Alle anmeldelser af Karoline

  • Review om: eHarmony

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Nylig tilmeldt, få matches

    Jeg tilmeldte mig for nylig, fordi en person i min familie fandt kærligheden her. Jeg bliver opdateret, når jeg får matches. Indtil videre har jeg kun haft en match, og der er ikke mange matches. Jeg undrer mig over, hvorfor det er sådan?


  • Review om: T8

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    kosttilskud, effektivitet, pris

    Selvom der er mange kosttilskud på markedet, der lover mere end de egentlig kan holde, har jeg virkelig været positivt overrasket over dette specifikke produkt. Man kan tydeligt se, at firmaet bag produktet har lagt en masse energi og ressourcer i at skabe noget, der rent faktisk virker. Jeg har selv mærket en stor forskel i både min energi og min generelle velvære, siden jeg begyndte at bruge dette produkt for et par uger siden. Jeg synes virkelig, det er fedt med den gennemsigtighed og de videnskabelige beviser, der bakker op om produktets effektivitet.


  • Review om: lookfantastic

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min seneste bestilling

    Jeg har været kunde hos jer i lang tid, og lige har jeg modtaget min seneste bestilling. Jeg har altid været imponeret over, hvor hurtig og pålidelig levering I har. Produkterne er altid pakket omhyggeligt og ankommer i perfekt stand. Det er tydeligt, at I sætter pris på jeres kunder og deres shoppingoplevelse.


  • Review om: Zaful

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min retur blev væk og jeg fik ingen penge tilbage

    Jeg valgte at returnere en vare til 60€, men det tog lang tid at finde ud af, hvordan jeg skulle sende den tilbage. Da jeg endelig fik en adresse at sende varen til, sagde de pludselig, at de ikke havde modtaget den. Jeg kunne ikke få mine penge tilbage, fordi pakken ikke var forsikret. Det var virkelig en irriterende oplevelse, og jeg vil ikke anbefale det til nogen!


  • Review om: DanCenter

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Leje af sommerhus

    Jeg blev forstyrret af mus eller rotter i sommerhuset særligt den sidste nat, hvor jeg ikke fik lukket et øje på grund af høje gnavelyde hele natten. Da jeg dagen efter vil kontakte DanCenter omkring situationen har deres lokale kontor lukket, og jeg kan ikke komme igennem til deres hotline. Jeg ringer derfor til deres hovedkontor for at høre, hvad jeg skal gøre. De siger, jeg skal have fat i lejeservice og stiller mig igennem.

    Jeg fortæller kvinden i lejeservice om situationen - også at jeg forgæves har forsøgt at komme i kontakt med lokalkontoret og hotlinen. Lejeservice informerer mig om, at de nu har modtaget min henvendelse, og at jeg efterfølgende kan skrive en reklamation og evt. ringe til lokalkontoret, når det har åbent igen. Jeg følger lejeservices anvisninger og indsender en reklamation og kontakter det lokale kontor.
    I reklamationen nævner jeg desuden beskidt service og store brune pletter i møblerne. Jeg gør selv servicen rent, for som jeg sagde til kvinden i lejeservice, så er jeg ikke sart. Pletterne opdagede jeg, da jeg gjorde rent i huset og rengjorde nogle af de møbler, jeg ikke havde siddet i selv. På bagsiden af puderne var der grimme, brune pletter. Men selve reklamationen beror sig på den natlige støj.

    Svaret på min reklamation fra C. Werner er, at lejeservice afviser den med den begrundelse, at jeg ikke kontaktede det lokale kontor under opholdet eller hotlinen. Jeg bliver frustreret, fordi det jo netop var hvad jeg gjorde.
    Jeg ringer derfor til dem for at tale om sagen, men de vil ikke tale med mig i telefonen om det - kun over mail.

    Jeg svarer tilbage på mail, at jeg netop forsøgte at kontakte både det lokale kontor og hotlinen uden at kunne komme igennem. Derfor fik jeg fat i lejeservice i stedet. Her nævner de ikke noget om, at jeg absolut skal have fat i hotlinen. I stedet giver de mig retningslinjerne for, hvad jeg har af muligheder at gøre efter samtalen med dem. Jeg sender desuden opkaldshistorik som dokumentere, at jeg ringede til hotlinen to gange og efterfølgende til hovedkontoret. Jeg fastholder derfor min reklamation, da fejlen ligger hos DanCenter.

    C. Werner svarer mig igen i en enormt nedladende tone og skriver blandt andet: "Vi bemærker at du ikke er helt klar over til hvem man bør rette henvendelse til og hvornår."
    Sagen var ikke, at jeg havde problemer med at forstå, hvem jeg skulle rette henvendelse til, men at min henvendelse ikke blev håndteret korrekt af DanCenter.

    C. Werner skriver også: "Forekomsten af eller lyde fra mus er helt generelt ikke en væsentlig mangel."
    Og min reklamation afvises igen.

    Konklusionen er altså, at hvis gæster hos DanCenter oplever mus eller rotter i en bolig, de har lejet, så anses det ikke for et problem. Dernæst er konklusionen også, DanCenter ikke kan følge deres egne regler, og at deres servicepersonale er nedladende og uprofessionelle.

    Hej Karoline
    Hvor er det pudsigt..
    For jeg har i dag fået besked på min klage fra netop C. Werner om mus og musselort i et sommerhus på Fanø, som jeg havde lejet for svimlende 14.000,- for en uge.
    Her fremgik det også, at det måtte man forvente, når huset lå ude i naturen... Men det gør alle huse jo..

    Aldrig mere Dancenter

    Hej Karoline
    Hvor er det pudsigt..
    For jeg har i dag fået besked på min klage fra netop C. Werner om mus og musselort i et sommerhus på Fanø, som jeg havde lejet for svimlende 14.000,- for en uge.
    Her fremgik det også, at det måtte man forvente, når huset lå ude i naturen... Men det gør alle huse jo..

    Aldrig mere Dancenter