Alle anmeldelser af Finn
Review om: Haglöfs
Min utilfredse oplevelse med rygsække
For et år siden købte jeg nogle Haglöfs rygsække, da de fokuserede på bæredygtighed og høj kvalitet. Men da vi kom til Australien med rygsækkene, var alt indhold dækket af en klistret substans fra indersiden af dem. Jeg prøvede at kontakte firmaet, men fik besked på, at holdbarheden af rygsækkene afhang af brugen, hvilket ikke hjalp mig meget. Efter 11 måneder med disse problemer og alt for mange plastikposer brugt for at redde indholdet, tog jeg til Haglöfs kontoret for at vise dem problemet. Desværre mødte jeg hån og latter, og de sagde, det var et aldersrelateret problem og ikke noget, de ville hjælpe med.
Review om: Kalkknuser
Kalkfjerner
Jeg var lidt skeptisk i starten, men da de tilbød en pengene-tilbage-garanti i et år, besluttede jeg mig for at give det en chance. Efter tre uger med produktet er jeg virkelig imponeret over, hvor effektivt det er. Kalken fjernes nemt, det er ligesom at tørre støv af med en klud. Det virker virkelig godt.
Review om: OpinionsLand
Min anmeldelse på OpinionsLand
Jeg er virkelig tilfreds med OpinionsLand. Jeg synes, de har en fin platform, hvor man kan deltage i undersøgelser om forskellige emner og længder. Men der er nogle gange, hvor jeg bliver lidt skeptisk. Hvorfor vil de vide ting som mit budget eller antallet af folk i mit hjem? Nogle undersøgelser virker relevante, mens andre virker lidt underlige. Jeg har endnu ikke nået de 500 point til udbetaling, men jeg har hørt om problemer med udbetalingen fra andre brugere, og det gør mig lidt nervøs og får mig til at tænke mig om en ekstra gang, før jeg bruger mere tid på OpinionsLand.
Review om: FragranceX
Parfume
Jeg havde en virkelig dårlig oplevelse med det her firma! Burde have lyttet til nogle af de anmeldelser, hvor folk advarede potentielle kunder om den forfærdelige fragtoplevelse og deres kundeservicerepræsentanter, som jeg synes virker uvidende og uprofessionelle. Jeg vil IKKE anbefale dette firma! De kunne have hjulpet, men valgte ikke at gøre det. Uanset hvad der end måtte være sket, er der ingen undskyldning for deres uprofessionalisme. Det var deres fejl at blande e-mail-adresser, det er ikke min skyld, at de leverede min pakke til min gamle adresse, når jeg ikke havde oplyst den adresse. I stedet for at komme med dårlige undskyldninger, burde de læse anmeldelserne og løse problemerne ærligt i stedet for at give kunderne skylden for deres fejltagelser. Jeg står ved det jeg har sagt, jeg vil ikke anbefale dette dårlige firma, og jeg opfordrer andre til at læse deres Google-anmeldelser også. Lad vær med at lave undskyldninger og prøv at værdsætte dine kunder, for ellers kan du risikere at miste dem (sådan ser jeg det). Jeg er et bevis på det!!
Review om: Redbubble
Cover til telefon
Jeg ventede virkelig længe på mit cover, da det skulle være en julegave. Men jeg er glad for, at de i det mindste ikke snydt, og de tilbød endda at refundere mig. De burde bare blive bedre til at overholde deres leveringstider.
Review om: Daekonline
Min ordre på 4 dæk
Jeg bestilte 4 dæk den 26/11, og jeg blev fortalt, at min ordre blev videregivet til lagret den 1/12. Men desværre modtog jeg besked om forsinket levering den 5/12 på grund af det pludselige snevejr. Det er nu den 5/1, og jeg har stadig hverken modtaget mine dæk eller fået mine penge tilbage. Jeg vil ikke anbefale at handle på denne hjemmeside på nogen måde.