Marks and Spencer Anmeldelser

: 18

Los datos de esta empresa han sido verificados por su exactitud y están verificados. Es seguro visitar su sitio web oficial. Estamos convencidos de que la transparencia y seguridad en línea animan a todas las empresas a verificarse con nosotros, para que sepan dónde se puede comprar de manera confiable y segura.

39% Vil handle her igen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-29
Online shopping på hjemmesiden
Jeg fandt tilfældigvis Marks and Spencer, da jeg ledte efter en bestemt ting, og selvom jeg foret...Læs om
Martinus

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-04-15
Madkøb i butikken
Jeg elsker simpelthen at shoppe i den butik; vi finder altid god kvalitet og rimelige priser, og ...Læs om
Villiam Schneider

Anmeldelser (18)

  (4)

 (3)

  (8)

  (3)

  (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Børnetøj fra Marks & Spencer

    Jeg besluttede mig for at bestille noget børnetøj fra Marks & Spencer online butik, fordi jeg tidligere har været rigtig tilfreds med kvaliteten, når jeg har været i UK. Bestilte en masse ting lørdag eftermiddag og fik allerede en mail søndag eftermiddag om, at ordren var blevet sendt afsted. Efter 5 dage ankom pakken fra UK til Danmark. Jeg blev virkelig imponeret over den hurtige levering og den gode oplevelse med at handle. Jeg vil helt klart anbefale andre at shoppe på deres online butik.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Hurtig levering, manglende del

    Jeg blev virkelig imponeret over, hvor hurtigt min bestilling blev leveret - det kom endda før den forventede tid! Desværre manglede der en del af min vare, så jeg tog kontakt til kundeservice. De var meget hurtige til at hjælpe mig med at løse problemet. Alt i alt var min oplevelse god, selvom der var en lille fejl.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Online shopping på hjemmesiden

    Jeg fandt tilfældigvis Marks and Spencer, da jeg ledte efter en bestemt ting, og selvom jeg foretrækker at handle i butikker, besluttede jeg mig for at prøve at bestille online fra deres hjemmeside.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af tøj

    Det er en af mine yndlingsbutikker at handle i. Deres tøj er altid af god kvalitet og let at passe. Priserne er fair, og jeg synes, jeg får rigtig god værdi for mine penge.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af tøj og personlig service

    Forskellen mellem virksomheden og dens konkurrenter var mere tydelig, da jeg var barn. Deres fantastiske egne brands, herunder tøjet fra 'St Michael', var noget, som kunderne stolt bar som et kendetegn og kombineret med førsteklasses personlig service. Jeg ved godt, at tiderne har ændret sig, og at virksomheden har lidt under dette. Efter min mening er det dog ingen undskyldning for virksomheden systematisk at sænke produktkvaliteten og senest reducere deres evne til at levere personlig service.<br><br>De besparelser, som virksomheden opnår på lønomkostninger, svarer til den ekstra tid, som kunderne bruger på at udføre det samme arbejde. Virksomheden har simpelthen givet kunderne de opgaver, som de selv føler sig i stand til at slippe afsted med. Hvad er værdien af positiv omtale og gentagne køb hos et varmt smil fra en medarbejder i virksomheden?<br><br>De seneste år har der været mangel på medarbejdere i butikken, som kunderne kan spørge til råds eller hjælp. Tidligere kunne kunderne tage til kassen og få hjælp. Det kan man ikke i dag. Selvbetjeningskasser; færre kasseassistenter; færre kasser. Uforglemmeligt.<br><br>Og da jeg kørte ud af virksomhedens parkeringsplads, kunne jeg se, at de havde afskaffet deres hjælpere med indkøbsvogne. Rækken af returnerede indkøbsvogne strakte sig ud af indkøbsvognsskuret og halvt ud på vejen, hvilket hindrede adgangen for virksomhedens kunder i deres biler.<br><br>Jeg mener, at virksomheden bør overveje disse problemer og derefter få et fast greb om at løse dem. Jeg så ikke mange unge mennesker i virksomheden i dag, og hvis de har svært ved at tiltrække yngre kunder, er de afhængige af folk som mig, der kan huske, hvor godt virksomheden plejede at være i forhold til Produkt og Service.<br><br>Hvad angår at stole på, at kunderne selv medbringer deres egne poser! Hvis målet virkelig var at redde vores verden, hvorfor tilbyder virksomheden så ikke papirsposer i stedet, som de kan sælge med en lille profit, og stadig hævde, at de forsøger at redde jorden. Som det er nu, tror jeg, at deres egentlige mål med alle disse ændringer er økonomisk. Det er for at øge deres bundlinje.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Madkøb i butikken

    Jeg elsker simpelthen at shoppe i den butik; vi finder altid god kvalitet og rimelige priser, og det er det bedste for os. Desværre er kassedamerne nogle gange virkelig uhøflige ud over alle grænser. Jeg synes, tøjet til kvinder er generelt af dårlig kvalitet. Også hvis man handler online, bliver dyre varer proppet ned i en plastikpose som støveklude. Butikken burde virkelig tage bedre hånd om deres loyale kunder, for jeg ser ingen, der ligner deres modeller, som køber tøj der.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af tøj i linned

    Jeg er vild med disse tøj! De er virkelig godt lavet, linningen er af super kvalitet, og farven er bare fantastisk, som nogle andre også har sagt.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Tilfreds med online shopping, gode tilbud

    Kvaliteten af produkterne er virkelig god.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min ordre er forsvundet!

    Jeg bestilte noget på nettet for et stykke tid siden, og jeg har stadig ikke modtaget det! Jeg betalte en del penge for det, og jeg kan ikke engang få fat i dem for at spørge, hvor min ordre er. Det er virkelig frustrerende! Jeg ringede til deres kundeservice for flere uger siden, og de sagde, at de ville undersøge det, men jeg har stadig ikke hørt noget. Er det en svindel?


