Emirates - Övergripande betyg baserat på 32 recensioner
Fremhævede Anmeldelser
Anmeldelser (32)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Misvisende lofter
Det var en forfærdelig oplevelse! Jeg fløj med dette selskab fra Aarhus til Sydney i juni 2025, og det var virkelig en dårlig tur. Fra start til slut gik alt galt. Flyet var forsinket, personalet var uhøfligt, og flyselskabet formåede endda at miste min bagage undervejs. Efter flere måneder har de stadig ikke fundet min taske, og der er ingen løsning i sigte. Jeg har brugt utallige timer i telefonkø for at tale med deres kundeservice, men det har ikke ført til noget. Jeg er virkelig skuffet over den dårlige behandling, jeg har fået, og jeg vil aldrig flyve med dette selskab igen.
Forsinket bagage
Jeg rejser ofte mellem Danmark og Somalia på grund af mit arbejde, og sidst da mine 3 kufferter blev forsinkede i 3 dage, var det virkelig irriterende. Jeg fandt ud af, at den ene kuffert var i København, mens de to andre var i Dubai. Desværre var der mad i mine kufferter, som var blevet ødelagt på grund af forsinkelsen. Jeg klagede til Emirates, men de sendte mig videre til Fly Dubai, som jeg fløj med fra Dubai til Somaliland. Selvom jeg havde købt billetten hos Emirates, var det Fly Dubai, der skulle tage ansvaret for forsinkelsen. Jeg er virkelig skuffet over, at de forsøger at undgå ansvaret og skyde skylden over på en anden part.
Køb af flybilletter
Jeg havde købt siddepladser til min rejse og forsøgte at opgradere til business class, men da jeg prøvede at ændre mine kreditkortoplysninger, blev jeg låst ude af systemet. Efter at have kontaktet dem, blev jeg informeret om, at jeg kun kunne opgradere via telefonen. Da jeg ikke havde roaming og ikke ønskede at købe det for en enkelt dags brug, forsøgte jeg at løse det via WhatsApp, men de fortalte mig, at det kun kunne gøres over telefonen. Grunden til min en-stjerne anmeldelse var dog, at de havde solgt vores siddepladser til andre passagerer og givet os tilfældige pladser. Da vi forsøgte at løse problemet på vores vej hjem, blev vi bedt om at gøre det i Dubai (vores mellemlanding), hvilket vi gjorde. En dame forsøgte at hjælpe os og talte med sin supervisor, men han var ikke interesseret i at løse problemet for os. Ved gaten lykkedes det os at få pladser ved siden af hinanden, og vi fik besked om at klage via hjemmesiden. Da vi bad om en refusion, fik vi et "nej" som svar med et link til vilkårene. Så i bund og grund havde de solgt vores pladser til en anden person, og nu var vi ikke berettiget til en refusion uden nogen reel begrundelse. Som sagt fik vi vores penge tilbage gennem vores kreditkort, og de blev refunderet inden for få dage. Jeg vil prøve at undgå at flyve med dem i fremtiden.
Min oplevelse
Jeg er virkelig skuffet over den dårlige kundeservice, mand. Jeg kunne se med mine egne øjne, at der var ledige pladser på flyet til samme tidspunkt, men de sagde bare nej til at ændre min billet. Jeg ringede til kundeservice, men de var ingen hjælp overhovedet, de lavede bare dumme undskyldninger og sagde, de ikke kunne gøre noget. Det er så frustrerende at vide, at der er pladser tilgængelige, og man ikke kan få fingrene i dem. Hele oplevelsen var mega stressende og tog en evighed, og det er bare så skuffende, at de ikke kunne imødekomme mine behov som kunde.
