Air Serbia - Övergripande betyg baserat på 31 recensioner

16% Vil handle her igen




Fremhævede Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-22
Min erfaring med selskabet
Jeg har haft fornøjelsen af at rejse med dette selskab flere gange, og hver gang har været en pos...Læs om
Jansen

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-20
forsinket, refusion af hotel,
Jeg havde en forfærdelig oplevelse med mit fly, der var forsinket i 12 timer. Flyrejsen var bare ...Læs om
Elisa

Mest stemmer anmeldelse

  2023-07-30
Vigtigt at undgå "Air Ser
Jeg fløj med dem for første gang og oplevede forsinkelser, manglende service og mistet bagage eft...Læs om
E. Riis

Anmeldelser (31)

  (3)

 (1)

  (14)

  (11)

  (2)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min erfaring med selskabet

    Jeg har haft fornøjelsen af at rejse med dette selskab flere gange, og hver gang har været en positiv oplevelse. Personalet er venligt og professionelt, og flyene er altid punktlige. Derudover er det dejligt, at der serveres mad og drikke om bord uden ekstra betaling. Det er en bekvem og behagelig rejseoplevelse hver gang. Jeg sætter pris på, at der er direkte fly og at priserne er rimelige. Alt i alt kan jeg kun anbefale dette selskab til andre rejsende.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    forsinket, refusion af hotel, dårlig kundeservice

    Jeg havde en forfærdelig oplevelse med mit fly, der var forsinket i 12 timer. Flyrejsen var bare en standard økonomiflyvning, men ventetiden var virkelig uudholdelig. Jeg blev nødt til at booke et hotel på grund af forsinkelsen, men selskabet nægtede at refundere mig for hotellet, fordi jeg ikke havde mit billetnummer, selvom jeg gav dem mit bookingnummer og flynummer (de sagde, de ikke kunne finde mig på det fly). Det var virkelig skuffende og frustrerende, og jeg føler mig virkelig dårligt behandlet af selskabet.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Flere problemer med bagage

    Jeg kommer aldrig til at flyve med det selskab igen. Det har virkelig været en forfærdelig oplevelse hele vejen igennem. Først manglede begge vores kufferter i tre dage på vores ferie, og selv efter vi fik den ene tilbage, er den anden stadig ikke dukket op. Der var ingen information eller nogen hjælp fra personalet. Det var bare totalt kaos og inkompetence.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Billetbestilling CPH-SKG t/r

    Jeg bestilte billetter til vores sommerferie, men fik ændrede flytider og ankomsttidspunkt. Efter en lang korrespondance pr. e-mail med deres callcenter, lykkedes det mig endelig at få fuld refusion af det totale beløb.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min oplevelse med flyselskabet i Paris CDG til Larnaca med mellemlanding i Beograd

    Det værste flyselskab i verden! Jeg har aldrig oplevet noget lignende! Vi blev bare efterladt i lufthavnen i Beograd uden at flyet ventede på os til mellemlandet. Ingen hotel til at vente på os, vi måtte bare sove på gulvet! De lovede os morgenmad i loungen om morgenen for at undskylde, men der var ingenting! Vi fik trekantede svine-sandwiches til morgenmad, selvom vi er vegetarer! Det er skandaløst! Jeg vil kontakte mine advokater, dette er simpelthen uacceptabelt. Jeg har optaget videoer af det hele, som jeg vil dele på TikTok for at få alle til at boykotte dette flyselskab!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Købte billetter via Kiwi

    Jeg var syg og kunne ikke tage af sted, og nu venter jeg stadig på mine penge for flybilletter, som jeg aldrig har modtaget. Både Air Serbia og Kiwi siger, at den anden skal refundere mig, så jeg er lidt fanget i midten her.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Skuffende og kaotisk

