Alle anmeldelser af Anja

  • Review om: DanCenter

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Leje af sommerhus

    Jeg blev forstyrret af mus eller rotter i sommerhuset særligt den sidste nat, hvor jeg ikke fik lukket et øje på grund af høje gnavelyde hele natten. Da jeg dagen efter vil kontakte DanCenter omkring situationen har deres lokale kontor lukket, og jeg kan ikke komme igennem til deres hotline. Jeg ringer derfor til deres hovedkontor for at høre, hvad jeg skal gøre. De siger, jeg skal have fat i lejeservice og stiller mig igennem.

    Jeg fortæller kvinden i lejeservice om situationen - også at jeg forgæves har forsøgt at komme i kontakt med lokalkontoret og hotlinen. Lejeservice informerer mig om, at de nu har modtaget min henvendelse, og at jeg efterfølgende kan skrive en reklamation og evt. ringe til lokalkontoret, når det har åbent igen. Jeg følger lejeservices anvisninger og indsender en reklamation og kontakter det lokale kontor.
    I reklamationen nævner jeg desuden beskidt service og store brune pletter i møblerne. Jeg gør selv servicen rent, for som jeg sagde til kvinden i lejeservice, så er jeg ikke sart. Pletterne opdagede jeg, da jeg gjorde rent i huset og rengjorde nogle af de møbler, jeg ikke havde siddet i selv. På bagsiden af puderne var der grimme, brune pletter. Men selve reklamationen beror sig på den natlige støj.

    Svaret på min reklamation fra C. Werner er, at lejeservice afviser den med den begrundelse, at jeg ikke kontaktede det lokale kontor under opholdet eller hotlinen. Jeg bliver frustreret, fordi det jo netop var hvad jeg gjorde.
    Jeg ringer derfor til dem for at tale om sagen, men de vil ikke tale med mig i telefonen om det - kun over mail.

    Jeg svarer tilbage på mail, at jeg netop forsøgte at kontakte både det lokale kontor og hotlinen uden at kunne komme igennem. Derfor fik jeg fat i lejeservice i stedet. Her nævner de ikke noget om, at jeg absolut skal have fat i hotlinen. I stedet giver de mig retningslinjerne for, hvad jeg har af muligheder at gøre efter samtalen med dem. Jeg sender desuden opkaldshistorik som dokumentere, at jeg ringede til hotlinen to gange og efterfølgende til hovedkontoret. Jeg fastholder derfor min reklamation, da fejlen ligger hos DanCenter.

    C. Werner svarer mig igen i en enormt nedladende tone og skriver blandt andet: "Vi bemærker at du ikke er helt klar over til hvem man bør rette henvendelse til og hvornår."
    Sagen var ikke, at jeg havde problemer med at forstå, hvem jeg skulle rette henvendelse til, men at min henvendelse ikke blev håndteret korrekt af DanCenter.

    C. Werner skriver også: "Forekomsten af eller lyde fra mus er helt generelt ikke en væsentlig mangel."
    Og min reklamation afvises igen.

    Konklusionen er altså, at hvis gæster hos DanCenter oplever mus eller rotter i en bolig, de har lejet, så anses det ikke for et problem. Dernæst er konklusionen også, DanCenter ikke kan følge deres egne regler, og at deres servicepersonale er nedladende og uprofessionelle.

    Hej Karoline
    Hvor er det pudsigt..
    For jeg har i dag fået besked på min klage fra netop C. Werner om mus og musselort i et sommerhus på Fanø, som jeg havde lejet for svimlende 14.000,- for en uge.
    Her fremgik det også, at det måtte man forvente, når huset lå ude i naturen... Men det gør alle huse jo..

    Aldrig mere Dancenter

    Hej Karoline
    Hvor er det pudsigt..
    For jeg har i dag fået besked på min klage fra netop C. Werner om mus og musselort i et sommerhus på Fanø, som jeg havde lejet for svimlende 14.000,- for en uge.
    Her fremgik det også, at det måtte man forvente, når huset lå ude i naturen... Men det gør alle huse jo..

    Aldrig mere Dancenter


  • Review om: DanCenter

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Leje af sommerhus

    Jeg blev forstyrret af mus eller rotter i sommerhuset særligt den sidste nat, hvor jeg ikke fik lukket et øje på grund af høje gnavelyde hele natten. Da jeg dagen efter vil kontakte DanCenter omkring situationen har deres lokale kontor lukket, og jeg kan ikke komme igennem til deres hotline. Jeg ringer derfor til deres hovedkontor for at høre, hvad jeg skal gøre. De siger, jeg skal have fat i lejeservice og stiller mig igennem.

    Jeg fortæller kvinden i lejeservice om situationen - også at jeg forgæves har forsøgt at komme i kontakt med lokalkontoret og hotlinen. Lejeservice informerer mig om, at de nu har modtaget min henvendelse, og at jeg efterfølgende kan skrive en reklamation og evt. ringe til lokalkontoret, når det har åbent igen. Jeg følger lejeservices anvisninger og indsender en reklamation og kontakter det lokale kontor.
    I reklamationen nævner jeg desuden beskidt service og store brune pletter i møblerne. Jeg gør selv servicen rent, for som jeg sagde til kvinden i lejeservice, så er jeg ikke sart. Pletterne opdagede jeg, da jeg gjorde rent i huset og rengjorde nogle af de møbler, jeg ikke havde siddet i selv. På bagsiden af puderne var der grimme, brune pletter. Men selve reklamationen beror sig på den natlige støj.

