Podimo Anmeldelser

: 27
41% Vil handle her igen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-26
Podcast og lydbog platform
Da jeg først startede, var jeg lidt skeptisk, men nu må jeg indrømme, at jeg er blevet positivt o...Læs om
Ingemann

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-30
Udmærket
Jeg opsagde mit abonnement i april, men jeg får stadig mails hver anden dag, hvor de siger, at mi...Læs om
Anni

Mest stemmer anmeldelse

  2024-02-16
Lydefuld service
Jeg synes virkelig godt om, at platformen stiller kritiske spørgsmål og lægger vægt på forsoning....Læs om
Kaja Nielsen

Anmeldelser (27)

  (7)

 (4)

  (12)

  (4)

  (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af abonnement

    Jeg havde en lignende oplevelse med at opsige mit abonnement. Efter at have haft en gratis prøveperiode, forsøgte jeg at opsige abonnementet, men det var umuligt at gøre det hverken i appen, med mit Apple-id eller på hjemmesiden. Jeg brugte tid på at søge efter information om, hvordan man opsiger, men det var uden held. Nu er jeg blevet opkrævet 79kr, selvom jeg ikke kunne opsige abonnementet. Der er ingen mulighed for at kontakte dem via mail eller telefon, for at få hjælp. Selvom der er gode podcasts, så er det ærgerligt, at måden de driver deres forretning på, er så dårlig.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Fin app med gode podcasts

    Podimo er en virkelig fed app med så mange spændende podcasts! Jeg elsker især programmet "Det, vi taler om", som fortjener virkelig 5 stjerner fra mig. Men ærligt talt, deres kundeservice er virkelig dårlig. De har en gammel chatbot, der svarer på de mest mærkelige måder. Det virker som om, at ingen rigtige mennesker læser, hvad man skriver. Det føles lidt respektløst, når man henvender sig til dem. Det er virkelig ærgerligt, fordi det skader oplevelsen for alle de seje creators og forfattere, som knokler for at nå ud på platformen.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Udmærket

    Jeg opsagde mit abonnement i april, men jeg får stadig mails hver anden dag, hvor de siger, at mit abonnement er blevet genstartet. Jeg har ikke fået noget svar fra kundeservice, kun automatiske svar! Det er det største rod, jeg nogensinde har oplevet, så undgå det. Der er helt sikkert meget bedre alternativer derude!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Abonnement på noget lytteri

    Helt ærligt, jeg har afmeldt mig for flere måneder siden, men de fortsætter med at trække penge hver måned! Appen viser ikke, at jeg har nogen aktive abonnementer, og når jeg prøver at kontakte dem gennem deres hjemmeside, svarer ingen. Så jeg endte med at gå ned til Forbrugerombudsmanden for at klage, og de vil sende dem en burofax om lidt.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Podcast og lydbog platform

    Da jeg først startede, var jeg lidt skeptisk, men nu må jeg indrømme, at jeg er blevet positivt overrasket over platformen. Der er masser af indhold at vælge imellem, både inden for podcasts og lydbøger. Jeg synes især godt om muligheden for at downloade filerne til offline brug, hvilket er virkelig praktisk, når man er på farten eller ikke har internetadgang. Kundeservicen er også virkelig god, for de svarer hurtigt og er hjælpsomme med eventuelle spørgsmål.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Abonnementsfejl

    De refunderede alle dobbeltbetalinger, selvom det var min fejl. Jeg fik hurtige svar og de forstod min fejl, hvilket var en dejlig overraskelse. Udover den gode kundeservice, har Podimo også nogle fantastiske podcasts, som jeg nyder at lytte til.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min abonnementsforlængelse

    Jeg var virkelig irriteret over min abonnementsforlængelse, der blev trukket forkert på mit kreditkort. Da jeg kontaktede kundeservice, var de ikke særlig hjælpsomme til at begynde med, men efter mange gentagelser og frustrationer fik de endelig rettet op på fejlen. Det var virkelig frustrerende, men jeg er glad for, at de til sidst fik det ordnet.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Ingen reklamer og højere pris

    Jeg er virkelig skuffet over, at prisen er blevet hævet med hele 40% på én gang til 6,99 € om måneden, og så får man stadig irriterende reklamer. Det er virkelig ærgerligt, og jeg vil ikke anbefale det til nogen.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Podcast og lydbøger

    Jeg er virkelig glad for at have adgang til alle de fede podcasts og lydbøger på jeres platform. Men jeg blev virkelig skuffet over at få en e-mail om en stor prisstigning, som træder i kraft uden nogen forklaring eller varsel. Det her med manglende åbenhed og pludselige prisændringer får mig virkelig til at overveje, om jeg skal blive ved med at bruge jeres tjeneste, og derfor vil jeg ikke umiddelbart anbefale den til andre. Det er også lidt mærkeligt, at det er så svært at finde jeres kontaktoplysninger på hjemmesiden.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min podcast blev afbrudt af reklamer

