Etihad - Övergripande betyg baserat på 29 recensioner
Fremhævede Anmeldelser
Anmeldelser (29)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Min bestilling
Åh nej, det er bare så ærgerligt. Min flyvning blev aflyst bare 20 dage før jeg skulle til Kenya, og jeg fik slet ikke nogen god løsning. Så nu er jeg nødt til at rejse med et andet selskab, som er dobbelt så dyrt. Det er virkelig frustrerende.
Business Class flybilletter
Desværre havde jeg en virkelig dårlig oplevelse med flyvningerne mellem Abu Dhabi og Bangkok. Business class sæderne var simpelthen for gamle og slidte, sædeskummet var fladt og gjorde det virkelig ubehageligt at sidde ned. Jeg endte faktisk med at sidde direkte på motoren under det nedslidte sæde, hvilket gjorde hele oplevelsen virkelig smertefuld. Jeg fik endda ondt i ryggen og numsen af det hårde sæde. Og tænk, det var endda i business class - jeg vil slet ikke forestille mig, hvor slemt det må være i economy class.
super pünktlich, fantastisk service og god mad.
Jeg havde en virkelig god oplevelse med Etihad! Personalet var super venlige og imødekommende, og jeg nød virkelig maden ombord. Selvom nogle havde givet negative anmeldelser, så var min flyvetur virkelig fantastisk, og Etihad var den bedste sammenlignet med andre selskaber. Jeg vil helt sikkert vælge dem igen!
Min flybillet med Etihad
Jeg blev virkelig skuffet over min oplevelse med Etihad. Jeg havde booket min flybillet med dem og tænkte, at det ville blive en fantastisk rejse. Men det endte med at jeg fløj med Air Berlin og Jet Airways i stedet for Etihad selv, hvilket var ret forvirrende. Kun 2 ud af de 6 flyvninger var med Etihad, så det var ikke helt som forventet. Da vi endelig ankom til Mumbai med Etihad, var flyet forsinket, så vi nåede ikke vores forbindelsesfly til Goa. Det tog tre timer, før vi fik Etihad-personale til at hjælpe os med at finde nye billetter, som vi selv blev nødt til at betale for, hvilket var virkelig frustrerende. Reglerne for bagage var også meget forskellige afhængigt af hvilket selskab vi fløj med, så det var virkelig forvirrende. Og lad mig bare sige, at servicen ombord på flyene også var dårlig.
Ekstralegplads reserveret, men flyttet til økonomiklasse
Jeg havde bekræftet og betalt for ekstralegplads, men da jeg skulle ombord på flyet, fik jeg at vide, at der var sket en sidste øjebliks ændring, og jeg blev flyttet til økonomiklassen i stedet. Besætningen gav ingen hjælp eller andre muligheder, kun at jeg ville blive refunderet ved ankomsten til Manchester. Jeg er virkelig skuffet over selskabet, ikke kun på grund af de besværligheder, jeg har oplevet, men også på grund af den manglende kundeservice og kommunikation under hele processen. Som betalende kunde føler jeg, at jeg har ret til de services og faciliteter, jeg har betalt for, og det er uacceptabelt, at flyselskabet ikke kunne levere dette. Jeg beder venligt om, at dette bliver håndteret hurtigt, og at der bliver fundet en passende løsning for at kompensere for de gener og skufferlser, dette har forårsaget. Jeg håber at høre fra selskabet om denne problemstilling og ser frem til en hurtig og tilfredsstillende løsning.
Rejse med etihad, bagage forsinket og smykker stjålet
For cirka 4 uger siden fløj jeg med Etihad Airways, og deres første fly fra København til Serbien var næsten en time forsinket, hvilket betød, at min bagage ikke nåede frem til Melbourne, Australien, hvor jeg skulle videre til Saudi-Arabien. Da min bagage endelig ankom et døgn senere, havde nogen stjålet alle mine smykker, som var mere end 35.000 kr. værd. Jeg har forsøgt at kontakte dem, men først efter en måned fik jeg svar, og de nægter at gøre noget ved det og skyder skylden på mig! Jeg er virkelig skuffet og vil aldrig flyve med dem igen!!!
flybillet
Jeg havde virkelig en dårlig oplevelse med Etihad. Da jeg forsøgte at bestille min flybillet, stødte jeg på et problem, da de skrev mit mellemnavn som mit efternavn. Da jeg bad dem om at rette dette, nægtede de at hjælpe mig. De sagde, at det ikke var muligt at ændre det, da jeg skulle flyve med et andet luftfartsselskab, som de havde valgt for mig. Da jeg bad om at få min billet ændret til en anden afgang, sagde de også nej og påstod, at der ikke var flere ledige sæder, selvom der ifølge deres hjemmeside var tre sæder tilbage. Jeg følte mig virkelig dårligt behandlet af Etihad og har besluttet, at jeg aldrig vil købe noget hos dem igen.
Købt billet til Thailand
Der gik virkelig noget irriterende galt, da vi rejste, da vores kuffert blev væk for 2 dage siden, da vi ankom til Phuket. Så det gjorde, at ferien ikke rigtig startede som den skulle! Flyveturen var god, men kufferten, den var bare væk, hvad sker der!
Køb af flybilletter
Jeg har haft mange dårlige oplevelser med dette flyselskab. For ti år siden sendte jeg en detaljeret klage, men fik aldrig et svar. Jeg var så frustreret, at jeg besluttede at donere mine Etihad air miles til velgørenhed og fortalte CEO'en om det. Men der kom ingen respons. For nylig troede jeg fejlagtigt, at de måske var blevet bedre med tiden. Jeg tog fejl. De er faktisk blevet endnu værre. De er så dårlige, at jeg ikke engang gider at bruge tid på at skrive om det. Mit råd er at flyve med et andet flyselskab - hvilket som helst andet end Etihad. Eller måske endda at tage en bus i stedet. Eller bare blive hjemme. Undgå Etihad for enhver pris.