Bagage endommagé en Thaïlande
Under en nylig rejse til Thailand, ankom min kuffert beskadiget. På trods af at have foretaget de nødvendige skridt i lufthavnens skranke, har jeg aldrig modtaget nogen kompensation efter 6 måneder og gentagne henvendelser. Det er uacceptabelt for et internationalt anerkendt flyselskab. Det står klart, at deres kundeservice og håndtering af bagage efterlader meget at ønske. Jeg er ekstremt skuffet over denne oplevelse og overvejer seriøst at rejse med andre selskaber i fremtiden. Det er afgørende for virksomheder i denne sektor at garantere passagerernes bagage sikkerhed og integritet, og desværre er denne forventning ikke blevet overholdt.
first class billet
Jeg blev virkelig skuffet over serviceniveauet fra personalet, især når man betaler en høj pris for en first class billet. Jeg havde forventet mere høflighed og professionalisme, men i stedet oplevede jeg uhøflig behandling og mangel på opmærksomhed. Jeg vil ikke anbefale denne service til nogen og vil helt sikkert overveje at flyve med et andet flyselskab næste gang.
Min erfaring med 4 flyvninger på 4 uger med en samlet forsinkelse på 22 timer.
Jeg har rejst med dette luftfartsselskab flere gange, og hver gang endte jeg med at vente i flere timer. Det har virkelig været en forfærdelig oplevelse. Personalet var ikke særlig hjælpsomt og gav ingen information under forsinkelserne. Det virkede, som om de slet ikke tænkte på, hvordan passagererne havde det. Jeg har aldrig tidligere oplevet en så dårlig behandling fra et flyselskabs personale. Det var virkelig stressende og ikke en behagelig oplevelse.
Køb af flybilletter
Måden, systemet fungerer på for at gendanne billetter, er virkelig uforudsigelig. Jeg blev bedt om at vise min billet til forsikringen for godkendelse af dækning. Desværre har jeg ikke længere adgang til billetten, da det er en måned siden. Både i appen og på hjemmesiden er billetten ikke gemt, hvilket gør det ekstra besværligt. Supportteamet bekræftede, at der desværre ikke er nogen måde at gendanne billetten på. Det havde været værdsat med en lidt mere effektiv og brugervenlig løsning på dette.
Min rejse til London
Jeg fløj til London den 30. april med business class fra Sydney, Australien, og det var virkelig en fantastisk tur. Hele oplevelsen fra at booke billetterne til at forlade London var helt fantastisk. Vi blev virkelig behandlet godt hele vejen igennem, både ombord på flyet og i loungene i Sydney og Dubai. Jeg vil helt klart anbefale dette flyselskab på grund af den fantastiske service. Vi er virkelig glade for vores oplevelse og håber, at vores tilbageflyvning bliver ligeså god. - John og Dorothy Muldowney
Problemer ved flyafgang
Min oplevelse var virkelig dårlig. Vores fly blev aflyst, og vi endte med at være fanget i lufthavnen i 28 timer uden at få tilstrækkelig information eller hjælp fra personalet. De tilbød os ikke nogen form for alternativ transport eller assistance, hvilket var virkelig frustrerende. Til sidst var vi nødt til at købe nye billetter for at komme til vores destination, og det var virkelig dyrt. Jeg var virkelig skuffet over den totale mangel på kundeservice.
Min forsinkede flyvning
Jeg blev virkelig skuffet over min oplevelse med denne flyvning. Jeg ventede i 6 timer, og alt de tilbød som en kompensation, var en burger fra Mc Donald's. Der blev ikke givet yderligere kompensation eller undskyldning. Jeg havde forventet meget mere fra dette selskab.
Min første flyvetur med Emirates
Jeg fløj for første gang med Emirates og det var virkelig spændende! Underholdningen var okay, men der var ikke så mange valgmuligheder, som jeg havde håbet på. Maden var også okay, men den kunne have været bedre. Personalet var venligt, men de virkede lidt stressede. Overall var det en god oplevelse, men der var plads til forbedringer.
Min erfaring med en flyselskab uden europæisk base
Jeg bestilte en flybillet fra CRK til FCO med Emirates, men desværre blev jeg ramt af en forsinkelse på hele 26 timer uden nogen form for forplejning, information eller kompensation. Jeg endte med at bruge 403 euro på nye billetter på grund af forsinkelsen og har stadig ikke modtaget den lovmæssige erstatning på 600 euro. Jeg er virkelig skuffet over den service, jeg fik fra Emirates, og kan ikke anbefale dem til nogen. Deres gode ry virker kun som om det er købt, ikke fortjent.
