Alle anmeldelser af Karoline

  • Review om: PureVPN

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Besværlig levering og hård kundeserviceoplevelse

    Normalt bruger af PureVPN, men denne gang var det alt for besværligt. Kundeservicen svarede ikke på problemer, og opdateringerne skabte konstant afbrydelser.


  • Review om: DanCenter

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Leje af sommerhus

    Jeg blev forstyrret af mus eller rotter i sommerhuset særligt den sidste nat, hvor jeg ikke fik lukket et øje på grund af høje gnavelyde hele natten. Da jeg dagen efter vil kontakte DanCenter omkring situationen har deres lokale kontor lukket, og jeg kan ikke komme igennem til deres hotline. Jeg ringer derfor til deres hovedkontor for at høre, hvad jeg skal gøre. De siger, jeg skal have fat i lejeservice og stiller mig igennem.

    Jeg fortæller kvinden i lejeservice om situationen - også at jeg forgæves har forsøgt at komme i kontakt med lokalkontoret og hotlinen. Lejeservice informerer mig om, at de nu har modtaget min henvendelse, og at jeg efterfølgende kan skrive en reklamation og evt. ringe til lokalkontoret, når det har åbent igen. Jeg følger lejeservices anvisninger og indsender en reklamation og kontakter det lokale kontor.
    I reklamationen nævner jeg desuden beskidt service og store brune pletter i møblerne. Jeg gør selv servicen rent, for som jeg sagde til kvinden i lejeservice, så er jeg ikke sart. Pletterne opdagede jeg, da jeg gjorde rent i huset og rengjorde nogle af de møbler, jeg ikke havde siddet i selv. På bagsiden af puderne var der grimme, brune pletter. Men selve reklamationen beror sig på den natlige støj.

    Svaret på min reklamation fra C. Werner er, at lejeservice afviser den med den begrundelse, at jeg ikke kontaktede det lokale kontor under opholdet eller hotlinen. Jeg bliver frustreret, fordi det jo netop var hvad jeg gjorde.
    Jeg ringer derfor til dem for at tale om sagen, men de vil ikke tale med mig i telefonen om det - kun over mail.

    Jeg svarer tilbage på mail, at jeg netop forsøgte at kontakte både det lokale kontor og hotlinen uden at kunne komme igennem. Derfor fik jeg fat i lejeservice i stedet. Her nævner de ikke noget om, at jeg absolut skal have fat i hotlinen. I stedet giver de mig retningslinjerne for, hvad jeg har af muligheder at gøre efter samtalen med dem. Jeg sender desuden opkaldshistorik som dokumentere, at jeg ringede til hotlinen to gange og efterfølgende til hovedkontoret. Jeg fastholder derfor min reklamation, da fejlen ligger hos DanCenter.

    C. Werner svarer mig igen i en enormt nedladende tone og skriver blandt andet: "Vi bemærker at du ikke er helt klar over til hvem man bør rette henvendelse til og hvornår."
    Sagen var ikke, at jeg havde problemer med at forstå, hvem jeg skulle rette henvendelse til, men at min henvendelse ikke blev håndteret korrekt af DanCenter.

    C. Werner skriver også: "Forekomsten af eller lyde fra mus er helt generelt ikke en væsentlig mangel."
    Og min reklamation afvises igen.

    Konklusionen er altså, at hvis gæster hos DanCenter oplever mus eller rotter i en bolig, de har lejet, så anses det ikke for et problem. Dernæst er konklusionen også, DanCenter ikke kan følge deres egne regler, og at deres servicepersonale er nedladende og uprofessionelle.