Vores mission: Kampen mod falske onlineanmeldelser

Hos DanskeAnmeldelser tror vi fast på, at meninger fra rigtige brugere er det vigtigste for at skabe et åbent og transparent fællesskab, hvor virksomheder som potentielle nye kunder kan se, om det produkt eller den service, som et brand tilbyder, virkelig er af interesse.

Desværre er denne opgave ikke altid let på grund af forskellige faktorer, der søger at fejlinformere læseren, som ønsker at se pålidelige og sande meninger. Vi kan klassificere disse tilfælde i tre punkter, der er en del af vores forpligtelse til platformens gennemsigtighed og integritet.

Tilfælde af falske og ondskabsfulde meninger

  • Falske oplevelser: Vi finder ofte rapporter fra brugere, hvor alle deres meninger er mistænkelige for at være hårdt positive eller negative gennem usædvanlige beskrivelser.

I disse tilfælde er der altid mistanke om, at disse meninger er relateret til virksomhedens konkurrenter, der søger at skræmme potentielle kunder eller, på den anden side, falske anmeldelser, der er meget positive, og der kan være en mistanke om, at ejerne selv skaber deres egne brugere for at skabe meninger. der ikke er objektivt reelle.

  • SPAM: Dette er en af de mest almindelige og heldigvis lettere at opdage, da dets indhold normalt ikke har noget i relation til virksomhedsbeskrivelsen. Denne type upassende indhold er normalt promoverende, meningsløs tekst SPAM eller andre typer indhold, der ikke er nyttige for læsere, som vil blive informeret gennem ægte anmeldelser fra folk, der har forbrugt deres produkter eller tjenester.

  • Anmeldelser som resultat af botangreb eller lavet af AI: For nylig med fremkomsten af kunstig intelligens hos DanskeAnmeldelser kæmper vi kontinuerligt for at forhindre, at vi modtager uverificerede meninger eller dem, der mistænkes for at være skrevet af AI. Derfor opfordrer vi enhver bruger til at rapportere disse typer brugere gennem vores Rapporteringsværktøj.

Hvordan bekæmper vi anmeldelser, der ikke er ægte?

Fra vores team hos DanskeAnmeldelser tager vi dette problem meget alvorligt. Derfor har vi et specialiseret supportteam, hvor vi arbejder 24/7 for at lytte til fællesskabet gennem deres klager og rapporter om anmeldelser, der mistænkes for ikke at være lavet af mennesker eller ikke at være ægte.

Takket være, at vi konstant opdaterer os selv, har vi flere avancerede sikkerhedssystemer til at forhindre massive SPAM-angreb eller AI-genereret indhold. Dog inviterer vi altid vores brugere til at være opmærksomme i tilfælde af, at de har tvivl om, hvorvidt en brugers anmeldelser er organiske og pålidelige. Lad os gøre internettet til et renere sted at læse ærlige oplevelser både positive og negative!

Hvordan handler vi, når vi opdager, at en anmeldelse kan være falsk?

Hos DanskeAnmeldelser arbejder vi altid på automatiserede systemer, der automatisk eliminerer de anmeldelser, der følger et uregelmæssigt mønster eller urealistiske tidsrammer. Dette betyder, at vi har automatiseret mange af de potentielle falske anmeldelser, der forsøger at blive postet på vores platform.

For undtagelser har vi brugerne selv, som også er interesserede i at opretholde et ærligt og klar fællesskab. Når en bruger indsender en rapport om uregelmæssigheder i anmeldelserne, vil vores team følge de følgende skridt for at afgøre, om vi faktisk har at gøre med en ondsindet og ureal anmeldelse eller om det er en pålidelig mening.

  1. Vi analyserer begge parter

I enhver tvist skal begge parter altid høres; Derfor vil vores professionelle ansvarlige læse klagen og grunde til, at brugeren mener, at den pågældende anmeldelse ikke bør publiceres, og vil efterfølgende læse den originale anmeldelse. Gennem denne proces kan undersøgeren godkende eller afvise anmodningen i tilfælde af, at sagen ikke er klar.

  1. I tilfælde af tvivl -> Undersøgelse

Hvis der stadig er tvivl om pålideligheden af det skrevne indhold i anmeldelsen, vil vi kontakte forfatteren direkte for at validere deres oplevelse og grunde til at verificere deres mening om virksomheden. Det skal tages i betragtning, at fra vores team stoler vi ikke kun på ordet, men vi foretager en komplet analyse af kontohistorien for den rapporterede person, såsom frekvensen, hvormed de skriver anmeldelser, den samlede score i dem og deres indhold.

  1. Den skrevne mening accepteres eller elimineres

Med vidnesbyrdet og vores private undersøgelse kan vi helt konkludere, om den pågældende mening tilhører eller ikke til vores platform. I dag har vi en høj succesrate, når det kommer til at vide med sikkerhed, hvilke meninger der er nyttige, pålidelige og verificerede, og hvilke der bør slettes fra systemet for ikke at ondsindet påvirke holdningen til den potentielle kunde.

Der kan være visse undtagelser, hvor anmeldelsesforfatteren kan beholde deres indlæg i bytte for at redigere det på en måde, der overholder vores korrekte indholdspolitik (Husk, at vi altid tilbyder hjælp og rådgivning om, hvordan man skriver en anmeldelse)