KLM - Övergripande betyg baserat på 33 recensioner
Fremhævede Anmeldelser
Anmeldelser (33)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Afbestilling af billet til Panama
Jeg prøvede at afbestille min billet til Panama City via KLM Travellink, som er i overensstemmelse med deres regler, men jeg har stadig ikke fået mine penge tilbage. Det er gået mere end et halvt år, og det beløb, de skylder mig, er 12.043,18 kr. Jeg føler mig virkelig snydt og bedraget af dem. Jeg vil aldrig stole på det selskab igen og vil råde andre til at holde sig væk fra dem.
Forsinket fly fra Bristol til Billund
Jeg var mere end 4 timer forsinket på min rejse fra Bristol til Billund. Mit første fly var forsinket, og jeg nåede ikke min forbindelse i Amsterdam. Jeg bad om kompensation efter reglerne, men fik først afslag uden en ordentlig forklaring. Efter at have gentaget min anmodning og vedholdende kontaktet dem, fik jeg endelig medhold og kompensation efter 6 uger.
Min bagage gik tabt under flyvningerne
Jeg blev virkelig skuffet over, at min bagage ikke nåede frem til destinationen både på ud- og hjemrejsen. Jeg fløj fra Zürich til Amsterdam og derefter til Bilbao og tilbage til Zürich og forventede virkelig, at min bagage ville være der sammen med mig. Desværre skete det ikke, og det var virkelig besværligt at skulle vente og håndtere den manglende bagage.
Flyrejse
Jeg havde en virkelig dårlig oplevelse med mit fly fra KLM. Desværre var flyet enten forsinket eller aflyst, hvilket betød, at vi blev ombooket og kom alt for sent frem til vores destination. Desuden var kundeservicen i Schiphol lufthavn meget skuffende. Personalet virkede ikke professionelt og var ikke i stand til at håndtere situationen effektivt. Det var tydeligt, at de ikke var ordentligt trænet til at håndtere sådanne problemer. Alt i alt var det en ekstremt skuffende oplevelse, og jeg kan desværre ikke anbefale denne service til nogen.
Min dårlige oplevelse hos det flyselskab
Jeg var virkelig skuffet, da jeg for et par dage siden blev nægtet adgang til flyet. Personalet begik en fejl og sagde, at jeg havde brug for et visum, selvom jeg ikke gjorde det. Jeg var totalt forvirret og stresset, og det resulterede i, at jeg missede en vigtig forretningsmøde. Jeg forsøgte at løse problemet og få mine penge tilbage, men det var virkelig besværligt og tog lang tid. Heldigvis fløj jeg uden problemer med et andet flyselskab dagen efter. KLM burde virkelig have behandlet mig bedre!
KLM flyrejse Ghana
Dette var virkelig den værste oplevelse nogensinde i mit liv med KLM i Accra, Ghana. De behandler afroamerikanere og amerikanere på en forfærdelig måde; de er uhøflige, aggressive og bare helt respektløse. Diskriminationen, du vil stå overfor, vil være som ingen anden, du nogensinde har oplevet. De truer dig og skælder dig ud. Det var virkelig den værste person nogensinde. Vær ikke handicappet og ikke afrikansk, for du vil blive behandlet skidt, det er helt sikkert. Jeg forsøgte at besøge familien, men vil aldrig være en del af KLM og Ghana nogensinde igen. De vil have dig til at vise dem, hvad Amerika er. Du kan ikke være uhøflig og respektløs, fordi vi ikke taler det samme sprog. Jeg hadede virkelig at tage til Accra med KLM, det var virkelig det værste. Undgå det for enhver pris, ellers vil du fortryde det. Og de vil lade amerikanerne vente længere, derefter spille dumme og påstå, at de ikke kan tale engelsk. Jeg vil snart give flere detaljer om dette.
Billetproblemer og manglende hjælp
Selvom der var ledige pladser på flyet og vi havde billetter til rejsen, så endte kun 5 ud af de 12 rejsende i vores familie med at komme med. Vi fik at vide af samarbejdspartneren, at det var selskabet, der havde lavet en fejl i bookingen, men vi modtog ingen form for hjælp eller kompensation fra jer. Vi havde endda valgt at bestille direkte gennem jer for at være på den sikre side, men det lignede det ikke hjalp på noget.
