Alle anmeldelser af Matzen

  • Review om: Mecindo

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Stor ordre

    Jeg bestilte en stor ordre, men da jeg indså, at vi ikke havde brug for så meget, bad jeg om at få den annulleret. Desværre ignorerede de min anmodning og sendte alligevel tingene. Jeg har ikke modtaget svar på mine henvendelser angående annulleringen. Kommunikationen og kundeservicen har været meget dårlig.


  • Review om: Agoda

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Hotel reservation

    Åh, det var virkelig skidt! Jeg troede, jeg havde bestilt et fantastisk hotel, men i sidste ende endte jeg med at blive narret og fik et virkelig dårligt værelse i stedet. Der var flere hoteller i området med næsten samme navn, men med meget forskellige standarder. Agoda var ikke til megen hjælp og virkede kun interesseret i at beholde mine penge, selv efter jeg havde aflyst reservationen. Det var virkelig irriterende og skuffende!


  • Review om: ASOS

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Tilbudsvare

    Ærligt talt, hvad foregår der? Jeg køber nogle varer på tilbud, og så kan jeg ikke engang returnere dem efter 13 dage? Efter 15 dage er det helt umuligt at få en retur, og kundeservicen vil ikke engang hjælpe mig. Nu sidder jeg tilbage med flere par sko, jeg ikke kan få pengene tilbage for, og det er umuligt at få fat i dem. Dårlig service! Skuffende!


  • Review om: Oscar

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min seneste køb af et nyt produkt

    Jeg har været en trofast kunde hos jer i lang tid, og jeg har altid været tilfreds med den service, jeg får. Men for nylig opdagede jeg, at jeg ikke får loyalitetspoint for mine køb, fordi jeg bruger browseren i stedet for appen til mine bookinger. Det virker lidt forvirrende og uretfærdigt over for mig som kunde. Jeg ved godt, det står i jeres vilkår, men det virker bare ikke logisk at straffe mig for at bruge en anden platform. Måske kunne I tage hensyn til både app-brugere og browser-brugere, så alle kunder bliver tilfredse?