    Svaret på min reklamation fra C. Werner er, at lejeservice afviser den med den begrundelse, at jeg ikke kontaktede det lokale kontor under opholdet eller hotlinen. Jeg bliver frustreret, fordi det jo netop var hvad jeg gjorde.
    Jeg ringer derfor til dem for at tale om sagen, men de vil ikke tale med mig i telefonen om det - kun over mail.

    Jeg svarer tilbage på mail, at jeg netop forsøgte at kontakte både det lokale kontor og hotlinen uden at kunne komme igennem. Derfor fik jeg fat i lejeservice i stedet. Her nævner de ikke noget om, at jeg absolut skal have fat i hotlinen. I stedet giver de mig retningslinjerne for, hvad jeg har af muligheder at gøre efter samtalen med dem. Jeg sender desuden opkaldshistorik som dokumentere, at jeg ringede til hotlinen to gange og efterfølgende til hovedkontoret. Jeg fastholder derfor min reklamation, da fejlen ligger hos DanCenter.

    C. Werner svarer mig igen i en enormt nedladende tone og skriver blandt andet: "Vi bemærker at du ikke er helt klar over til hvem man bør rette henvendelse til og hvornår."
    Sagen var ikke, at jeg havde problemer med at forstå, hvem jeg skulle rette henvendelse til, men at min henvendelse ikke blev håndteret korrekt af DanCenter.

    C. Werner skriver også: "Forekomsten af eller lyde fra mus er helt generelt ikke en væsentlig mangel."
    Og min reklamation afvises igen.

    Konklusionen er altså, at hvis gæster hos DanCenter oplever mus eller rotter i en bolig, de har lejet, så anses det ikke for et problem. Dernæst er konklusionen også, DanCenter ikke kan følge deres egne regler, og at deres servicepersonale er nedladende og uprofessionelle.

    Hej Karoline
    Hvor er det pudsigt..
    For jeg har i dag fået besked på min klage fra netop C. Werner om mus og musselort i et sommerhus på Fanø, som jeg havde lejet for svimlende 14.000,- for en uge.
    Her fremgik det også, at det måtte man forvente, når huset lå ude i naturen... Men det gør alle huse jo..

    Aldrig mere Dancenter

    Hej Karoline
    Hvor er det pudsigt..
    For jeg har i dag fået besked på min klage fra netop C. Werner om mus og musselort i et sommerhus på Fanø, som jeg havde lejet for svimlende 14.000,- for en uge.
    Her fremgik det også, at det måtte man forvente, når huset lå ude i naturen... Men det gør alle huse jo..

    Aldrig mere Dancenter


  • Review om: Booztlet

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Hurtig levering, varen var desværre for lille

    Jeg var virkelig glad for, at ordren kom så hurtigt, men desværre var produktet for lille til mig. Jeg måtte returnere det, men jeg blev positivt overrasket over, hvor hurtigt pengene blev tilbageført til min konto. Virkelig god service!


  • Review om: Illustreret Videnskab

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Kamera velkomsttilbud

    Jeg blev lovet et kamera som en velkomstgave, men så fik jeg besked om, at de ikke havde flere på lager. Det virker lidt som om, det bare var for at lokke nye kunder til. Jeg har ikke tænkt mig at gøre brug af deres tilbud igen og jeg vil advare andre om den her praksis.


  • Review om: Cykelgear

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min seneste cykelkæde og gearskifte

    Jeg blev virkelig positivt overrasket over, hvor god informationen om produktets tilgængelighed var, og hvor pålidelig leveringen var. Det var virkelig tilfredsstillende at vide, hvilke produkter der var på fjernlager, og at de blev leveret til tiden. Det sparer tid og besvær at have denne klarhed, og det er en service, som jeg virkelig værdsætter.


  • Review om: Notino

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Makeup

    Jeg har sart hud og derfor kan jeg kun bruge udvalgte makeup produkter. Hos Notino kan jeg finde en masse gode produkter under deres "Dermo" fane, hvor jeg opdagede en masse gode produkter fra det danske mærke Gosh. Jeg vat ikke i forvejen klar over at de havde allergicertificerede eyelinere og mascara. Jeg køber nu primært mine produkter fra Notino og har aldrig haft problemer med levering eller andet. Produkterne ankommer hurtigt og i god stand og Notino har ofte særtilbud og rabatter, så jeg kan købe produkterne til rigtig gode priser. Jeg køber også min Kérastase shampoo her til sart hovedbund, og min solcreme fra La Roche-Posay, så jeg kan købe alle de skønhedsprodukter jeg skal bruge på samme sted. Fungerer super for mig, og jeg sparer en del penge ved at handle produkterne, når de er på særtilbud.