Flybillet køb
Jeg er virkelig overrasket over den lave bedømmelse. Altså, jeg synes virkelig, at flyselskabet er super professionelt, opmærksomt og mine oplevelser har altid været positive. De gør virkelig en indsats for at gøre både check-in og flyveturen så behagelig som muligt. Det er bare ærgerligt, at der ikke er mere fleksibilitet i forhold til flybilletterne, og at man skal betale sådan en stor gebyr for at lave ændringer, selvom det kan være mange uger i forvejen.
Billet til Vietnam
Vi har lige været i Vietnam og fløj med det samme selskab begge veje. Flyene var virkelig flotte og rene. Maden om bord var også god, så vi havde en behagelig flyvetur. Personalet var virkelig sødt og imødekommende, hvilket gjorde oplevelsen endnu bedre.
Køb af økonomiklassebilletter fra Sydney til Dubai og videre til Dublin
Min oplevelse med køb af økonomiklassebilletter fra Sydney til Dubai og videre til Dublin var virkelig god. Selvom prisen på $2,200 AUD for returbilletter i økonomiklasse var lidt dyr, var maden ombord virkelig overraskende lækker. Dog var udvalget af snacks lidt begrænset og meget simpelt. Personalet var alle virkelig venlige og professionelle, hvilket gjorde hele flyveturen meget behagelig. Samlet set var der ingen problemer under flyvningen, og sæderne var af højere kvalitet end hos konkurrenten.
Flybilletter under Covid-19
Min oplevelse med flybilletterne var virkelig fantastisk, især under hele Covid-19 situationen. Jeg fik at vide, at jeg kunne få nye billetter inden for 2 år efter jeg havde købt dem, til samme pris uanset hvornår jeg ønskede at rejse. Efter 1 1/2 år besluttede jeg mig for at få mine penge tilbage, og jeg fik det fulde beløb på min konto igen efter kun 5 dage. Jeg vil helt sikkert vælge dette flyselskab igen.
Flyvning til Dubai fra Manchester
Jeg havde ikke fløjet med dette selskab før, men jeg var virkelig spændt på at flyve til Dubai fra Manchester med dem. Alt gik godt med flyene, og de var til tiden. Jeg blev bare overrasket over, at vi kun blev tilbudt drikkevarer to gange på en syv timers flyvning og af en dårligere udvælgelse end de fleste andre flyselskaber, jeg har fløjet med. Vi fik vores måltid næsten med det samme, da vi boardede flyet, og senere blev der tilbudt en lille skål is. Jeg var under den opfattelse, at vi ville få en anden snack, måske en sandwich, inden vi landede. Jeg synes definitivt, at det ikke er det mest spændende job som flyvertinde hos dette selskab, da der ikke er så meget at lave.
Din flyrejse med os
Jeg har altid haft en fantastisk oplevelse, når jeg har rejst med jer. Jeres service er altid fremragende, og jeg har altid følt mig tryg under mine flyvninger. Jeg har dog lagt mærke til, at I stadig har nogle ældre fly med lidt mindre siddepladser, som I måske kunne overveje at opgradere for at gøre passagerkomforten endnu bedre. Det ville helt sikkert gøre jeres service endnu bedre!
Ønsker at ændre billet
Jeg var virkelig skuffet over den dårlige service fra Emirates. Jeg var i Dubai og skulle ændre min billet fra den 30/8 til den 28/8 på grund af et problem hjemme i Danmark. Der var ledige pladser på flyet den 28/8, men de tillod mig ikke at ændre min billet på grund af restriktioner. Jeg spurgte endda om at stå standby i lufthavnen den 28/8, men det var heller ikke en mulighed. Det virkede som om, at de foretrak at flyve med tomme sæder i stedet for at hjælpe mig ordentligt. Det virkede som om, at de kun var interesserede, hvis jeg ville betale for en opgradering.
Mest stemmer anmeldelse
Rejse
Læs om