KLM Anmeldelser

: 33

Los datos de esta empresa han sido verificados por su exactitud y están verificados. Es seguro visitar su sitio web oficial. Estamos convencidos de que la transparencia y seguridad en línea animan a todas las empresas a verificarse con nosotros, para que sepan dónde se puede comprar de manera confiable y segura.

18% Vil handle her igen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-03-27
Køb af flybilletter
Jeg havde en virkelig god oplevelse med det venlige og hjælpsomme personale på flyvningen. Desvær...Læs om
Ulrik

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-11
Min dårlige oplevelse hos det
Jeg var virkelig skuffet, da jeg for et par dage siden blev nægtet adgang til flyet. Personalet b...Læs om
R. Dupont

Mest stemmer anmeldelse

  2023-12-14
Tidligt ombæring
Jeg var ved at misse mit fly fra Amsterdam til Billund, men heldigvis kom en venlig medarbejder m...Læs om
V. Sivertsen

Anmeldelser (33)

  (4)

 (1)

  (18)

  (8)

  (2)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af flybilletter

    Jeg havde en virkelig god oplevelse med det venlige og hjælpsomme personale på flyvningen. Desværre blev min hjemrejse aflyst, hvilket var lidt stressende, da der ikke var andre fly tilgængelige samme dag. Jeg måtte blive en ekstra nat, men alligevel vil jeg give en 5-stjernet vurdering på grund af det utroligt hjælpsomme personale, der virkelig gjorde en indsats for at finde en løsning til mig. Desuden var kompensationen hurtig og effektiv, pengene blev udbetalt inden for 2 måneder. Kommunikationen med selskabet var altid god, både over telefon og e-mail, og jeg blev mødt af hjælpsomme medarbejdere under hele min rejse, også dem ombord på flyvningerne.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Tidligt ombæring

    Jeg var ved at misse mit fly fra Amsterdam til Billund, men heldigvis kom en venlig medarbejder mig til undsætning og hjalp med at ændre min billet, så jeg kunne komme med et tidligere fly. Mit boardingkort virkede ikke, men tre medarbejdere fra selskabet var super hjælpsomme med at få mig ombord, så det endte med at blive en behagelig oplevelse. Flyveturen var kort, men personalet var virkelig venligt og imødekommende. Det er altid en fornøjelse at rejse med dette selskab!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Forsinket fly fra Bristol til Billund

    Jeg var mere end 4 timer forsinket på min rejse fra Bristol til Billund. Mit første fly var forsinket, og jeg nåede ikke min forbindelse i Amsterdam. Jeg bad om kompensation efter reglerne, men fik først afslag uden en ordentlig forklaring. Efter at have gentaget min anmodning og vedholdende kontaktet dem, fik jeg endelig medhold og kompensation efter 6 uger.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af flybilletter

    I morges tog min mand og jeg en tidlig flyvning fra Amsterdam til København. Det startede ikke så godt, da vi ikke kunne reservere vores sæder online og endte med at sidde langt fra hinanden på flyet. Men heldigvis fandt en medarbejder os et par pladser ved siden af hinanden i sidste øjeblik, så vi var glade.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Afbestilling af billet til Panama

    Jeg prøvede at afbestille min billet til Panama City via KLM Travellink, som er i overensstemmelse med deres regler, men jeg har stadig ikke fået mine penge tilbage. Det er gået mere end et halvt år, og det beløb, de skylder mig, er 12.043,18 kr. Jeg føler mig virkelig snydt og bedraget af dem. Jeg vil aldrig stole på det selskab igen og vil råde andre til at holde sig væk fra dem.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min bagage gik tabt under flyvningerne

    Jeg blev virkelig skuffet over, at min bagage ikke nåede frem til destinationen både på ud- og hjemrejsen. Jeg fløj fra Zürich til Amsterdam og derefter til Bilbao og tilbage til Zürich og forventede virkelig, at min bagage ville være der sammen med mig. Desværre skete det ikke, og det var virkelig besværligt at skulle vente og håndtere den manglende bagage.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Fantastisk service og pris på klm

    Bestilte en billet til Bali, alt gik glat og problemfrit


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Flyrejse

    Jeg havde en virkelig dårlig oplevelse med mit fly fra KLM. Desværre var flyet enten forsinket eller aflyst, hvilket betød, at vi blev ombooket og kom alt for sent frem til vores destination. Desuden var kundeservicen i Schiphol lufthavn meget skuffende. Personalet virkede ikke professionelt og var ikke i stand til at håndtere situationen effektivt. Det var tydeligt, at de ikke var ordentligt trænet til at håndtere sådanne problemer. Alt i alt var det en ekstremt skuffende oplevelse, og jeg kan desværre ikke anbefale denne service til nogen.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min dårlige oplevelse hos det flyselskab

