Rediger Slet Anmeldelser og Markér dem som Løst

Mange gange skriver vi en anmeldelse, når vi lige har haft en dårlig oplevelse, og der er mange mennesker, som timer senere vælger at redigere eller slette den. Fejl findes, og på DanskeAnmeldelser tilbyder vi de nødvendige værktøjer til vores brugere, så de altid har kontrol over de meninger, de offentliggør på deres virksomhedsprofiler.

Derfor vil vi nedenfor forklare de vigtigste funktioner, som brugere kan få adgang til, når de opretter en anmeldelse på vores websted. Ligesom der ikke er nogen begrænsning på at oprette anmeldelser, tager vi heller ikke hensyn til, om du beslutter at redigere din anmeldelse, da vi forstår, at der kan være flere meningsændringer, eller måske vil du tilføje ekstra information.

Rediger en offentliggjort anmeldelse

Hvis du har offentliggjort en mening, og du vil redigere den for at fjerne eller tilføje detaljer, foretage præciseringer eller af enhver anden årsag, kan du gøre det uden problem fra dit brugerpanel.

  1. Du skal blot logge ind på din konto øverst til højre

  2. Klik på “Rediger anmeldelse”-optionen

  3. Foretag eventuelle ændringer, du anser for passende

  4. Klik Gem

På DanskeAnmeldelser vil vi altid gøre det klart, at vi ikke godkender redigering af anmeldelser under trusler eller tvang fra virksomheden. Derfor, hvis du står over for et lignende problem, tøv ikke med at kontakte os for at rapportere din sag.

Hvad skal man tage højde for, når man redigerer en anmeldelse?

Vores forpligtelse er altid til gennemsigtighed og ærlighed, derfor vil DanskeAnmeldelser altid råde dig med følgende tips at tage højde for, før du redigerer en mening.

  • Er det virkelig nødvendigt? Hvis du ønsker at rette en anmeldelse for stavefejl og mindre fejl, behøver indsatsen ikke at være nødvendig, selvom en velskrevet oplevelse altid er værdsat.

  • Gør du det af fri vilje? Igen tillader vi ikke tvang af vores brugere af virksomheder. Hvis du har skrevet en negativ anmeldelse, og en virksomhed kræver, at du redigerer eller sletter den, tøv ikke med at kontakte os.

  • Indeholder det personlige og følsomme oplysninger? I dette tilfælde lægger vi altid vægt på, at du undgår at indsende følsomme oplysninger, der kunne kompromittere personer, der er involveret i virksomheden, eller som kunne påvirke tredjeparter. Vi husker vigtigheden af at tale om mærket og din personlige erfaring, undgå at indtaste personlige data, der kunne føre til suspension af din konto.

Slet en offentliggjort anmeldelse

Ligesom vores brugere kan redigere indholdet af deres egne oplevelser, kan de også slette det, hvis de så overvejer. Vi anbefaler kun denne mulighed, hvis du har forvekslet din virksomhedsprofil eller der har været en anden misforståelse. I tilfælde af at dit problem er løst, fortsæt med at læse, da vi tilbyder en mulighed for brugere at vide, at forretningsmanden har løst dit problem.

Derfor, slet kun din mening, hvis det absolut er nødvendigt og frit uden pres fra tredjepart. For at slette en anmeldelse:

  1. Log ind på din konto øverst til højre

  2. Klik på “Slet anmeldelse”-optionen

  3. Bekræft din handling ved at klikke acceptér

Hvad betyder det at markere en anmeldelse som løst?

Noget nyt, som vi tilbyder fra vores platform på Anmeldelser International, er muligheden for at lade andre brugere vide, at virksomheden var i stand til at løse det primære problem, der forårsagede en anmeldelse til at være negativ.

For denne mulighed har brugere i øjeblikket ikke adgang til det og bliver nødt til at bekræfte, at deres oplevelse er blevet løst af virksomheden. I dette tilfælde vil vi markere den skrevne mening som “løst”. Dette er en handling, som vi især anbefaler til iværksættere, der ønsker at forbedre deres offentlige handling. Kontakt os for at markere din anmeldelse som løst i tilfælde hvor:

  • Den Entrepreneur vil kontakte dig og løse dit problem tilfredsstillende: Det vil sige, virksomheden læste din virksomhed og foreslog en løsning for at kompensere for din mulige negative oplevelse.