EuropCar - Övergripande betyg baserat på 32 recensioner
Fremhævede Anmeldelser
Anmeldelser (32)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Bil lejet i Split
Vi havde booket en biludlejning i Split, Kroatien i en uge. Da vi kom for at hente bilen, var den desværre ikke klar til tiden. Vi måtte vente, men vi vidste ikke hvor længe. Efter en time gik vi tilbage for at se, om bilen var klar, men den var stadig ikke det. Kvinden, vi snakkede med, tilbød os en anden bil med en gratis opgradering og en ekstra chauffør uden ekstra omkostninger. Selvom det var irriterende med forsinkelsen og den manglende forberedelse, så satte vi stor pris på den gratis opgradering og den ekstra chauffør.
Min lejeoplevelse
Jeg brugte virksomheden til at leje en bil i Stansted lufthavn, men det gik desværre lidt skævt. De tilføjede en ekstra chauffør til kontrakten uden at spørge os først, så vi endte med at betale £91 ekstra, som vi slet ikke havde regnet med. Servicen var ikke særlig professionel, bilen var beskidt indeni, og den havde problemer med at accelerere ordentligt. Jeg har kontaktet kundeservice, men jeg har stadig ikke fået noget svar, hvilket er ret skuffende, hvis du spørger mig. Jeg vil anbefale andre kunder om at være meget opmærksomme på kontrakten, især på eventuelle ekstra gebyrer, inden de skriver under. Personalet prøver at presse ekstra forsikringer på kunderne, selvom det måske slet ikke er nødvendigt, og det er lidt unfair, synes jeg.
Min oplevelse med selskabet
Jeg har virkelig haft en dårlig oplevelse med det her biludlejningsselskab, som jeg har brugt i lang tid og flere uger om året, når jeg har været i Danmark. Det er virkelig træls at opleve så ringe service.
Min lejeoplevelse hos EuropCars
Via Sunnycars reserverede jeg en bil fra Europcars for at leje en bil i Manchester Lufthavn. Jeg bad om en Vauxhall Corsa, men de tilbød mig en Vauxhall Grandland, Vauxhall Crossland og en lignende mulighed, da Corsa ikke var tilgængelig. De sagde, at det ville være inkluderet i vores reservation, men de trak alligevel depositummet på vores kreditkort. Da vi afleverede bilen, fik vi ikke hele depositummet tilbage, fordi de pludselig kaldte det en "opgradering". Europcars er ikke et ærligt firma at leje bil hos. De laver nye kontrakter og opkræver flere penge, under påskud om at det er en del af reservationsvilkårene.
Biludlejning i Albanien
Jeg lejede en bil i Albanien ved Tirana lufthavn, og det gik virkelig godt. De var meget venlige og gav os endda en gratis opgradering. Bilen var helt ny og en 4x4, hvilket var rigtig godt til at køre rundt i landet. Alt var tydeligt kommunikeret, og vi oplevede ingen problemer med udlejningen. Jeg var lidt nervøs efter at have læst nogle anmeldelser, men det gik faktisk rigtig godt, og vi havde en dejlig oplevelse.
Min leje bil erfaring
Ærligt talt, det var virkelig skuffende at leje en bil fra dem. Først fik vi en flot, ny bil, men da vi kom tilbage, fandt de pludselig et lille stenslag på forruden og ville have os til at betale 110 Euro for det! Totalt latterligt og helt klart svindel.
Misvisende biludlejning
Det var virkelig forfærdeligt at leje en bil fra det her firma. De gav mig en helt anden bil end den, jeg havde bestilt, og krævede en masse ekstra gebyrer uden at forklare hvorfor. Og så bad de mig også om at underskrive en kontrakt på et sprog, jeg ikke kunne forstå. Jeg synes virkelig, at kundeservicen var helt uacceptabel!
Leje af lastbil
Jeg lejede en lastbil fra jer, og selvom bilen var god, så var min oplevelse ikke helt optimal. Jeg havde betalt for 2 dage, men endte kun med at bruge den i en dag. Selvom jeg afleverede den inden for 24 timer, så fik jeg ingen refusion for den ekstra dag. Derudover betalte jeg også for 2 dages forsikring, selvom jeg kun brugte den en dag. Det vil sige, at I fik betaling for 2 dage, selvom jeg kun havde brug for den en dag. Hvis jeg ikke havde forudbetalt, kunne jeg have ændret min reservation. Jeg synes ikke, det er så nemt at arbejde med jeres virksomhed.
Biludlejning
Hvad sker der med biludlejningsselskaber og deres skjulte gebyrer? Jeg returnerede bilen i perfekt stand og fyldt med brændstof, men pludselig modtog jeg en regning for skader, jeg ikke engang havde forvoldt. Virkelig en snydestrategi! Nu er jeg i retlig tvist med dem, alt for meget besvær for en simpel billeje. Europcar Geneva lufthavn - undgå dem for enhver pris!
Lejebil med mekaniske problemer
Jeg har haft flere problemer med en lejebil fra EuropCar. Bilen havde en høj kilometerstand og straks begyndte problemerne - jeg måtte fylde kølevæske på, GPS'en holdt op med at virke i lang tid, og det gule motorlys tændte pludselig. Selvom der ikke var synlige problemer under kørslen. Da jeg returnerede bilen, nævnte jeg mine klager, men fik ingen reaktion fra personalet. Det virker som om, at bilerne ikke bliver ordentligt vedligeholdt. Desværre tror jeg ikke, at jeg vil leje fra EuropCar igen.
