Air Serbia Anmeldelser

: 31

Los datos de esta empresa han sido verificados por su exactitud y están verificados. Es seguro visitar su sitio web oficial. Estamos convencidos de que la transparencia y seguridad en línea animan a todas las empresas a verificarse con nosotros, para que sepan dónde se puede comprar de manera confiable y segura.

16% Vil handle her igen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-22
Min erfaring med selskabet
Jeg har haft fornøjelsen af at rejse med dette selskab flere gange, og hver gang har været en pos...Læs om
Jansen

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-20
forsinket, refusion af hotel,
Jeg havde en forfærdelig oplevelse med mit fly, der var forsinket i 12 timer. Flyrejsen var bare ...Læs om
Elisa

Mest stemmer anmeldelse

  2024-05-12
Billetbestilling CPH-SKG t/r
Jeg bestilte billetter til vores sommerferie, men fik ændrede flytider og ankomsttidspunkt. Efter...Læs om
Simon

Anmeldelser (31)

  (3)

 (1)

  (14)

  (11)

  (2)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min erfaring med selskabet

    Jeg har haft fornøjelsen af at rejse med dette selskab flere gange, og hver gang har været en positiv oplevelse. Personalet er venligt og professionelt, og flyene er altid punktlige. Derudover er det dejligt, at der serveres mad og drikke om bord uden ekstra betaling. Det er en bekvem og behagelig rejseoplevelse hver gang. Jeg sætter pris på, at der er direkte fly og at priserne er rimelige. Alt i alt kan jeg kun anbefale dette selskab til andre rejsende.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Flyrejse til Serbien

    Jeg har rejst med selskabet to gange, en gang fra Danmark til Serbien og den anden gang tilbage. Der var ingen problemer eller forsinkelser, personalet var virkelig professionelt. Alt i alt var det en god oplevelse, præcis som man forventer på en kort flyrejse.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min rejse fra Paris til Istanbul

    Jeg fløj med det flyselskab den 12. maj, fra Cdg til Belgrad og videre til Istanbul. Før turen havde jeg læst anmeldelser fra andre rejsende, og jeg besluttede mig for ikke at checke en kuffert ind. Jeg tog dog en tom kuffert med for at teste det.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Billetbestilling CPH-SKG t/r

    Jeg bestilte billetter til vores sommerferie, men fik ændrede flytider og ankomsttidspunkt. Efter en lang korrespondance pr. e-mail med deres callcenter, lykkedes det mig endelig at få fuld refusion af det totale beløb.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    forsinket, refusion af hotel, dårlig kundeservice

    Jeg havde en forfærdelig oplevelse med mit fly, der var forsinket i 12 timer. Flyrejsen var bare en standard økonomiflyvning, men ventetiden var virkelig uudholdelig. Jeg blev nødt til at booke et hotel på grund af forsinkelsen, men selskabet nægtede at refundere mig for hotellet, fordi jeg ikke havde mit billetnummer, selvom jeg gav dem mit bookingnummer og flynummer (de sagde, de ikke kunne finde mig på det fly). Det var virkelig skuffende og frustrerende, og jeg føler mig virkelig dårligt behandlet af selskabet.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Flere problemer med bagage

    Jeg kommer aldrig til at flyve med det selskab igen. Det har virkelig været en forfærdelig oplevelse hele vejen igennem. Først manglede begge vores kufferter i tre dage på vores ferie, og selv efter vi fik den ene tilbage, er den anden stadig ikke dukket op. Der var ingen information eller nogen hjælp fra personalet. Det var bare totalt kaos og inkompetence.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min oplevelse med flyselskabet i Paris CDG til Larnaca med mellemlanding i Beograd

    Det værste flyselskab i verden! Jeg har aldrig oplevet noget lignende! Vi blev bare efterladt i lufthavnen i Beograd uden at flyet ventede på os til mellemlandet. Ingen hotel til at vente på os, vi måtte bare sove på gulvet! De lovede os morgenmad i loungen om morgenen for at undskylde, men der var ingenting! Vi fik trekantede svine-sandwiches til morgenmad, selvom vi er vegetarer! Det er skandaløst! Jeg vil kontakte mine advokater, dette er simpelthen uacceptabelt. Jeg har optaget videoer af det hele, som jeg vil dele på TikTok for at få alle til at boykotte dette flyselskab!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Købte billetter via Kiwi

