Iberia Anmeldelser
Los datos de esta empresa han sido verificados por su exactitud y están verificados. Es seguro visitar su sitio web oficial. Estamos convencidos de que la transparencia y seguridad en línea animan a todas las empresas a verificarse con nosotros, para que sepan dónde se puede comprar de manera confiable y segura.
Anmeldelser (20)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
En fin oplevelse med Iberia
Bestilte en billet til min ferie
Flyvning til Almeria
Jeg er virkelig irriteret! Mit første fly blev forsinket, så jeg missede mit forbindelsesfly. Personalet var så uhøfligt og manglede totalt empati under hele forløbet. Jeg snakkede med mere end 5 medarbejdere på forskellige tidspunkter, og ingen af dem hjalp rigtigt. De sendte os til et forladt hotel ved lufthavnen og lovede os, at vi ville være med på det næste fly den næste dag. Vores bagage manglede, og da vi endelig nåede Almeria (efter endnu en forsinket flyvning) og 24 timer var gået, var vores bagage stadig ikke nået frem til vores endelige destination, og vi fik bare beskeden om at klage. Jeg rejser med en 6-årig, og der var ingen hensyntagen til at give svar, alle medarbejdere jeg talte med gentog bare 'Det ved jeg ikke'. Hvis de ikke har svar, hvordan er jeg så meningen meningen med at finde ud af noget?????? Urimeligt! Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre, for på grund af deres forsinkelser har jeg mistet biludlejningen og brugt penge på et hotel, som jeg ikke er ankommet til.
Refundering problem
Hvorfor skal jeg spilde min tid på at skrive denne anmeldelse? Virksomheden er simpelthen så dårlig, at de ikke engang gider at reagere på ægte klager her, ligesom andre virksomheder gør. Det viser bare, hvor lidt de faktisk bekymrer sig om deres kunder. Jeg prøvede at få en refusion, men det er næsten umuligt. Deres online klageformular virker aldrig korrekt og sender altid fejlmeddelelser, og når jeg nævner ordet "refusion", kommer der straks en fejlbesked. Mit råd er at undgå denne virksomhed for enhver pris, det er virkelig forfærdeligt.
Min oplevelse med deres hyppige flyprogram
Det er bare ikke ok, hvor lang tid det tager dem at opdatere en simpel emailadresse. Jeg har ventet i måneder nu, og der er stadig ingen løsning. Kundeservicen er bare forfærdelig, og det er tydeligt, at de ikke prioriterer deres loyale kunder. Jeg er virkelig skuffet over denne oplevelse og vil ikke anbefale det til nogen.
Min bagage mangler
Min kuffert blev desværre ikke medsendt til Madrid, ligesom 10-12 andre personers bagage. Kundeservicen var virkelig dårlig, fordi hjemmesiden kun var på spansk, og telefonhjælpen kunne ikke give mig noget brugbar information. Efter at have fået en besked i lufthavnen blev jeg lovet min bagage dagen efter, men den er stadig ikke kommet, og der er ingen opdateringer. Jeg flyver hjem i morgen uden bagage, og kundeservicen leder mig rundt i ring uden at kunne hjælpe eller finde ud af, hvor min bagage er. Jeg kommer aldrig til at vælge dette selskab igen og vil råde andre til at undgå det.
Udløbet pas, aflyst hjemtur
Desværre måtte jeg aflyse min hjemrejse med selskabet, fordi mit pas var udløbet. Jeg fik desværre ikke besked om, at min hjemtur også ville blive aflyst automatisk. Det var virkelig ærgerligt og frustrerende at stå i den situation.
Forsinket bagage
Min bagage blev væk i hele 2 uger, og da den endelig ankom, var en af tingene beskadiget. Hele bureaukratiet var virkelig udfordrende at navigere i. Kundeservicemedarbejderne var venlige og forsøgte at hjælpe, men der skete ingenting i forhold til at løse problemet. Det er stadig ikke afsluttet, og det har været en forfærdelig oplevelse.
