HBO Max Anmeldelser

: 28
11% Vil handle her igen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-10
Abonnement
Jeg havde lidt svært ved at betale mit abonnement, så jeg kontaktede kundeservice. De ansatte var...Læs om
Lilian

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-31
Skuffende kundeservice
Jeg havde en virkelig skuffende oplevelse med kundeservicen på HBO Max. Jeg følte mig virkelig då...Læs om
M. Olesen

Anmeldelser (28)

  (1)

 (1)

  (13)

  (12)

  (1)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Oplevelse med streamingtjeneste

    Jeg har brugt tjenesten i mange år nu, og det er næsten den værste platform derude, især når det kommer til serieprogrammer. Netflix, Hulu og Paramount er generelt lettere at gå tilbage til, hvis du har misset en episode, i modsætning til den her. Den lukker enten ned (til hovedskærmen på Roku), giver en fejlmeddelelse eller låser dig fast på en sløjfeside i 5 minutter. Der er programmer, jeg elsker, men jeg ville bogstaveligt talt hellere betale for dem end beskæftige mig med denne tjeneste, så jeg går måneder uden at røre ved den, bare fordi det er så frustrerende at håndtere.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Skuffende kundeservice

    Jeg havde en virkelig skuffende oplevelse med kundeservicen på HBO Max. Jeg følte mig virkelig dårligt behandlet af medarbejderne, og det virkede som om de ikke havde meget at byde på udover andre streamingtjenester. Jeg blev virkelig skuffet over den måde jeg blev behandlet på og vil ikke anbefale HBO Max til nogen.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Abonnement

    Jeg havde lidt svært ved at betale mit abonnement, så jeg kontaktede kundeservice. De ansatte var mega venlige og professionelle, og de fik lynhurtigt løst mit problem. Jeg må virkelig sige, at det var en af de bedste oplevelser, jeg nogensinde har haft som kunde. En stor tak til de medarbejdere, der hjalp mig med at løse mit problem.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    reklamebetaling, design, Disney+ bedre

    Jeg er virkelig skuffet over, at man skal betale med reklamer på platformen. Designet er også ekstremt grimt og ikke brugervenligt. Jeg har besluttet at opsige mit abonnement og skifte til Disney+, som jeg synes er langt bedre både hvad angår brugeroplevelse og indhold.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min betalning med reklam

    Som kunde hos jer er jeg skuffet over at skulle betale næsten hundrede kroner for jeres tjeneste og stadig få reklamer. Jeg synes, at den nye tjeneste er grim i designet og alt for dyr i forhold til det indhold, de tilbyder. Jeg er virkelig vred over at skulle se to reklamer, før jeg kan se en enkelt serieafsnit. Jeg håber virkelig, at I finder en løsning på dette, ellers vil jeg opsige mit abonnement.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Løftebrud om rabat

    Jeg troede virkelig, at jeg var en loyal kunde fra starten, men de har virkelig skuffet mig. Jeg blev lovet halv pris på mit abonnement for resten af livet, hvis jeg skrev mig tidligt, men nu har de ændret reglerne. Nu kan jeg kun se i HD i stedet for 4k, og endda til en højere pris end før. Det føles virkelig som en joke! Jeg er virkelig skuffet over, hvordan de har behandlet deres loyale kunder, det er virkelig ikke fair.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Misvisende underholdning

    Jeg bestilte en vare, og kundeservicen var virkelig dårlig! En person sagde en ting, så sagde en anden det modsatte. Det var virkelig forvirrende og irriterende. Jeg følte mig virkelig dårligt behandlet, og det gjorde mig meget frustreret. Jeg forventer bedre kundeservice, der er mere koordineret og informeret, så kunder ikke bliver forvirret.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Forfærdelig streaming oplevelse

    Jeg har aldrig oplevet en så dårlig streamingoplevelse før. Det gør ingen forskel, om jeg ser det på min computer, TV eller telefon, eller om det er HBOMax eller bare Max. Det glitcher ekstremt meget. Det er ikke brugervenligt overhovedet. Det er en mareridt at finde noget, og det samme gælder for at skifte episoder. Og hvis jeg prøver at spole lidt frem i en episode, fryser det hele og så bliver jeg smidt ud af appen! Jeg ved ikke, hvor meget mere af det her jeg kan klare.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Abonnementsfælde med manglende kommunikation

    Jeg har haft en dårlig oplevelse med tjenesten. Jeg blev tiltrukket af tilbuddet om en halv pris for et livstidsabonnement, men da mit kreditkort udløb og de ikke gav mig besked, opsagde de abonnementet uden at advare mig først. Normalt ville man forvente at få besked om et udløbende kreditkort eller en afvist transaktion, men det skete ikke i dette tilfælde. Det virker som om, at kampagnerne bare er en måde at lokke kunder til at forny abonnementet til en højere pris, når kortoplysningerne bliver opdateret. Desværre har min kommunikation med kundeservice per mail også været skuffende, da de først lovede mig adgang igen, men derefter stoppede med at svare.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min oplevelse

