Alle anmeldelser af jeanette
Review om: Cupshe
Mit køb af nogle fine ting
Jeg har købt virkelig fine ting i et par år nu, og hver gang jeg får dem, bliver jeg bare så glad! Men ved du hvad? Jeg synes faktisk, at leveringen tager lidt for lang tid. Jeg kan se, at det kommer hele vejen fra New York, med mindre jeg tager fejl. Men ærligt talt, det er det eneste, jeg tænker der kan forbedres. Udover det er alt, hvad jeg har bestilt, virkelig godt. Jeg bestilte faktisk nogle ting i håb om, at de ville komme, inden jeg skal på ferie, men desværre nåede de ikke frem i tide. Men sådan er det jo bare nogle gange.
Review om: Whiteaway
Købt defekt vaskemaskine
Jeg er virkelig skuffet over mit køb hos whiteaway. Min nye vaskemaskine var defekt, da jeg modtog den. Jeg har kontaktet dem, og de sender en reparatør for at se på problemet. Jeg havde håbet, at de ville erstatte den defekte vaskemaskine, men de nægtede. De talte endda om "værdiforringelse", selvom vaskemaskinen aldrig har virket ordentligt. Det er virkelig frustrerende at stå med en defekt vare og ikke få den hjælp, jeg havde brug for.
Review om: Booking
Køb af hotelophold
Jeg var virkelig skuffet over, at Booking.com aflyste min reservation på et hotel i Spanien kun tre dage før min afrejse. Efter at have kontaktet kundeservice, fortalte de mig, at min nye reservation også blev afvist efter 24 timer. Det betød, at jeg måtte bruge en masse tid på at finde et alternativt hotel med så kort varsel. Desværre var de ledige hoteller meget dyrere end det oprindelige, så jeg endte med at betale over det dobbelte af prisen.
Review om: Daekonline
Købte komplette fælge med dæk og sensor til min bil
Jeg fik nogle flotte fælge til min bil, men efter 7 dage begyndte sensoren at fejle. Jeg fik dem nulstillet og kodet igen, men sensoren virkede stadig ikke ordentligt. Jeg skrev til kundeservice, men måtte maile frem og tilbage i lang tid. Jeg endte med at skifte sensorene hos et andet dækcenter for at være klar til ferien. Dækcenteret brugte korrekt udstyr og lavede en skrivelse, som jeg sendte til Dækonline. De nægtede at dække omkostningerne for de nye sensorer, og det endte i en langvarig mailkorrespondance og dårlig kundeservice. Jeg havde fået bedre hjælp ved at købe hos Mercedes-Benz.
Review om: Remitly
Nem, rimelig, hurtig
Jeg nød virkelig at bruge den tjeneste, det var nemt og enkelt. Priserne var rimelige, og mine penge blev hurtigt overført. Jeg har også anbefalet tjenesten til mine venner og familie på grund af min gode oplevelse.