Qatar Airways - Övergripande betyg baserat på 34 recensioner
Fremhævede Anmeldelser
Anmeldelser (34)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Mistet flyforbindelse til København
Jeg havde en forfærdelig oplevelse med Qatar Airways, da jeg mistede min forbindelse til flyet til København og blev nødt til at tilbringe 12 timer i lufthavnen i Doha. Personalet var ikke særlig hjælpsomt og virkede ikke forstående over for vores situation. Det var uklart, hvad der ville ske, og der var ingen tydelig kommunikation om, hvordan vi skulle tackle problemet. Alt i alt var det en frustrerende og dårlig oplevelse.
Rude staff, gave wrong information, didn't know website info, wanted me to book without knowing about my dog.
Jeg skulle købe en flybillet, men personalet var så uvenligt og gav mig hele tiden forkerte oplysninger. De vidste ikke engang tingene fra deres egen hjemmeside og ville gerne have, at jeg skulle booke en flyvning, før de vidste, om jeg kunne tage min hund med mig i kabinen.
Flyv aldrig med dem
Jeg havde en forfærdelig oplevelse med det flyselskab. Jeg blev nægtet at komme ombord på flyet, selvom jeg havde en bekræftet billet i hånden. Personalet var absolut ingen hjælp og bad mig om at ringe til forskellige telefonnumre. Det endte med, at jeg var nødt til at købe en ny billet for at komme hjem. Kundeservicen var forfærdelig og gav mig ingen forklaringer. Jeg har haft en forfærdelig måned med deres support, som beskyldte mig for at have gjort noget forkert, selvom jeg var i lufthavnen 4 timer før flyafgangen.
Min flyoplevelse
Jeg blev virkelig skuffet over min flyvning, da jeg havde høje forventninger til servicen, men desværre levede den ikke op til dem. Maden var ikke god, og der var ingen muligheder for Halal-mad, hvilket gjorde det svært for mig at finde noget at spise. Sædet var også virkelig ubehageligt, hvilket gjorde hele flyveturen til en stressende og ubehagelig oplevelse. Da vi landede i Doha, måtte vi tage en bus i cirka 15-20 minutter for at komme til gaten, hvilket var besværligt. Ved tilbagevenden var der også problemer med boarding, da business class-passagerer blev prioriteret, og jeg måtte vente længe på at komme ombord på flyet.
Køb af flyrejse
Jeg blev virkelig skuffet over min seneste flyoplevelse med selskabet. Der var en forsinkelse på 24 timer på mit connect-fly, og det betød, at jeg var nødt til at overnatte på gulvet i lufthavnen i Doha. Jeg følte virkelig, at vestlige kristne blev behandlet dårligt og uden respekt. Det var en virkelig ubehagelig situation, som jeg virkelig gerne ville have undgået. Jeg var skuffet over den dårlige service og den manglende hensyntagen til passagerernes velbefindende.
Køb af flybilletter
Jeg har virkelig haft en dårlig oplevelse med det her flyselskab. Mit mors fly tilbage til Nigeria blev ombooket uden at vi fik besked, og det endte med at koste os ekstra penge og stress. Kundeservicen var også rigtig dårlig og uhøflig, desværre.
Min rejse med Qatar Airways
Jeg var virkelig skuffet over min rejse med Qatar Airways. Flymaden var kold, og jeg begyndte at føle mig dårlig omkring 2 timer før landing i København. Efter jeg kom hjem, havde jeg dårlig mave i 2 dage. Det var virkelig ubehageligt, og jeg var virkelig skuffet over hele oplevelsen. Jeg havde forventet bedre kvalitet og service fra flyselskabet.
Min rejse med fly fra Doha til Sydney
Jeg fløj fra Doha til Sydney og ærligt talt, toilettet på flyet var virkelig ulækkert! Jeg kunne næsten ikke være derinde i mere end et minut, det virkede som om det aldrig var blevet rengjort. Jeg hørte også andre klage over det, så det var ikke kun mig. Resten af turen var okay, maden var okay, personalet var okay, men det toilet trængte virkelig til en god rengøring!
Køb af flybillet
Jeg har aldrig før oplevet en så dårlig service som hos Qatar Airways. Jeg købte en flybillet til en bestemt dato, men selskabet ændrede billetten flere gange uden varsel, og det blev kun værre. Da vi landede i Doha, opdagede vi endnu en ændring i billetten. Kundeservicen har været helt ubrugelig, og de har ikke været til nogen form for hjælp eller støtte.
Første gang med kørestol
Det tog alt for lang tid at få en kørestol til min mor, som er ældre og har brug for hjælp. De var virkelig kaotiske og uorganiserede, og det virkede virkelig uprofessionelt. Det var virkelig dårlig kundeservice, og jeg følte mig virkelig skuffet over hele oplevelsen. Jeg håber virkelig, de kan forbedre sig og være mere organiserede og hjælpsomme i fremtiden.
Log ind problem
Jeg hade en forfærdelig oplevelse da jeg prøvede at logge ind på min konto på hjemmesiden. Jeg kunne slet ikke få adgang til mine point eller foretage køb. Det var virkelig frustrerende, det virker som om de er nødt til at forbedre deres teknologi og brugervenlighed.
