorfor er der ikke en mailadresse eller et telefonnummer, hvor jeg kan kontakte en rigtig person?


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    email updates on order

    Det tog mig 3 uger, flere mails og et par opkald til kundeservice at få min pakke fra ASOS. Først blev den sendt til den forkerte adresse, og så blev den returneret af leveringsfirmaet uden nogen forklaring. Kundeservice kunne ikke give mig nogen klar information eller løsning på problemet, og det var virkelig irriterende. Endelig modtog jeg min ordre, men det var en lang og besværlig proces.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Nylig returneret ordre uden tilbagebetaling

    Jeg har shoppet på ASOS i mange år, og jeg har altid været glad for mine køb. Men for nylig havde jeg et problem med en returvare, hvor jeg ikke fik min tilbagebetaling inden for 14 dage, som de havde lovet. Jeg kontaktede kundeservice og snakkede med Ryan, der var super hjælpsom. Han ordnede situationen, håndterede tilbagebetalingen manuelt, og jeg fik mine penge med det samme. Jeg er virkelig taknemmelig for den hurtige og effektive hjælp, som Ryan og resten af ASOS-teamet gav mig. Det viser virkelig, hvor vigtigt det er med god kundeservice for at holde på kunderne.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Tøj til fest

    Det er virkelig ærgerligt, men jeg kan desværre ikke anbefale dette sted. Især hvis du ønsker hurtig levering, så er det ikke stedet at gå til. Jeg valgte 24-timers levering, men det kom slet ikke til tiden. Jeg er virkelig skuffet og føler mig lidt snydt. Jeg kommer ikke til at købe derfra igen.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min køb af en kjole og sko

    ASOS har virkelig mange forskellige ting at vælge imellem, det er helt vildt! Priserne er mega billige, og jeg fandt en mega flot kjole og sko. Deres hjemmeside er nem at bruge, og jeg fik mine ting hurtigt leveret og pakket sikkert ind. Jeg er virkelig glad for min online shopping oplevelse hos dem.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Mit jakken jeg købte.

    Kundeservicen var virkelig sød, men desværre kunne de ikke rigtig hjælpe mig med mit problem. Jeg havde overskredet returretten med 2 dage på grund af en alvorlig sygdom under min graviditet. De sagde, at de ikke havde tilladelse til at gøre noget uden for deadline, selv hvis de ville. De kunne heller ikke acceptere, at jeg returnerede varen på egen regning, fordi lageret automatisk ville afvise den. Jeg følte lidt skuffet over, at der ikke var en højere myndighed, der kunne træde til og løse situationen. Desuden synes jeg, at reglerne om 14 dages returret på nedsatte varer og 28 dages returret på fuldprisvarer er lidt indviklede og ikke helt kundevenlige. Selvom jeg har været en trofast kunde med premium-abonnement, lignede det ikke, at det betød noget i denne situation. Derfor har jeg besluttet mig for ikke at handle hos jer i fremtiden, da jeg ønsker en mere effektiv kundeservice, hvis der opstår problemer.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min sidste bestilling

    Jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse med den her butik. Det er altid nemt at returnere varer, leveringerne kommer til tiden og kvaliteten er altid god. Jeg plejer at finde de rigtige størrelser, så det er altid dejligt. Jeg kommer til at fortsætte med at handle her i flere år.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af tøj

    Jeg havde en rigtig dårlig oplevelse med kundeservicen, da jeg prøvede at chatte med en chatbot, der virkelig ikke fungerede ordentligt. Derudover fik jeg også forkerte produkt, hvilket gjorde hele returprocessen besværlig og irriterende. Jeg er virkelig skuffet over den dårlige kundeservice og de fejlbehæftede leveringer af produkter.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min seneste ordre

    Jeg har været en tilfreds kunde hos Asos i lang tid, men desværre har min seneste oplevelse med deres kundeservice sat en skygge over min generelle opfattelse af firmaet. Jeg bestilte en vare, der desværre kom i en forkert størrelse. Normalt ville dette ikke være et problem, da jeg tidligere havde haft et lignende problem, og dengang var deres kundeservice tilgængelig og løste situationen hurtigt og effektivt. Denne gang var jeg ikke så heldig. Jeg prøvede at kontakte kundeservice, men opdagede at de kun havde en virtuel assistent til rådighed, og den forstod ikke, hvad jeg forsøgte at fortælle. Jeg blev virkelig skuffet over det og må desværre give dem en lavere vurdering, primært på grund af deres manglende kundeservice. Det er ærgerligt, fordi jeg tidligere altid har modtaget mine varer i perfekt stand uden problemer.