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Ordre fra Marks and Spencer

    Jeg bestilte en vare fra Marks and Spencer for næsten to måneder siden, men har stadig ikke fået den. Efter at have ventet i flere uger, skrev jeg til dem, og de undskyldte og sagde, at de ville kontakte fragtfirmaet. Nu er der gået tre uger mere, og jeg har stadig ikke modtaget mine varer. Jeg er skuffet over den dårlige kommunikation og den lange ventetid. Det er frustrerende at betale for noget og ikke få det.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Tøj og pris

    Jeg er virkelig tilfreds med kvaliteten af tøjet, og prisen var også god. Desværre var min oplevelse med kundeservicen ikke positiv. De virkede til at ignorere mine beskeder, og jeg fik kun en e-mail fra Paypal i stedet for en bekræftelse fra dem. Det var også besværligt at returnere en vare, da jeg blev nødt til at sende den tilbage til UK, selvom jeg havde købt den i Danmark. Alt i alt er det en skuffende oplevelse, og jeg havde forventet mere fra dem.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min gave fra min søn var en oliventræ

    Jeg fik et oliventræ som gave fra min søn, som jeg ved, at han havde sparet op til. Desværre tabte træet sine blade hurtigt, og det ser virkelig skidt ud! Det ser helt dødt ud. Jeg fik tilbudt et gavekort på £10, men jeg afslog det, fordi jeg troede, det var for lidt, og bad M og S om at tænke det hele igennem en gang til. Desværre har jeg ikke hørt noget tilbage fra dem. Jeg synes, deres kundeservice er virkelig dårlig!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    madoplevelser

    Jeg er virkelig skuffet over kvaliteten af maden. Ændringerne, der er blevet foretaget, synes jeg er direkte ulækre. Som med mange andre mærker er portionerne blevet mindre, mens priserne er blevet højere. Skiveskåret skinke er blevet tyndere, og priserne er steget. Færdigretterne smager kedeligt nu (de bruger dårligere ingredienser, hvor de plejede at være virkelig velsmagende), og priserne er skudt i vejret. For eksempel var Gastropub Moussaka, som vi spiste for nylig, slet ikke så god som den plejede at være. Vi kommer ikke til at købe den igen. Jeg kunne blive ved. Hvorfor reducere smagen og kvaliteten af jeres retter og produkter? Tror I, at folk ikke lægger mærke til det? Sparks, det såkaldte loyalitetsprogram, er besværligt. Jeg gider ikke at scrolle igennem og vælge tilbud. Jeg tror, det er en måde at indsamle vores data på, i stedet for at give en reel belønning til kunden. Hvorfor ikke bare tilføje dem til kortene, så vi får en øjeblikkelig overraskelse? Det ville være godt.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Købte 4 sæt pyjamas i hvid bomuld

    Jeg købte 4 sæt pyjamas i hvid bomuld til 35£ pr. sæt, og stoffet er virkelig lækkert. Men desværre er kvaliteten af håndværket bare elendig. Jeg tror ikke, de vil holde længe efter et par vaske. Sømmene sidder alle skævt, og bomuldstrådene hænger løst efter vask. Efter at have læst de dårlige anmeldelser, tvivler jeg på, at firmaet vil gøre noget ved det. Det er virkelig ærgerligt at se, hvordan de er gået ned ad bakke.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min online ordre

    Min pakke har nu været fast i Holland i fire dage uden nogen opdateringer. Jeg har allerede kontaktet kundeservice og håber, at de kan finde en hurtig løsning. Det er virkelig frustrerende at vente på en pakke, der overhovedet ikke bevæger sig.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af gavekort

    Hvordan kan det være, at virksomheden har ændret sig så meget? Førhen var de virkelig fokuserede på kunderne, men nu har de besluttet at flytte deres Kundeserviceafdeling til Sydafrika, og det virker som om, at ingen der kan eller vil hjælpe med at løse ens problem! Efter at have sendt flere e-mails til Kundeserviceteamet og til sidst talt med en medarbejder, så glemte de simpelthen at følge op med en e-mail for at bekræfte den information, de havde lovet i telefonen. Jeg fik at vide, at mit gavekort på £80 ville blive annulleret for 6 dage siden og erstattet med et e-gavekort inden for 72 timer. Men nu har jeg fået at vide af en medarbejder, at det alligevel ikke vil ske, og at jeg bør bruge det defekte gavekort i butikken, hvilket er helt imod den information, der blev givet sidste uge. Mit problem er, at på trods af mine mange henvendelser til M&S, har ingen taget sig tid til at opdatere mig om situationen. Jeg kan ikke bruge gavekortet online, hvor udvalget er meget bedre. Min frygt nu er, at kortet er blevet annulleret, og at jeg ikke vil kunne bruge det i butikken, og desuden har jeg ingen optegnelser over min samtale med Kundeserviceteamet. Det var en årlig fødselsdagsgave, men næste år vil jeg vælge et gavekort fra en anden butik, hvor man virkelig kan være sikker på en god kundeservice. Ifølge den store mængde af 1-stjernede anmeldelser på denne side, så skuffer M&S virkelig deres kunder!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Ordre af bukser

    Jeg har for nylig haft en operation, så jeg har bestilt en masse ting på nettet. Jeg købte nogle bukser til min mands fødselsdag, men de er stadig ikke kommet! Jeg kan ikke finde pakken nogen steder! De siger, at den blev leveret, men jeg har ikke modtaget noget som helst! Jeg er virkelig skuffet over den dårlige opfølgning på ordren og serviceniveauet.


Andre læste også