Alle anmeldelser af Nedergaard

  • Review om: Australian Bodycare

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Tør hovedbund produkter

    Jeg købte nogle produkter til min tørre og kløende hovedbund, men de virkede desværre ikke for mig. Jeg kontaktede butikken, og de gav mig mine penge tilbage uden problemer! Det var virkelig flot af dem, så jeg vil helt sikkert komme tilbage og købe andre ting hos dem.


  • Review om: RunnerInn

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Nem bestilling, hurtig levering

    Jeg har handlet hos dig flere gange, og hver gang har jeg været mere end tilfreds med min oplevelse. Din hjemmeside er nem at bruge, og det er let at finde de produkter, jeg gerne vil have. Bestillingsprocessen er enkel og problemfri, og leveringen sker altid til tiden og uden problemer. Jeg er virkelig tilfreds med den service, jeg har fået, og jeg vil helt sikkert anbefale RunnerInn til andre, der leder efter kvalitetsprodukter.


  • Review om: Motoin

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Lang ventetid

    Desværre ventede jeg ret lang tid på min ordre, før jeg fik varen, så jeg gav kun en stjerne i min vurdering. Men kundeservicen var virkelig venlig og hurtig. De var rigtig hjælpsomme og venlige, hvilket gjorde det lidt lettere at klare ventetiden.


  • Review om: satana

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Hurtig levering, gode priser, varierende kvalitet

    Jeg har været kunde hos jer i et stykke tid nu, og generelt har jeg haft positive oplevelser. Leveringen af mine varer sker altid hurtigt, og priserne er rimelige. Dog har jeg bemærket, at kvaliteten af nogle af produkterne kan være lidt ujævn. Men generelt er jeg tilfreds med mit køb hos jer.


  • Review om: Frishop

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Dørhåndtag

    Jeg har lige købt nogle dørhåndtag, men desværre fik jeg de forkerte varer. Efter at have sendt e-mails frem og tilbage med firmaet, bekræftede de, at de ville sende de rigtige håndtag til mig. Jeg var glad for, at de reagerede så hurtigt og var villige til at rette fejlen.<br><br>Jeg synes dog, det ville være mere praktisk at have mulighed for at ringe til firmaet. Det ville gøre det nemmere at kommunikere og mindske risikoen for misforståelser.