Køb af flybilletter
Jeg havde en virkelig skuffende oplevelse med at købe flybilletter. Under mine to seks timers flyvninger virkede underholdningssystemet (video/audio) ikke, og de lovede mig kompensation. Men til trods for at jeg tog kontakt flere gange, skete der ingenting. Jeg er virkelig skuffet over den manglende opfølgning og den dårlige kundeservice. Jeg vil ikke flyve med det flyselskab igen.
Flybilletkøb via chat
Jeg bestilte en flybillet via chat og glemte at skrive mit mellemnavn. Da jeg opdagede det, blev jeg lidt bekymret, fordi mit pas og billet ikke matchede helt. Men så tænkte jeg, at jeg ville prøve at kontakte Qatar Airways' chat support via deres app. De beroligede mig hurtigt og sagde, at det ikke var nødvendigt med mellemnavnet, så alt var okay. Jeg var virkelig imponeret over den hurtige og effektive service.
Min rejse til Maldiverne
Min oplevelse med Qatar Airways var virkelig skuffende. Jeg havde hørt så meget godt om selskabet, så det var virkelig skuffende at opleve den dårlige service, jeg fik undervejs. Maden var ikke god og betjeningen om bord på flyet var heller ikke imponerende. Jeg forstår slet ikke, hvordan de kunne blive valgt som det bedste flyselskab i syv år i træk. Det var virkelig en skuffende oplevelse.
Min forsvundne bagage
Qatar har været en forfærdelig oplevelse for mig. Min bagage er stadig forsvundet, og det virker umuligt at få hjælp til at spore den. Kundeserviceagenterne er ikke til nogen hjælp, og de virker ikke engang bekymrede over det hele. Da jeg bad om hjælp til at kontakte personalet i London, Doha og Bombay lufthavne, virkede det som om, de slet ikke vidste, hvad de skulle gøre, eller havde interesse i at løse problemet. De hjalp ikke engang mine forældre, som bad om kørestolsassistance, hvilket gjorde, at de missede deres fly. At ombooke en billet tog flere timer, fordi kundeserviceagenterne virkede uprofessionelle og kunne ikke håndtere situationen ordentligt. Desuden oplevede vi problemer med de ansatte i lufthavnen – de var uhøflige og nægtede at kommunikere over telefonen, hvilket bare gjorde situationen endnu værre. Alt i alt har min oplevelse med Qatar været ekstremt traumatisk og ubehagelig.
Min booking på Qatar Airways
Alt gik DÅRLIGT! Der var forsinkelser, aflysninger, ikke-respekterede reservationer og ignorerede diætkrav. Personalet var uhøfligt på alle fronter, og der var ingen kommunikation eller respons fra kundeservicemedarbejderne. En total skandale. De ødelagde min 50-års fødselsdagstur, og jeg vil ALDRIG flyve med dem igen, og jeg vil blive ved med at fortælle alle i mit netværk om det.
Min bagage forsvandt
Mit fly var okay, men ærgerligt nok forsvandt min bagage, og jeg har slet ikke fået hjælp. Selv 8 måneder efter, venter jeg stadig på svar, og de bliver ved med at love, at de snart vil vende tilbage til mig. Undgå.
Annulleringer og forsinkelser
Jeg havde en virkelig dårlig oplevelse med det flyselskab. Først ændrede de min afgangstid uden nogen undskyldning, og jeg var nødt til at ændre mine planer og købe nye tog billetter. Så blev mit hjemrejsefly forsinket på grund af et problem med klimaanlægget, så jeg måtte vente i over 3 timer i en varm og klaustrofobisk fly. De gav mig kun en lille flaske vand som "kompensation", og de kontaktoplysninger, de gav mig, virkede ikke. Det var virkelig svært at komme i kontakt med dem. Der var ingen reel forsøg på at kompensere for den dårlige situation, og jeg forstår virkelig ikke, hvorfor dette flyselskab har et godt ry. Maden var middelmådig, snacksene latterlige og sæderne virkelig grundlæggende. Jeg vil aldrig flyve med dem igen, og jeg råder alle andre til at undgå det samme.
Min erfaring med Qatar Airways
Jeg fløj med Qatar Airways, og det var en rigtig behagelig flyvning. Desværre var der en forsinkelse, som gjorde det lidt besværligt for mig. Kundeservicen var ikke særlig hjælpsom og ville ikke rigtig løse problemet. Selvom flyselskabet har flotte og nye fly, så er det altså også super vigtigt, at kundeservicen er i topniveau.
Købte ikke-flyvningstjenester i 2020.
Min oplevelse med selskabet var virkelig skuffende. Jeg bestilte nogle tjenester til min rejse, men desværre endte jeg med at få en helt anden oplevelse på grund af ændringer, som virksomheden lavede uden min tilladelse. Kundeservicen var virkelig dårlig, og jeg følte ikke, at de tog mig seriøst som kunde. Alt i alt er jeg virkelig skuffet over hele oplevelsen.
Mest stemmer anmeldelse
Bedste flyselskab
Læs om