Skechers

Alle anmeldelser

Skechers

100% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

Alle anmeldelser (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

Andre læste også

Logo Björn Borg

Björn Borg

1 anmeldelser

Du kender helt sikker til navnet. Björn Borg er kendt over hele verden for sin kvalitet, specielt inden for undertøj. Igennem tide...

Logo Superdry

Superdry

1 anmeldelser

Anmeldeser af SuperdrySuperdry giver den perfekte kombination af vintage look og moderne komfort, luksus og perfekt kvalitet.Om SuperDryHos Superdr...

Logo Cellbes

Cellbes

3 anmeldelser

At købe tøj, mode og de vigtige ting tl hjemmet må gerne være nemt. Derfor har Cellbes skabt et stormagasin med alle diss...

Logo Gearbest

Gearbest

1 anmeldelser

Elektronik butik på nettet, find alt det nyeste i elektronik og andre varer med super deals online, få sendt til døren hjemme.Om...

Skechers

Skechers blev grundlagt i 1992 af Robert Greenberg, som tidligere havde grundlagt L.A. Gear i 1983 (han trådte tilbage som administrerende direktør for det selskab samme år, som han grundlagde Skechers). Greenberg ønskede at fokusere på markedet for afslappet fodtøj. Skechers' første produkter var brugssko og skatesko. Siden da har virksomheden diversificeret til at omfatte mænds, kvinders og børns atletiske og afslappede fodtøj, såvel som præstationsfodtøj. I januar 2019 begyndte virksomheden at udvide sit hovedkvarter for at fordoble sit kontor, design og showroom i South Bay.

Produkter og reklamer
Skechers tilbyder en bred vifte af livsstils- og præstationsmærker, herunder D'Lites, velgørenhedslinjen BOBS, Marc Nason, Skechers Work, GOwalk og GOrun sko. Virksomheden tilbyder også tasker, ure, briller og andre produkter. Siden 2020 har udvalgt fodtøj brugt Goodyear-gummi.

Skechers har promoveret sine produkter med berømtheder, herunder sangerne Demi Lovato og Camila Cabello, baseballspillerne Clayton Kershaw, David Ortiz, og fodboldspillerne Tony Romo og Howie Long. I Skechers Performance Division løb eliteløberen Meb Keflezighi, og de professionelle golfspillere Matt Kuchar, Brooke Henderson og Wesley Bryan. I 2014 underskrev Skechers en godkendelsesaftale med musikeren Ringo Starr.

Marketingstrategi
Et nøgleelement i Skechers-mærkets succes og hurtige vækst har været virksomhedens marketingstrategi, som i høj grad er udviklet af Robert og Michael Greenberg, far-søn-teamet bag Skechers. I et interview med Footwear News sagde Michael Greenberg til Simon Butler: "Hvis vi brugte en milliard dollars om året på markedsføring, ville det ikke være overdrevent. Der er ingen grænse for at skabe brandbevidsthed." Den følelse har drevet Skechers' filosofi fra begyndelsen, både hvad angår markedsføring og design.Efter årtiers erfaring i beklædningsindustrien var den ældre Greenberg klar over, at uden det rigtige image og reklamekampagne til at sælge produktet, ville en virksomhed ikke overleve i detailhandelens ubønhørligt konkurrenceprægede verden - uanset et produkts kvalitet eller originalitet. Et almindeligt ordsprog for de to Greenbergs var det lakoniske mantra "Useen, unsold, unsold", en sætning, der godt understreger Skechers-mærkets aggressive markedsføring.

Ud over typiske medier som trykte annoncer i modeblade og herreblade og få år efter virksomhedens lancering også tv, brugte Skechers også nogle ret eksperimenterende former for markedsføring. Efter virksomhedens succes på Atlanta-messen i 1998, hvor Skechers forvandlede showet til mere en natklub end et showroom, indgik firmaet et samarbejde med Nordstrom og Sprint for at skabe en kampagne rettet direkte mod teenagere. Med slogan 'Skechers får dig i form fra top til tå' tilbød virksomheden et gratis Sprint-telefonkort til en værdi af 15 minutters taletid ved køb af en Skechers-sko hos Nordstrom i 1999. Denne kampagne, som fortsatte senere samme år med en lignende tilbud om en gratis Motorola personsøger med køb, viste, hvor langt virksomheden var villig til at gå for at bevare sin appel til yngre forbrugere. Partnerskabet mellem disse virksomheder og Skechers understregede også den måde, hvorpå detailhandlere, især mærker rettet mod trendbevidste kunder, i stigende grad fusionerede med teknologiens verden.

Filantropi
Skechers etablerede sin Skechers Foundation i 2011. Skechers og Friendship Foundation afholder et årligt løb for at samle penge ind til en nonprofitorganisation, der matcher studerende med særlige behov med deres jævnaldrende.

Mange derude vil gerne læse din ærlige mening omkring Skechers?
Skriv en anmeldelse idag, som vi med glæde vil dele. Var produktet som beskrevet? Hvordan var deres kundeservice? Er det en erfaring du vil anbefale til andre? Vi glæder os til at høre om din erfaring.