    Jeg var syg og kunne ikke tage af sted, og nu venter jeg stadig på mine penge for flybilletter, som jeg aldrig har modtaget. Både Air Serbia og Kiwi siger, at den anden skal refundere mig, så jeg er lidt fanget i midten her.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Skuffende og kaotisk

    Jeg fløj for nylig med det her flyselskab, og jeg må sige, at det var bare en forfærdelig oplevelse. Fra start til slut var det totalt kaos. Der var forsinkelser, dårlig service, medarbejdere der var uhøflige, og så flyet føltes ligesom om det lige var ved at falde fra hinanden. Det var virkelig skuffende. Og lad os ikke engang snakke om lufthavnen i Beograd - den var også virkelig dårlig. Alt i alt, jeg ville helt klart anbefale at undgå det her selskab.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min rejseoplevelse

    Det værste flyselskab, jeg nogensinde har prøvet - endda værre end de afrikanske! Deres fly fungerede slet ikke, og de kunne ikke engang skaffe en erstatning. Vi blev tvunget til at overnatte på et lufthavnshotel, som de lovede at refundere, men det er endnu ikke sket. Nu ender det i retssalen. København bør virkelig opsige samarbejdet med disse amatører, da de ikke engang har en repræsentant i lufthavnen, der kan svare for dem. Man bør holde sig langt væk fra dem!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min online-billet

    Jeg havde en virkelig dårlig oplevelse med at købe billetter online. Der var hele tiden ændringer i min rejseplan, som resulterede i forsinkelser og problemer. Det gjorde min rejse mere stressende og mindre behagelig end jeg havde håbet på. Jeg vil helt sikkert tænke mig om en ekstra gang, før jeg vælger at købe billetter fra dem igen.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af flybilletter

    Advarsel! Jeg vil lige advare jer om, at der er sket nogle ændringer i mine rejsedatoer, og jeg kan ikke komme i kontakt med nogen for at løse det. Jeg havde bestilt flybilletter fra Firenze til København, men Air Serbia ændrede pludselig afrejsedatoen fra den 8. juli til den 11. juli, hvilket har skabt nogle store problemer for mig. Jeg har forsøgt at kontakte dem flere gange gennem deres Refund formular, men jeg har stadig ikke hørt noget tilbage, så jeg er nu nødt til at købe nye billetter og bruge endnu flere penge. Jeg tvivler på, om jeg nogensinde vil få mine penge tilbage.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    bestilling af flybilletter

    Jeg købte flybilletter til mig selv og en ven i starten af februar, men så blev begge mine oprindelige rejsedatoer aflyst inden for 2 uger. Jeg bad om en tilbagebetaling med det samme efter den anden ændring. Det er nu næsten en måned siden. De godkendte tilbagebetalingen en uge senere, men da jeg bad om et tilbagebetalingsreference nummer, ignorerede de mig i flere dage før de videresendte min henvendelse til den autoriserede afdeling for 8 dage siden. Jeg har stadig ikke hørt noget fra dem. Jeg er i tvivl om, om de rent faktisk har nogen ansat i den "autoriserede afdeling", eller om de bare har løjet om at have godkendt tilbagebetalingen. Uanset hvad, at blive efterladt i mørket er virkelig dårlig kundeservice. Deres sociale medarbejderteam er en joke og er slet ikke til nogen hjælp, de sender bare automatiske beskeder og ignorerer alle klager.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Mit køb af en flyrejse

    Min seneste flyvning med det her luftfartsselskab var virkelig forfærdelig. Mit tilslutningsfly blev missede på grund af forsinkelsen på det første fly, og personalet var virkelig dårlige til at kommunikere, selvom jeg spurgte flere gange. Det var virkelig frustrerende at fortælle kaptajnen og stewardessen om problemet, men der blev ikke gjort noget for at hjælpe mig med at nå mit tilslutningsfly. Alt i alt var der en total mangel på professionel service hele vejen igennem.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Bagage mistet efter mellemlandning

    Jeg var virkelig skuffet over hele oplevelsen med min mistede bagage efter min mellemlanding i Belgrad. Alle mine kontakter på listen og foundation er blevet deaktiveret, så det har gjort det helt umuligt at få fat i nogen for at få svar eller hjælp.


Andre læste også