Flyvning fra Manchester til Rio
Min flyvning fra Manchester til Rio i økonomiklassen var virkelig god! Der var masser af snacks, lækker mad og venligt personale. Og udvalget af film var stort og gjorde turen behagelig. Jeg blev så imponeret, at jeg besluttede at prøve business class på tilbagevejen. Desværre levede business class ikke op til mine forventninger. Maden var kedelig, personalet var mindre opmærksomt og svarede ikke ordentligt på mine bekymringer. Jeg vil anbefale KLM til økonomiklasse, men jeg ville overveje det en ekstra gang, før jeg betaler ekstra for business class.
Flyrejse KLM
Jeg har rejst en del på grund af mit arbejde, og det betyder mange flyveture. Desværre har mine oplevelser med KLM været ret skuffende. Personalet var uhøfligt og servicen i forhold til prisen var virkelig dårlig. Jeg vil absolut anbefale at undgå dette flyselskab til enhver tid.
Forsinket fly Porto til Amsterdam
Selvom vores fly fra Porto til Amsterdam var forsinket i 3 timer, så var det den manglende hotelovernatning og den dårlige service fra KLM, der virkelig fik mig irriteret. Jeg har sendt klager og bedt om kompensation flere gange både via email og telefon, men vi har kun modtaget delvis kompensation for én person og slet ingen for den anden person. Det er bare ikke i orden.
Din førstklasses rejseoplevelse
Jeg har rejst med jer i mange år, og desværre er jeg nødt til at sige, at jeres service er blevet markant dårligere med tiden. Jeg føler mig som en ubetydelig nummer, uanset om jeg rejser på første klasse eller økonomiklasse, eller om jeg har været Platinum-medlem i årevis. Fly forsinket? Ja, det sker alt for tit. Mistede kufferter? Tjek. Madkvaliteten i business loungen er værre end på en tankstation. Det er umuligt at komme igennem på telefonen, og medfølelse for forsinkede fly, missede overførsler eller forsvundne kufferter er ikke-eksisterende. Venligheden om bord er sjælden, og mange besætningsmedlemmer ignorerer simpelthen passagererne. Andre luftfartsselskaber giver den service, man forventer, mens KLM hænger i en tynd tråd.
Køb af flybilletter
Er det virkelig muligt for et flyselskab af så høj kvalitet som dette at have en hjemmeside og en app, der begge er så frygteligt dårlige, at man undrer sig over, om de bruger den samme tekniske dygtighed til at servicere deres fly? Jeg flyver ofte på Gold niveau med dette flyselskab, og jeg er så frustreret, at jeg overvejer at skifte til et andet foretrukket flyselskab. I 2024 er det simpelthen uacceptabelt for et flyselskab hvor som helst i den udviklede verden at have en så dårlig hjemmeside som denne. De er nødt til at fyre alle involverede og starte helt forfra. Jeg har håndteret færre problemer med flyselskabshjemmesider fra langt mindre udviklede lande end Holland.
Forsinket fly, krav om kompensation, manglende udbetaling
Flyet var forsinket i mere end 3 timer, så jeg skulle have modtaget 600 € i kompensation ifølge reglerne. Men KLM ville kun give os 300 kr. pr. person uden at forklare hvorfor. Da vi prøvede at klage, lukkede selskabet vores sager uden grund. Det er virkelig skuffende at blive forsøgt snydt for penge, som jeg havde ret til.
Aflysning af fly og manglende bagage
Vores fly blev aflyst, da vi allerede havde checket ind, og det var virkelig irriterende. Vi måtte vente i timevis på et nyt fly, og da vi endelig kom afsted, var vores bagage ikke med os. Personalet forsikrede os flere gange om, at vores bagage var blevet registret til det nye fly, men det viste sig desværre ikke at være tilfældet. Nu står vi her i Madrid uden vores ting og venter stadig på at høre mere. Det har virkelig ødelagt starten på vores ferie.