    Jeg fløj for nylig med det her flyselskab, og jeg må sige, at det var bare en forfærdelig oplevelse. Fra start til slut var det totalt kaos. Der var forsinkelser, dårlig service, medarbejdere der var uhøflige, og så flyet føltes ligesom om det lige var ved at falde fra hinanden. Det var virkelig skuffende. Og lad os ikke engang snakke om lufthavnen i Beograd - den var også virkelig dårlig. Alt i alt, jeg ville helt klart anbefale at undgå det her selskab.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min rejseoplevelse

    Det værste flyselskab, jeg nogensinde har prøvet - endda værre end de afrikanske! Deres fly fungerede slet ikke, og de kunne ikke engang skaffe en erstatning. Vi blev tvunget til at overnatte på et lufthavnshotel, som de lovede at refundere, men det er endnu ikke sket. Nu ender det i retssalen. København bør virkelig opsige samarbejdet med disse amatører, da de ikke engang har en repræsentant i lufthavnen, der kan svare for dem. Man bør holde sig langt væk fra dem!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min online-billet

    Jeg havde en virkelig dårlig oplevelse med at købe billetter online. Der var hele tiden ændringer i min rejseplan, som resulterede i forsinkelser og problemer. Det gjorde min rejse mere stressende og mindre behagelig end jeg havde håbet på. Jeg vil helt sikkert tænke mig om en ekstra gang, før jeg vælger at købe billetter fra dem igen.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af flybilletter

    Advarsel! Jeg vil lige advare jer om, at der er sket nogle ændringer i mine rejsedatoer, og jeg kan ikke komme i kontakt med nogen for at løse det. Jeg havde bestilt flybilletter fra Firenze til København, men Air Serbia ændrede pludselig afrejsedatoen fra den 8. juli til den 11. juli, hvilket har skabt nogle store problemer for mig. Jeg har forsøgt at kontakte dem flere gange gennem deres Refund formular, men jeg har stadig ikke hørt noget tilbage, så jeg er nu nødt til at købe nye billetter og bruge endnu flere penge. Jeg tvivler på, om jeg nogensinde vil få mine penge tilbage.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    bestilling af flybilletter

    Jeg købte flybilletter til mig selv og en ven i starten af februar, men så blev begge mine oprindelige rejsedatoer aflyst inden for 2 uger. Jeg bad om en tilbagebetaling med det samme efter den anden ændring. Det er nu næsten en måned siden. De godkendte tilbagebetalingen en uge senere, men da jeg bad om et tilbagebetalingsreference nummer, ignorerede de mig i flere dage før de videresendte min henvendelse til den autoriserede afdeling for 8 dage siden. Jeg har stadig ikke hørt noget fra dem. Jeg er i tvivl om, om de rent faktisk har nogen ansat i den "autoriserede afdeling", eller om de bare har løjet om at have godkendt tilbagebetalingen. Uanset hvad, at blive efterladt i mørket er virkelig dårlig kundeservice. Deres sociale medarbejderteam er en joke og er slet ikke til nogen hjælp, de sender bare automatiske beskeder og ignorerer alle klager.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Mit køb af en flyrejse

    Min seneste flyvning med det her luftfartsselskab var virkelig forfærdelig. Mit tilslutningsfly blev missede på grund af forsinkelsen på det første fly, og personalet var virkelig dårlige til at kommunikere, selvom jeg spurgte flere gange. Det var virkelig frustrerende at fortælle kaptajnen og stewardessen om problemet, men der blev ikke gjort noget for at hjælpe mig med at nå mit tilslutningsfly. Alt i alt var der en total mangel på professionel service hele vejen igennem.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Bagage mistet efter mellemlandning

    Jeg var virkelig skuffet over hele oplevelsen med min mistede bagage efter min mellemlanding i Belgrad. Alle mine kontakter på listen og foundation er blevet deaktiveret, så det har gjort det helt umuligt at få fat i nogen for at få svar eller hjælp.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Mistede min bagage