    Jeg var virkelig skuffet, da jeg for et par dage siden blev nægtet adgang til flyet. Personalet begik en fejl og sagde, at jeg havde brug for et visum, selvom jeg ikke gjorde det. Jeg var totalt forvirret og stresset, og det resulterede i, at jeg missede en vigtig forretningsmøde. Jeg forsøgte at løse problemet og få mine penge tilbage, men det var virkelig besværligt og tog lang tid. Heldigvis fløj jeg uden problemer med et andet flyselskab dagen efter. KLM burde virkelig have behandlet mig bedre!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    KLM flyrejse Ghana

    Dette var virkelig den værste oplevelse nogensinde i mit liv med KLM i Accra, Ghana. De behandler afroamerikanere og amerikanere på en forfærdelig måde; de er uhøflige, aggressive og bare helt respektløse. Diskriminationen, du vil stå overfor, vil være som ingen anden, du nogensinde har oplevet. De truer dig og skælder dig ud. Det var virkelig den værste person nogensinde. Vær ikke handicappet og ikke afrikansk, for du vil blive behandlet skidt, det er helt sikkert. Jeg forsøgte at besøge familien, men vil aldrig være en del af KLM og Ghana nogensinde igen. De vil have dig til at vise dem, hvad Amerika er. Du kan ikke være uhøflig og respektløs, fordi vi ikke taler det samme sprog. Jeg hadede virkelig at tage til Accra med KLM, det var virkelig det værste. Undgå det for enhver pris, ellers vil du fortryde det. Og de vil lade amerikanerne vente længere, derefter spille dumme og påstå, at de ikke kan tale engelsk. Jeg vil snart give flere detaljer om dette.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Billetproblemer og manglende hjælp

    Selvom der var ledige pladser på flyet og vi havde billetter til rejsen, så endte kun 5 ud af de 12 rejsende i vores familie med at komme med. Vi fik at vide af samarbejdspartneren, at det var selskabet, der havde lavet en fejl i bookingen, men vi modtog ingen form for hjælp eller kompensation fra jer. Vi havde endda valgt at bestille direkte gennem jer for at være på den sikre side, men det lignede det ikke hjalp på noget.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Flyvning fra Manchester til Rio

    Min flyvning fra Manchester til Rio i økonomiklassen var virkelig god! Der var masser af snacks, lækker mad og venligt personale. Og udvalget af film var stort og gjorde turen behagelig. Jeg blev så imponeret, at jeg besluttede at prøve business class på tilbagevejen. Desværre levede business class ikke op til mine forventninger. Maden var kedelig, personalet var mindre opmærksomt og svarede ikke ordentligt på mine bekymringer. Jeg vil anbefale KLM til økonomiklasse, men jeg ville overveje det en ekstra gang, før jeg betaler ekstra for business class.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Flyrejse KLM

    Jeg har rejst en del på grund af mit arbejde, og det betyder mange flyveture. Desværre har mine oplevelser med KLM været ret skuffende. Personalet var uhøfligt og servicen i forhold til prisen var virkelig dårlig. Jeg vil absolut anbefale at undgå dette flyselskab til enhver tid.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Forsinket fly Porto til Amsterdam

    Selvom vores fly fra Porto til Amsterdam var forsinket i 3 timer, så var det den manglende hotelovernatning og den dårlige service fra KLM, der virkelig fik mig irriteret. Jeg har sendt klager og bedt om kompensation flere gange både via email og telefon, men vi har kun modtaget delvis kompensation for én person og slet ingen for den anden person. Det er bare ikke i orden.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Din førstklasses rejseoplevelse

    Jeg har rejst med jer i mange år, og desværre er jeg nødt til at sige, at jeres service er blevet markant dårligere med tiden. Jeg føler mig som en ubetydelig nummer, uanset om jeg rejser på første klasse eller økonomiklasse, eller om jeg har været Platinum-medlem i årevis. Fly forsinket? Ja, det sker alt for tit. Mistede kufferter? Tjek. Madkvaliteten i business loungen er værre end på en tankstation. Det er umuligt at komme igennem på telefonen, og medfølelse for forsinkede fly, missede overførsler eller forsvundne kufferter er ikke-eksisterende. Venligheden om bord er sjælden, og mange besætningsmedlemmer ignorerer simpelthen passagererne. Andre luftfartsselskaber giver den service, man forventer, mens KLM hænger i en tynd tråd.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af flybilletter

    Er det virkelig muligt for et flyselskab af så høj kvalitet som dette at have en hjemmeside og en app, der begge er så frygteligt dårlige, at man undrer sig over, om de bruger den samme tekniske dygtighed til at servicere deres fly? Jeg flyver ofte på Gold niveau med dette flyselskab, og jeg er så frustreret, at jeg overvejer at skifte til et andet foretrukket flyselskab. I 2024 er det simpelthen uacceptabelt for et flyselskab hvor som helst i den udviklede verden at have en så dårlig hjemmeside som denne. De er nødt til at fyre alle involverede og starte helt forfra. Jeg har håndteret færre problemer med flyselskabshjemmesider fra langt mindre udviklede lande end Holland.


Andre læste også