Kock
Alle anmeldelser af Kock
Ontdek alle reviews geschreven door Kock
Detailed Ratings
Fraktavgift
Review om: Glimja
Hvorfor skal fragtgebyret være så højt? Hvorfor ikke tilbyde gratis fragt ligesom så mange andre konkurrenter med samme sortiment? Jeg vil finde en anden forhandler. At betale over 70 kroner i fragt er ikke acceptabelt. Det må kunne løses på en måde. Desværre vil jeg ikke give en høj karakter.
7 anmeldelser
Fraktavgift
Review om: Glimja
Hvorfor skal fragtgebyret være så højt? Hvorfor ikke tilbyde gratis fragt ligesom så mange andre konkurrenter med samme sortiment? Jeg vil finde en anden forhandler. At betale over 70 kroner i fragt er ikke acceptabelt. Det må kunne løses på en måde. Desværre vil jeg ikke give en høj karakter.
Detailed Ratings
7 anmeldelser
Detailed Ratings
Min Suzuki Swift rudebeskyttelse
Review om: Solarplexius
Hvorfor svarer I ikke på mine emails? Jeg er virkelig skuffet over kvaliteten af plexiglasset. Det passer overhovedet ikke til min bil! Jeg har brugt 1000 kr på noget, der ikke engang virker ordentligt! Jeg er virkelig skuffet og overvejer at få mine penge tilbage.
7 anmeldelser
Min Suzuki Swift rudebeskyttelse
Review om: Solarplexius
Hvorfor svarer I ikke på mine emails? Jeg er virkelig skuffet over kvaliteten af plexiglasset. Det passer overhovedet ikke til min bil! Jeg har brugt 1000 kr på noget, der ikke engang virker ordentligt! Jeg er virkelig skuffet og overvejer at få mine penge tilbage.
Detailed Ratings
7 anmeldelser
Detailed Ratings
Min brille køb
Review om: Synoptik
Jeg har været kunde i butikken i mange år og har købt to par briller. Ifølge dem er brillerne værd 26.000 kroner, men jeg har betalt 700 kroner om måneden i tre år, hvilket løber op til 25.200 kroner. Jeg gik ind i butikken sidste fredag for at få taget en synstest og købe nye briller inkluderet i mit abonnement. Selvom synstesten var god, bad de om 1.020 kroner i erstatning, fordi glasset var ridset. Det blev for meget for mig, og vi endte med at diskutere, hvor en medarbejder bad mig om at gå, selvom min veninde var med.
7 anmeldelser
Min brille køb
Review om: Synoptik
Jeg har været kunde i butikken i mange år og har købt to par briller. Ifølge dem er brillerne værd 26.000 kroner, men jeg har betalt 700 kroner om måneden i tre år, hvilket løber op til 25.200 kroner. Jeg gik ind i butikken sidste fredag for at få taget en synstest og købe nye briller inkluderet i mit abonnement. Selvom synstesten var god, bad de om 1.020 kroner i erstatning, fordi glasset var ridset. Det blev for meget for mig, og vi endte med at diskutere, hvor en medarbejder bad mig om at gå, selvom min veninde var med.
Detailed Ratings
7 anmeldelser
Detailed Ratings
Energidrik og proteinbarer
Review om: Protein
Jeg købte en energidrik og proteinbarer, men da jeg åbnede min pakke, var energidrikken ikke med. Jeg skrev straks til kundeservice, og de svarede hurtigt og undskyldte fejlen. De lovede at sende mig den manglende energidrik, og dagen efter modtog jeg en pakke med både energidrikken og endda to ekstra proteinbarer. Fragten var gratis, hvilket bare var så lækkert! Alt i alt en virkelig god oplevelse!
7 anmeldelser
Energidrik og proteinbarer
Review om: Protein
Jeg købte en energidrik og proteinbarer, men da jeg åbnede min pakke, var energidrikken ikke med. Jeg skrev straks til kundeservice, og de svarede hurtigt og undskyldte fejlen. De lovede at sende mig den manglende energidrik, og dagen efter modtog jeg en pakke med både energidrikken og endda to ekstra proteinbarer. Fragten var gratis, hvilket bare var så lækkert! Alt i alt en virkelig god oplevelse!
Detailed Ratings
7 anmeldelser
Detailed Ratings
Uklar leveringsmeddelelse
Review om: Ditur
Når man overvejer at informere kunderne om leveringsdatoen, er det virkelig vigtigt at have styr på det! Det er ekstremt frustrerende at vente på en ordre, uden engang at vide, hvornår den ankommer. En tydelig og præcis leveringsmeddelelse er afgørende for en god kundeoplevelse.
7 anmeldelser
Uklar leveringsmeddelelse
Review om: Ditur
Når man overvejer at informere kunderne om leveringsdatoen, er det virkelig vigtigt at have styr på det! Det er ekstremt frustrerende at vente på en ordre, uden engang at vide, hvornår den ankommer. En tydelig og præcis leveringsmeddelelse er afgørende for en god kundeoplevelse.
Detailed Ratings
7 anmeldelser