Avis - Övergripande betyg baserat på 22 recensioner
Fremhævede Anmeldelser
Anmeldelser (22)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Lej af en bil
Jeg følte mig virkelig træt og forvirret, da jeg pludselig så, at der var blevet trukket ekstra penge fra min konto, selvom jeg var sikker på, at jeg havde betalt hele regningen. Det var virkelig irriterende at skulle præsentere beviser for min betaling flere gange, det tog bare så lang tid. Jeg blev virkelig skuffet over hele situationen, og jeg håber, at der kan gøres noget for at forbedre måden, man kommunikerer og følger op på betalingsproblemer på.
Lejebilbestilling.
Jeg havde bestilt en lejebil, og det gik fint. Men da jeg forsøgte at annullere min reservation, blev det virkelig besværligt. Jeg har ringet fem gange, og hver gang måtte jeg vente meget længe, nogle gange op til halvanden time, før jeg opgav. Det er virkelig irriterende at bruge så meget tid på at forsøge at annullere noget, der burde være så let.
Min leje af en bil
Hold jer langt væk fra det sted! De hævede 2000 kr fra min konto uden grund og nu venter jeg stadig på svar fra dem i over to måneder. Da jeg afleverede bilen, påstod de, at jeg havde forårsaget skade, men takket være de billeder, jeg havde taget, blev anmeldelsen afvist. Aldrig igen!
Minilease af bil
Det er virkelig let og billigt at mini-lease en bil hos dem. Jeg har haft en rigtig god oplevelse med at ringe for at få justeret prisen og forlænge aftalen. De er virkelig effektive i deres kommunikation, og personalet er både venlige og hjælpsomme.
Din leje af en bil
Jeg havde lejet en bil til og fra Brindisi Lufthavn og valgt et anerkendt udlejningsbureau. Desværre var personalet i Brindisi ikke særlig gode til engelsk, og hele processen var lidt kaotisk og uprofessionel. Efter at have afleveret bilen, fik vi en regning for en reparation af en skade, som vi slet ikke havde forårsaget. På regningen stod der heller ikke præcist, hvilken skade de mente, vi havde lavet. Derfor var vi nødt til at kontakte udlejningsbureauet i Danmark for at få klarhed. Da de endelig sendte os oplysninger om skaden, passede beskrivelsen slet ikke til vores bil! Vi klagede og forsøgte at forklare, men udlejningsbureauet insisterede på, at vi skulle betale for skaden. Det er simpelthen vanvittigt!
Jeg har bestilt en bil
Jeg bestilte en bil via en hjemmeside, men det endte med at være en virkelig dårlig oplevelse. De forsøgte at snyde mig ved at tage flere penge end aftalt og pålægge ekstra gebyrer for ting, som ikke var nødvendige. Da jeg forsøgte at kontakte dem, blev mine opkald ikke besvaret, og da jeg afleverede bilen, opstod der flere problemer. Alt i alt en virkelig dårlig oplevelse, og jeg har endda politianmeldt dem for tyveri og bedrageri.
Leje af bil i 5 dage
Jeg lejede en bil i 5 dage, og jeg endte med at få en fuldstændigt smadret Nissan med en masse støj og en lappet front.
Min leje af en bil
Jeg troede virkelig, de bad mig om at returnere den om aftenen, og nu er jeg fanget med regningen for en vandaliseret bil. Det er helt snyd og bedrag!
Biludlejning i Københavns lufthavn
Jeg har lige lejet en bil fra Avis i Københavns lufthavn igen. Det er altid en god oplevelse at blive betjent af Mr. Paul. Han er virkelig venlig og forklarer alt om lejeaftalen tydeligt. Han giver mig også altid en god opgradering. Tak til Avis og selvfølgelig tak til Paul for den gode service.
Quick pass, konto, spam, dårlig kundeoplevelse, ventetid
Jeg havde virkelig en skidt oplevelse med Quick pass. Jeg oprettede en konto og begyndte straks at få sms'er, e-mails og opkald, selvom ingen kunne hjælpe mig med at få det til at virke ordentligt. Jeg blev skubbet rundt fra telefonen til skranken i Oslo, og derefter til kundeservice og kundesupport i Danmark. Det var så irriterende, og deres automatiske sms'er virkede tilsyneladende ikke engang i flere år. Alt i alt var det virkelig en dårlig og frustrerende kundeoplevelse, især da jeg måtte vente 1,5 time på min bil på grund af problemer med Quick pass.
