Min anmeldelse modtog en anmodning om verifikation

Jeg er blevet bedt om at redigere min anmeldelse eller give flere oplysninger

Virksomheder du har anmeldt, kan kontakte dig, hvis de tror, du refererer til en anden enhed eller overtræder DanskeAnmeldelsers retningslinjer.

Hvorfor ville en virksomhed kontakte mig?

At tage kontakt til en anmeldelsesforfatter er en standardprocedure for virksomheder, der ønsker at håndtere problematiske anmeldelser. Der kan være flere grunde til denne kontakt:

Ikke genkendt som kunde:

  • Nogle gange har virksomheder brug for yderligere oplysninger, hvis de ikke kan genkende dig som deres kunde. Ved at bede om flere detaljer kan virksomheder hurtigt identificere, forstå og løse eventuelle problemer.

Anmeldelsen synes fejlplaceret:

  • Hvis din anmeldelse ser ud til at være postet på den forkerte virksomhedsprofil, kan virksomheden spørge, om anmeldelsen skulle være rettet mod dem specifikt.

Overtrædelse af retningslinjer:

  • Anmeldelser bør ikke indeholde fortrolige eller personlige oplysninger. Hvis en virksomhed mener, at du har inkluderet sådant indhold i din anmeldelse, kan de bede dig om at fjerne det.

Bekymring over berettigelse:

  • Hvis en virksomhed mistænker, at din anmeldelse ikke opfylder DanskeAnmeldelsers publiceringskriterier, kan de anmode om yderligere information for at bekræfte din oplevelse.

Denne guide forklarer, hvorfor og under hvilke omstændigheder en virksomhed eventuelt kontakter dig angående din anmeldelse, med det formål at sikre gennemsigtighed og effektivt håndtere eventuelle problemer.

Hvordan fungerer det?

Du vil modtage en besked fra virksomheden på den e-mailadresse, der er tilknyttet din konto. Det er op til dig at beslutte, hvordan du vil reagere. Du har en uge til at svare på anmodningen.

Hvad sker der, hvis jeg er uenig i anmodningen eller ikke svarer?

Hvis du er uenig i virksomhedens anmodning, vælger ikke at svare, eller ikke giver tilstrækkelig information, bliver din anmeldelse sandsynligvis fjernet efter en endelig gennemgang af vores team.

Denne proces sikrer, at begge parter har en rimelig chance for at håndtere eventuelle bekymringer vedrørende en anmeldelses indhold og opretholder platformens integritet.