Mistede kuffert
Min familie og mig mistede en af vores kufferter under flyveturen med dem. Kufferten var fuldstændig smadret, og de nægtede at kompensere os for det. Meget skuffende service og dårlig håndtering af vores bagage.
Din køb på Etihad
Jeg havde en virkelig god oplevelse med det flyselskab, og jeg vil helt sikkert anbefale det til andre. Personalet i lufthavnene og på flyet var super venlige, og selve flyveturen var bare fantastisk. Jeg har aldrig haft problemer med dem, selvom der er mange anmeldelser her, der siger det modsatte.
Annulleret flyvning
Jeg bestilte en flyrejse med Etihad, men de aflyste den uden at tilbyde en erstatning. Jeg sendte to e-mails, men fik aldrig svar. Senere opdagede jeg, at den samme flyrejse, som jeg havde booket fra Zürich til Tokyo og tilbage, stadig blev tilbudt på mine datoer (dog til en lidt højere pris). Efter et par uger fik jeg endelig mine penge tilbage, men jeg synes stadig, at det var dårlig service fra deres side.
Frustreret kundeoplevelse
Hvorfor er det så svært at få ændret navnet på en billet? Min datter skal ned og se sin morfar blive gift, men nu er hele planen blevet ødelagt på grund af en simpel fejl i bookingen. Vi har kontaktet selskabet og skrevet til hovedkontoret, men alt hvad de siger er, at billetten er tabt, og vi er nødt til at købe en ny til fuld pris. Det er urimeligt og umenneskeligt! Hvis de bare havde ændret navnet, havde vi været glade, men nu ender vi med at skulle betale 4000 kr ekstra. Hvor er servicen og fleksibiliteten blevet af?
Bookede midtersædet med tillæg
Jeg havde reserveret midtersædet på forhånd med tillæg, men selvom flyet var fyldt op, blev tillægget stadig opkrævet. Efter flere henvendelser har jeg stadig ikke fået svar fra selskabet. På en af mine fire flyvninger fik jeg god service, men den resterende service var virkelig dårlig. Jeg giver 2 stjerner og vil aldrig vælge dette selskab igen.
Min flyrejse med selskab
Min oplevelse med selskabet var desværre meget skuffende. Under min rejse fra Phuket til Abu Dhabi og videre til München løb jeg ind i en masse problemer med servicen om bord. Min familie og jeg blev dårligt behandlet af personalet både under måltiderne og generelt. Vi fik ikke mad og drikke på grund af et pladsbytte med et barn, og der blev ikke tilbudt nogen undskyldninger. Besætningen virkede uprofessionel og dårligt uddannet, hvilket resulterede i dårlig service hele vejen igennem flyvningen. Derudover havde jeg en ubehagelig samtale, efter jeg bad om kaffe, hvor jeg blev behandlet på en meget uhøflig måde. Alt i alt en meget negativ oplevelse med dette flyselskab.
Køb af flybilletter
Jeg var virkelig imponeret over hvor gode sæderne var og maden var også virkelig fantastisk ombord på flyene. Personalet var så venlige og servicen var helt i top. Og den nye lounge i Abu Dhabi lufthavn var virkelig imponerende - den bedste lounge jeg nogensinde har besøgt.
Køb af flybilletter
Jeg havde en virkelig god oplevelse med at købe flybilletter til min rejse. Det hele gik helt problemfrit fra start til slut, og jeg var virkelig tilfreds med hele processen.
Underholdende, skuffende, uprofessionel
Jeg var virkelig skuffet over min seneste oplevelse med flyselskabet. Kundesupporten var virkelig dårlig, både via e-mail og appen, med uhøflige agenter, der ikke tog min bekymring alvorligt. Jeg har fløjet med dem i mere end 10 år, mindst 4 gange om året, men denne gang var virkelig skuffende. Jeg vil aldrig vælge dem igen.
Ekstra benplads, aflyst fly
Jeg følte mig virkelig skuffet over min oplevelse med at bestille ekstra benplads hos jer. Jeg betalte 104 AUD for denne service, men da mit fly blev aflyst og jeg blev ombooket til et nyt fly, mistede jeg min ekstra benplads. Kundeservicen var dårlig - medarbejderne virkede inkompetente og ville ikke rigtig hjælpe. Jeg tilbragte mange timer i telefonen med dem, men de kunne ikke løse problemet. Da de endelig tilbød mig et andet fly med ekstra benplads for 198 AUD, nægtede de at refundere differencen, hvilket jeg synes er urimeligt. Alt i alt en meget pinlig oplevelse.
Flyvetur fra Amsterdam til København
Aldrig igen! Den dårligste oplevelse nogensinde! Vores fly blev aflyst uden nogen form for advarsel, ingen information overhovedet. Vi måtte selv bestille et nyt fly hjem, og det kostede os en hel del penge. Efter flere samtaler med selskabet fik vi at vide, at vi kun ville modtage en latterlig kompensation på 100 kroner per passager. Kundeservicen var forfærdeligt uhøflig og gjorde alt for at undgå at hjælpe os. Totalt kaos og mangel på professionalisme.
Mest stemmer anmeldelse
Flyvetur fra Amsterdam til Køb
Læs om