Leje af bil hos udlejningsfirma
Jeg har lejet en bil hos et udlejningsfirma, og jeg blev virkelig overrasket over, at de udlejede biler med sommerdæk midt om vinteren. Det er bare så uansvarligt over for kunderne, synes jeg, og det virker lidt som at blive snydt, når man skal betale ekstra for vinterdæk. Selvom bilen var ok, synes jeg, at det er vigtigere at tænke på kundernes sikkerhed. Jeg synes, at det burde være standard at have vinterdæk i de kolde måneder, selvom det måske betyder en højere pris for udlejningen. Sikkerhed skal altid komme før profit, synes jeg.
Lejet bil hos dem flere gange
Jeg har lejet biler hos dem flere gange, og jeg har altid haft en god oplevelse. Bilerne har altid været i god stand, og jeg har aldrig haft problemer. Deres forsikringer er rimelige og sikrer, at man er fuldt dækket. Personalet i Odense har altid været venlige og professionelle. Jeg har prøvet at leje andre steder, men servicen og bilerne hos dem slår altid de andre udlejningssteder.
Anmeldelse af bøder fra udlejningsfirma
Jeg fik nogle uventede bøder fra udlejningsfirmaet, de kaldte det "administrationstab", men de gav mig ikke ordentlig information om, hvorfor jeg fik dem. Det virkede ret urimeligt at skulle betale 31 euro for hver bøde uden nogen klar forklaring eller varsel. Og jeg fik endda 5 af disse bøder på én gang, hvilket virkede virkelig overdrevet og uretfærdigt. Jeg blev virkelig frustreret over den manglende kommunikation og mangel på forklaring fra udlejningsfirmaet.
Køb af lejebil
Desværre havde jeg en rigtig dårlig oplevelse med administrationsgebyret hos det her selskab. De tog 31,72 euro fra mig for en bøde, som de ikke engang kunne bevise fandtes. Det var virkelig irriterende, for jeg følte mig virkelig uretfærdigt behandlet.
Biludlejning
Jeg var skuffet over den daglige leder i jeres afdeling i Fredericia. Da jeg ankom, fik vi tildelt en bil, men lederen sagde ikke engang hej. Vi stod bare der og ventede, og selv da han endelig rejste sig for at finde sine kollegaer, var der ingen, der tilbød hjælp eller viste nogen interesse i at assistere os.
Kundeserviceoplevelse i AVIS
Jeg havde en virkelig dårlig oplevelse med AVIS kundeservice. En chauffør i en af deres biler opførte sig meget uansvarligt og farligt, hvilket satte mig og min families sikkerhed i fare. Da jeg forsøgte at kontakte AVIS for at rapportere hændelsen, følte jeg mig fuldstændig ignoreret og ubehagelig over den måde jeg blev behandlet på. Det er simpelthen ikke acceptabelt for et firma at overse deres kunders sikkerhed på den måde.
Biludlevering
Ventetiden for at afhente en bil var simpelthen alt for lang! Jeg ville anbefale at prøve Europcar eller Sixt i stedet.
Firmakøb
Mine kollegaer og jeg er faste kunder hos virksomheden og lejer biler flere gange om ugen. For nylig skete der det, at der ikke var nogen ledige biler til rådighed online, på grund af byggeriet af havvindmøller på øen. Jeg bekræftede dette ved at gå hen til lufthavnen. Heldigvis var der en afdelingsleder, der tilbød at køre mig på arbejde, hvilket var en fantastisk serviceoplevelse.
Køb af billeje
Hold jer langt væk fra den her virksomhed! Deres kundeservice er forfærdelig, de giver forkerte oplysninger, og de tilføjer ekstratjenester uden tilladelse. De bruger e-signerede kontrakter til at trække penge uden lov. Måske skulle FDM tænke over at finde en ny samarbejdspartner...
Mixed Experience with Avis
Mixed Experience with Avis
Mest stemmer anmeldelse
Rented a car
Absolutely abismal service. The car broke twice in three days, essentially ruining the holiday. The car was never replaced even though we asked. They just jumped the battery and... Læs omAf: Alec Martens