Refundering af aflyst fly
Jeg er virkelig skuffet over den dårlige service og manglen på respekt for kundernes rettigheder. Aldrig mere!!!
besværlig bagage, manglende tilbagebetaling
Jeg har desværre haft en dårlig oplevelse med jeres kundeservice. Det har været mere besværligt end hjælpsomt. Det virker som om, at de undgår at tage ansvar og i stedet lader kunden betale prisen. Min bagage ankom 5 dage efter jeg selv ankom til destinationen, og jeg har stadig ikke fået mine udgifter refunderet, det er siden begyndelsen af januar 2024.
Køb af flyrejser hos et flyselskab
Jeg endte med at købe en pakke med flybilletter til flere destinationer gennem et bestemt selskab. Mine planer inkluderede flyvninger fra Helsinki til Madrid, Montevideo og Buenos Aires, og derefter tilbage til Helsinki. Desværre stødte jeg på problemer med mine bookingkoder, så jeg var nødt til at kontakte kundeservice flere gange for at få det løst. Selvom jeg havde booket business class, opstod der stadig udfordringer med mine reservationer, hvilket resulterede i aflyste flyvninger og forvirring omkring min rejseplan. Det var virkelig irriterende at opleve sådanne problemer med et flyselskab, der er en del af One World-alliancen. Jeg var skuffet over den manglende koordinering mellem selskaberne og den tid det tog at få mine problemer løst.
Business class flight XNA to Dallas to Madrid to Malaga
Jeg fløj fra XNA til Dallas til Madrid til Malaga i business class. Jeg var lidt skuffet over maden, og sæderne var ikke så komfortable, som jeg havde håbet på for prisen. Besætningen var ikke særlig opmærksom på udturen. En af mine venners bagage blev efterladt i Madrid, så vi mistede vores første dag med aktiviteter, mens vi ventede på bagagen til vores Airbnb. De forsøgte endda at forsinke leveringen en ekstra dag, og der blev jeg virkelig sur! På vej tilbage, samme lufthavne i omvendt rækkefølge. Flyet fra Malaga var forsinket med næsten en time. Heldigvis havde jeg anmodet om en kørestol til min ven, ellers havde vi aldrig nået vores forbindelser. Jeg måtte løbe ved siden af kørestolen for at følge med, hvilket var ekstremt smertefuldt, da jeg havde vriklet min ankel! I Madrid ingen tasker til nogen af os på grund af forvirringen, så vi måtte "løbe" til vores fly og nå det næsten ikke. Flypersonalet var dog venligere på vej tilbage. Maden var stadig ikke god. Da vi nåede XNA omkring midnat, måtte vi indgive en mistet bagageklage. Min ven fra Oklahoma kørte hjem uden sin bagage og må muligvis køre tilbage for at hente den, hvis den nogensinde vender tilbage. Jeg havde brugt en airtag i min bagage, så jeg vidste, hvor den var hele tiden. Den sad fast i Madrid i en hel dag, før de besluttede at gøre noget ved det. I dag to ser jeg, at min bagage er i Dallas, så måske får jeg den i dag. Hvis du kan, så brug et andet flyselskab. Vores billetter var for dyre, selv halvdelen af prisen ville have været for meget! Husk altid at bruge en airtag og tage billeder af din bagage og indhold!
Flybilletter
Jeg prøvede at købe flybilletter online, og alt så ud til at være i orden på dagen. Men desværre gik min booking ikke igennem, og jeg opdagede det kun, da jeg checkede min e-mail og ikke så nogen bekræftelse fra selskabet. Selvom dette skete, blev mine penge stadig trukket, og det føles virkelig ubehageligt at blive behandlet sådan her. Det er uprofessionelt fra deres side.
Mest stemmer anmeldelse
Min bagage mangler
Læs om