Køb af flybilletter
Jeg havde en virkelig god oplevelse med det venlige og hjælpsomme personale på flyvningen. Desværre blev min hjemrejse aflyst, hvilket var lidt stressende, da der ikke var andre fly tilgængelige samme dag. Jeg måtte blive en ekstra nat, men alligevel vil jeg give en 5-stjernet vurdering på grund af det utroligt hjælpsomme personale, der virkelig gjorde en indsats for at finde en løsning til mig. Desuden var kompensationen hurtig og effektiv, pengene blev udbetalt inden for 2 måneder. Kommunikationen med selskabet var altid god, både over telefon og e-mail, og jeg blev mødt af hjælpsomme medarbejdere under hele min rejse, også dem ombord på flyvningerne.
Min bestilling af en anden flyvning hjem
Det er super irriterende at skulle lave ændringer eller kontakte kundeservice. Jeg prøvede at ændre min flyvning online, og den pris jeg ville have, var endda $16 billigere. Men så fik jeg en fejlmeddelelse om, at der var et problem på deres side, så jeg kunne ikke lave ændringer online og var nødt til at ringe. Efter flere mislykkede forsøg, endte prisen pludselig med at stige fra en $16 tilbagebetaling til en omkostning på $96 for at ændre den samme flyvning! Jeg fik stadig fejlmeddelelse flere gange. Så prøvede jeg at chatte med dem, da jeg blev henvist til det for at undgå gebyrer ved at ringe. Jeg brugte alt for lang tid på chatten, og personen kom tilbage med en pris på omkring $384 for denne flyvning! Jeg forklarede, hvad der var sket, og spurgte, hvorfor prisen fortsatte med at stige, og om de kunne ære det oprindelige tilbud, da jeg ikke havde kunnet fuldføre det online på grund af deres problem. Desværre, der var ingenting, de kunne gøre! Det virker som om det er deres måde at få flere penge fra folk, ved ikke at lade dem fuldføre ting online på grund af problemer med hjemmesiden og henvise dem til at ringe, hvilket altid resulterer i urimelige priser. Skam jer!
Reklamation wegen Todesfall
Flyselskabet viste ingen medfølelse eller samarbejdsvilje ved anmodningen om en tidligere returflyvning på grund af en dødsfald. Der var ingen forståelse og mangel på fleksibilitet fra virksomhedens side.
Bagage mistet
Min kone og søn ankom til København den 16. december uden deres bagage, og nu er det den 23. december, og vi har stadig ikke hørt noget fra selskabet. KLM er umulige at komme i kontakt med per telefon, og vi har aldrig oplevet så dårlig service fra et luftfartsselskab før. Andre selskaber giver en kompensation, når ens bagage er forsinket eller mistet, men KLM er så dårlige, at de ikke engang gør det.
Afgang aflyst
Jeg var i Amsterdam og så skete det, at mit fly blev aflyst, så jeg stod pludselig og skulle finde en anden måde at komme hjem til Danmark på. KLM sagde, at de desværre ikke kunne tilbyde en ny afgang, men en venlig dame i kundeservice nævnte, at jeg kunne ansøge om kompensation. Jeg endte med at tage toget fra Amsterdam til Flensburg, men det var kun en lille del af udgiften, som jeg fik dækket.
Mine flykøb
Jeg kan slet ikke beskrive hvor forfærdelig min oplevelse har været med dette selskab. Tre internationale fly blev aflyst, så jeg gik glip af fem nationale flyvninger. Det resulterede i ekstra udgifter for mig, og mit krav blev afvist flere gange uden nogen forklaring. Jeg var nødt til at ansætte en advokat for at få min ret. Totalt uprofessionelt. Det er det værste nogensinde.
Mest stemmer anmeldelse
Tidligt ombæring
Jeg var ved at misse mit fly fra Amsterdam til Billund, men heldigvis kom en venlig medarbejder mig til undsætning og hjalp med at ændre min billet, så jeg kunne komme med et ti... Læs omAf: V. Sivertsen