    Jeg har været virkelig skuffet over, at der mangler episoder i flere serier på platformen. I andre lande kan man se alt HBO-indhold, men desværre ikke i Danmark. Det samme gælder for Netflix. For eksempel har jeg set, at man i andre lande kunne se op til 5 episoder af serien "Tokyo Vice" på samme dato, mens jeg ikke havde adgang til dem her. Det er frustrerende, når man ved, at episoderne burde være tilgængelige. Hvis tjenesten ikke kan levere det lovede indhold, synes jeg, de skal enten outsource opgaven til et af nabolandene, som er mere opdaterede, eller give forbrugerne deres penge tilbage. Jeg er virkelig træt af den dårlige og uforsvarlige service!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Endt halv pris aftale

    Hvad sker der lige, HBO? I kunne ikke behandle min betaling, så nu er mit abonnement blevet afmeldt? Det er da lidt træls. Jeg har ellers været en loyal kunde i lang tid, og nu ender det bare sådan her. Jeg er virkelig skuffet over, hvordan I håndterer jeres betalinger. Jeg overvejer virkelig, om det er værd at fortsætte mit abonnement, hvis det er den slags service, man kan forvente.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min vanvittige dyre køb

    Jeg synes det er helt vanvittigt, at man skal betale for at få den bedste lyd og billede! Og så skal man også se reklamer? Hvem troede, at det her var en forbedret service...? Jeg er virkelig skuffet over det hele og føler mig snydt!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min erfaring med streamingtjenesten

    Streamingtjenesten er virkelig skuffende. App'en fungerer slet ikke ordentligt i mange lande, og de nægter at give tilbagebetalinger, selvom det er deres egen skyld. Hvis du har betalt for et helt år og har kun seks måneder tilbage, så kan du desværre ikke forvente nogen form for hjælp fra dem.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min overgang fra den tidligere tjeneste til den nye

    Jeg har lagt mærke til, at skiftet fra den gamle service til den nye desværre var lidt besværligt. Jeg fandt ud af, at den nye service ikke virker med Safari-browseren, hvilket var ærgerligt, da jeg mest bruger den browser. Desuden opdagede jeg, at der var nogle serier, som ikke længere var tilgængelige, heriblandt sæson 3 af Brittanica. Jeg havde håbet, at skiftet ville gå problemfrit og med forbedringer, men det virker desværre ikke til at være tilfældet.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Streaming af tv-programmer

    Desværre havde jeg nogle tekniske problemer, mens jeg prøvede at se tv-programmer gennem platformen. Da jeg brugte hjemmesiden på min computer, begyndte mellemrumstasten pludselig at opføre sig mærkeligt, hvilket gjorde det svært at pause afspilningen. Derudover var det irriterende, at jeg altid måtte trække mod slutningen af et afsnit for at komme videre til næste. Jeg er lidt nervøs for at fortsætte min serie, da jeg har hørt om lignende problemer fra andre brugere. Jeg er virkelig skuffet over disse tekniske udfordringer og håber, at de bliver løst snart.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min erfaring med streamingtjenesten

    Efter at have brugt streamingtjenesten i et stykke tid, er jeg generelt tilfreds med udvalget af indhold og kvaliteten af streamingen. Dog er jeg irriteret over det stigende antal reklamer, der vises, da det forringer min seeroplevelse betydeligt. Jeg håber, at dette problem bliver løst snart.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Betalt streamingtjeneste

    Jeg blev virkelig skuffet over den betalte streamingtjeneste, jeg troede, jeg slipper for reklamer. Men nej, jeg bombarderes bare med dem hele tiden. Hvad er meningen med at betale, hvis jeg stadig skal se irriterende reklamer? Jeg har besluttet at sige farvel til tjenesten for altid.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Film streaming

    Jeg er virkelig træt af at skulle vente hele tiden på, at mine film skal loade på denne tjeneste. Og nu er der endda reklamer! Det er virkelig dårlig service, og de skal virkelig få det fixes hurtigt. Hvorfor ændre navnet til Max, hvis det bare skaber problemer?


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min streamingoplevelse

    Jeg er virkelig skuffet over min streamingoplevelse. Jeg har betalt for abonnementet, men bliver nødt til at se reklamer midt i mine shows. Jeg forstår ikke, hvorfor nogle shows har flere reklamer end andre, og hvorfor alle jeres shows virker så mørke. Jeg vil gerne se noget spændende og sjovt, energisk og eventyrligt med ikke mere end tre reklamer i hvert break. Desuden bliver skærmen mørk, medmindre jeg hele tiden rører ved den. Frem- og tilbageknapperne samt afspilningsknappen dækker hele tiden showet, medmindre jeg rører ved skærmen for at fjerne dem. Jeg overvejer seriøst at finde en anden streamingtjeneste, for den eneste serie jeg kan se er "The Big Bang Theory", og selv det er en udfordring at komme igennem. Annoncemarkedsføring gennem digitale medier virker heller ikke på mig, for jeg vil selv finde frem til, hvad jeg ønsker at se. Hvis jeres reklamer gentages mere end tre gange inden for et døgn, vil jeg holde op med at se indholdet i en periode og finde på noget andet at lave.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min nye streamingtjeneste

    Min nye streamingtjeneste er virkelig skidt! Jeg skiftede fra en gammel tjeneste til denne, og det er bare dårligt! Brugerfladen er dårlig, og den rapporterer fejl hele tiden. Jeg kan kun høre stereo lyd, selvom der står, at der er surround sound! Underteksterne hopper op og ned midt på skærmen, og det er virkelig frustrerende! Jeg har sendt tre emails til support, men intet svar! Det her er den ringeste streamingtjeneste, jeg nogensinde har prøvet!


Andre læste også