    Jeg tændte min podcast og glædede mig til at lytte til den, men så begyndte reklamerne pludselig at afbryde den! Det var virkelig irriterende, især fordi jeg betalte for en reklamefri oplevelse. Jeg har ikke lyst til at fortsætte med at bruge denne tjeneste, medmindre de stopper med at afbryde mine podcasts med reklamer.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Mit abonnement

    Jeg tilmeldte mig for at lytte til en bestemt podcast, men efter at have afmeldt det, fortsætter Podimo med at trække penge fra min konto, selvom jeg ikke længere har adgang til indholdet. Det har stået på i de sidste 6 måneder, og det er virkelig frustrerende og ikke acceptabelt. Jeg har prøvet at kontakte kundeservice flere gange, men har stadig ikke fået en tilfredsstillende løsning.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    årsabonnement, adgang

    Jeg købte et årsabonnement i januar, men pludselig mistede jeg adgang i maj. Jeg har prøvet at kontakte kundeservice flere gange uden held - ingen svar, kun automatiske beskeder. Det er virkelig uhøfligt og en elendig service. Hvad sker der Podimo?


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min yndlings podcast-app

    Podimo er virkelig den bedste podcast-app, jeg nogensinde har prøvet! De har så mange spændende podcasts og lydbøger, og nogle af dem har endda videoer, hvilket er super fedt! Jeg havde et problem med at se videoer på min iPad, men ved hjælp af en super sød kundeservicemedarbejder fik jeg løst problemet hurtigt. De hjælpsomme mennesker på Podimo fortjener virkelig ros for deres gode arbejde!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Abonnement

    Jeg har købt et abonnement på Podimo, men jeg kunne desværre ikke få adgang til appen uden at købe et nyt abonnement. Det er anden gang, jeg har oplevet dette problem, og det er virkelig frustrerende. Jeg havde forventet en mere problemfri oplevelse med at få adgang til det betalte indhold på platformen. Jeg håber virkelig, at de løser dette problem, da det ellers kan være svært at anbefale Podimo til andre.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min podcast abonnement

    Mit forhold til podcasting har ændret sig med tiden, og jeg har ledt efter en pålidelig tjeneste til at abonnere på mine yndlingspodcasts. Podimo har virkelig været min redning med sit store udvalg af podcasts og lydbøger. Jeg havde en enkelt gang brug for at kontakte deres kundeservice, og de svarede hurtigt og var virkelig hjælpsomme, selv i weekenderne. Det er virkelig sjældent at møde så professionelle og venlige medarbejdere online, så det var virkelig en positiv oplevelse.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min erfaring med podcasttjeneste

    Jeg var virkelig glad for tjenesten i starten, men blev skuffet over manglen på de specifikke podcasts, jeg ledte efter. Derfor besluttede jeg at opsige mit abonnement. Desværre fortsatte jeg med at modtage spam-e-mails hver eneste dag, hvor de prøvede at overtale mig til at genoptage det. Det er virkelig irriterende at få alle disse e-mails, især når man allerede har afmeldt sig. Jeg har bedt dem om at stoppe med at sende mig dem, så jeg håber, de lytter. Alt i alt var tjenesten okay, men spammet trækker virkelig ned i min vurdering.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af abonnementsplan

    Jeg havde en dårlig oplevelse med kundeservice fra det firma. Jeg har prøvet flere gange at forstå, hvorfor de har begrænset min adgang til indholdet, men de undgår direkte svar og forsøger at skubbe spørgsmålet væk. Deres svar har været nedladende, og de prøvede endda at opsige mit abonnement i stedet for at tage mig alvorligt. Jeg har bedt om en ordentlig forklaring flere gange, men de ignorerer mig nu.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min fejl i betalingen

    Jeg lavede en fejl ved at glemme at afmelde mit abonnement før betalingsdatoen, fordi jeg havde tilmeldt det med Apple login. Jeg kontaktede Podimos kundeservice, og de var virkelig søde. De hjalp mig med det samme med at afmelde abonnementet og tilbagebetale det trukne beløb. Jeg vil gerne takke Patrick fra Podimos kundeservice for den fantastiske hjælp, det var virkelig en problemfri og behagelig oplevelse.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Godt indhold, dårlig kundeservice

    Jeg har haft en ret dårlig oplevelse med Podimo, fordi de virker ret arrogante over for kunderne. Det er virkelig svært at få fat i dem, og det tager alt for lang tid at få svar. Der er en masse fejl i appen, som de ikke fikset, og indhold bliver fjernet uden varsel.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Lydefuld service

    Jeg synes virkelig godt om, at platformen stiller kritiske spørgsmål og lægger vægt på forsoning. Det er en frisk tilgang, som adskiller sig fra andre lignende tjenester. Jeg blev også imponeret over den store forståelse, jeg fik, da jeg bad om at afbryde mit abonnement på grund af økonomiske årsager. Det var virkelig til min fordel, og det viser, at virksomheden virkelig går op i at give en god kundeoplevelse.


Andre læste også