    Mit flyselskab tabte min bagage i slutningen af 2022. Jeg venter stadig på kompensation fra dem. De reagerer ikke på mine mange e-mails og udfyldte formularer via deres hjemmeside. Jeg er skuffet over den ringe service og mangel på ansvar.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min reservation

    Jeg havde virkelig en dårlig oplevelse med at kontakte kundeservice. Jeg forsøgte at ringe hver dag i en uge, men hver gang blev jeg bare smidt på hold. Jeg prøvede endda at sende en e-mail, men der er gået ni dage, og jeg har stadig ikke fået nogen svar. Nu står jeg her med nogle vigtige spørgsmål dagen før min afgang, og jeg er desværre nødt til at opgive at komme i kontakt med dem.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Flybilletproblemer

    Jeg havde en virkelig dårlig oplevelse med at købe billetter hos dem. Vi skulle flyve den 13/7/2023 kl. 20.40, men endte med først at lette kl. 22.50. Da vi havde en mellemlanding i Beograd, kunne vi ikke fortsætte til vores endelige destination. De tilbød os nye billetter til den 19/7/2023, med endnu en mellemlanding i et tredje land, bare for at komme os til vores slutdestination. De sagde, at de ville sørge for hotelophold og så videre, men vi fik aldrig noget. Som resultat måtte vi sove i lufthavnen med vores børn og betale 400 euro for en taxa til destinationen. Desuden fik vi vores bagage en uge før, vi skulle rejse hjem igen, fordi deres fly ikke kunne have alt vores bagage. Personalet i Beograd var virkelig uhøfligt og upålideligt over for passagererne, der var blevet fanget.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min rejse i juli 2023

    Jeg fløj med et fly, der var forsinket, så vi missede vores næste fly. Der var ingen informationer, og personalet var både uvenlige og respektløse. Og det samme skete på hjemrejsen. Min kuffert gik tabt, og jeg har aldrig fået den tilbage. Jeg har ikke modtaget svar på mine henvendelser via mail, telefon eller Messenger hverken fra flyselskabet eller lufthavnen. Det var virkelig en dårlig oplevelse!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min rejse fra Paris til Istanbul

    Jeg fløj med det flyselskab den 12. maj, fra Cdg til Belgrad og videre til Istanbul. Før turen havde jeg læst anmeldelser fra andre rejsende, og jeg besluttede mig for ikke at checke en kuffert ind. Jeg tog dog en tom kuffert med for at teste det.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min booking af et flybillet

    Jeg bestilte kun flybilletten, og jeg er allerede frustreret. Deres hjemmeside fungerede ikke ordentligt. De trak pengene fra mit kreditkort, men udstedte ikke billetten. Jeg måtte ringe til kundesupport for at høre, at jeg skulle vente indtil midnat for at få mine penge frigivet, og jeg blev nødt til at bestille billetten igen. Til sidst foreslog de at ringe om 2 timer. Jeg ringede om 2 timer og fandt ud af, at den første person bare forsøgte at slippe af med mig. Der var ingen ændring. Den anden person foreslog, at jeg bookede den samme billet igen over telefonen. Jeg accepterede og begyndte bookingen, men hun lagde telefonen på midt i bookingen.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min bagage mangler

    Jeg fløj med dem for første gang torsdag den 20. for en transfer fra Cypern til København via Beograd. Selvom der ikke var nogen forsinkelser, og servicen var både professionel, sød og venlig, så ødelagde det desværre oplevelsen, at min bagage ikke ankom til destinationen. Jeg stod ikke alene uden bagage, da der var flere passagerer fra samme fly, der også manglede deres bagage. Det virkede som om, at en hel lastvogn med bagage ikke blev lastet korrekt, hvilket er yderst bekymrende. Efter 4 dage har jeg stadig ikke modtaget min bagage eller opdateringer via World Tracker, hvilket skaber en følelse af usikkerhed. På trods af den venlige service føler jeg mig påvirket af denne dårlige oplevelse.