Lejet varevogn online, afbestilt af EuropCar pga. manglende køretøj, ventet 7 dage på refusion
Jeg bestilte en varevogn online hos EuropCar, og de trak pengene med det samme. Men kun 8 timer før jeg skulle afhente varevognen, afbestilte de bookingen, fordi der ikke var nogen varevogne på afhentningsstedet i Plymouth. De sagde, at det ville tage hele 7 dage, før jeg fik mine penge tilbage på mit kort. Der var overhovedet ingen undskyldning fra dem. Jeg vil ikke anbefale nogen at handle hos dem.
Kedelig oplevelse
Jeg sidder lige nu her i Billund lufthavn og venter. Da jeg ankom lidt for tidligt, skulle jeg enten betale for en hel ekstra dag med billeje eller bare vente en time præcis i lufthavnen, før jeg kan få fat i bilen. Jeg ved godt, at regler skal følges, men synes alligevel, det er lidt småligt at skulle vente så længe bare fordi jeg var lidt for hurtig til det.
Køb af en bil i Rom lufthavn
Jeg kommer aldrig til at købe her igen! Jeg var virkelig skuffet over servicen på det sted. Vi ventede i en time for at få bilen, og den var endda en gammel skraber! Så skuffende!
Leje af bil i Nord England
Vores lejede bil fra Nordengland fik en punktering under vores ferie, og det betød, at vi måtte vente i 6 timer på en parkeringsplads med vores børn. Efter en ret irriterende oplevelse med at komme igennem til Europcar og den underleverandør, der skulle hjælpe os, endte det med, at vores bil blev klar takket være Mathew fra Carlisle og den venlige mand fra underleverandøren. Deres personlige indsats reddede vores ferie, og det ændrede vores syn på biludlejningsselskabet.
Bestilling af lejet bil
Jeg reserverede en lille bil i EDMR-klassen hos EuropCar til vores ferie på Sardinien. Da vi ankom, fik vi tildelt en Lancia Ypsilon, men koppel føltes mærkelig, selvom bilen kun havde kørt 6.000 kilometer. Den var heller ikke behagelig for os, der er høje. Vi har tidligere lejet VW Polo eller Seat Ibiza uden problemer. Derfor bad vi om en anden bil og fik en Renault Clio med 46.000 kilometer på tælleren. Selvom den havde nogle ridser, sagde personalet bare, at der var allerede flere ridser på bilen. Vi havde bilen i 14 dage, før vi afleverede den.
Min leje af en bil i to dage
Jeg var glad for at have lejet en bil i to dage, indtil jeg pludselig fik en uventet ekstraregning for korttidsleje. Ingen havde fortalt mig om det på forhånd, og regningen var for 2 dages leje, hvilket betød, at jeg endte med at betale for 4 dage. Derudover var der også forskellige gebyrer, hvilket fik mig til at føle mig utilfreds. Jeg har ikke lyst til at leje en bil der igen.
Lejede to biler i Australien og ingen faktura!
Jeg har lejet to biler i Australien og aftalte, da jeg afleverede dem, at jeg ville modtage en faktura. Nu er jeg tilbage i Europa, og der er gået mere end 4 uger, men jeg har stadig ikke modtaget fakturaen! De beder mig om at ringe til et telefonnummer i Australien. Hvordan skal jeg holde styr på mine udgifter, hvis jeg ikke engang kan få tilsendt en simpel faktura?
Booking, levering, kundeservice, voucher
Jeg bestilte en bil online, men da jeg kom til stedet for at hente den, sagde de, at jeg ville få en mindre bil på grund af en defekt sensor. Selvom medarbejderen var venlig og viste os bilen, var det irriterende at finde fejlene først, og det var endnu mere irriterende at opdage, at voucheren jeg fik som kompensation var lille og kun gyldig i kort tid. Jeg kontaktede kundeservice, men de var ikke villige til at give en god erstatning. Alt i alt en skuffende oplevelse.
Biludlejning i Malmø
Sommeren 2023 lejede jeg en bil gennem et udlejningsfirma i Malmø. Vi fik en Audi A4 stationcar til vores tur til Italien. Desværre havde bilen alvorlige problemer med dækkene, hvilket virkelig ødelagde vores ferie. Vi brugte utallige timer og måtte ringe flere gange for at få skiftet dækkene. Desværre var den kompensation, vi fik, minimal, så det var en virkelig dårlig oplevelse. Jeg har ikke lyst til at leje fra det firma igen.
Vildledning og skjulte omkostninger
Jeg kommer aldrig til at leje fra dem igen! Jeg besluttede mig for at leje en bil i 10 dage, men endte med at betale mere end det dobbelte af det oprindelige beløb! Da jeg var i lufthavnen i København, havde jeg travlt og blev narret af deres agent til at underskrive et dokument, der angiveligt tilbød bedre vilkår. Men i virkeligheden låste de 290 EUR på mit kreditkort. Jeg blev forsikret om, at beløbet kun ville blive trukket, hvis der var skader eller ulykker. Men få dage efter min hjemkomst, blev de 290 EUR alligevel trukket! Så i stedet for at betale 419 EUR, endte jeg med at betale 710 EUR for min leje. Det er ren svindel, så jeg fraråder stærkt at benytte deres tjenester!
Mest stemmer anmeldelse
Dyr men god oplevelse
Læs om