Curve Anmeldelser

: 18

Los datos de esta empresa han sido verificados por su exactitud y están verificados. Es seguro visitar su sitio web oficial. Estamos convencidos de que la transparencia y seguridad en línea animan a todas las empresas a verificarse con nosotros, para que sepan dónde se puede comprar de manera confiable y segura.

28% Vil handle her igen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-04-27
Min Amazfit Balance gennem Cur
Jeg er virkelig tilfreds med Curve - det er virkelig smart. Det er virkelig nemt at bruge. Jeg ha...Læs om
Overgaard

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-31
Curve metal kort
Jeg er virkelig skuffet over min oplevelse med Curve metal kortet. Jeg havde forventet en mere pe...Læs om
helmuth

Mest stemmer anmeldelse

  2023-12-12
Smart og bekvemt
Wow, det er virkelig fedt at bruge dette! Det fungerer super godt og er virkelig smart. Desværre ...Læs om
lisbet

Anmeldelser (18)

  (2)

 (3)

  (9)

  (3)

  (1)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min Amazfit Balance gennem Curve

    Jeg er virkelig tilfreds med Curve - det er virkelig smart. Det er virkelig nemt at bruge. Jeg har tilknyttet både et MasterCard og et Visa, og begge fungerer perfekt. Betalingen går gennem Curve, men du kan stadig bruge dine normale kort uden problemer. Jeg vil ikke give 5 stjerner endnu, fordi jeg kun har haft det i 19 dage. Men indtil videre er jeg virkelig glad for det.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Smart og bekvemt

    Wow, det er virkelig fedt at bruge dette! Det fungerer super godt og er virkelig smart. Desværre kan man ikke regne med kundeservicen, det er virkelig trist. Jeg skrev til dem for flere måneder siden og har stadig ikke hørt noget tilbage! Jeg vil give appen 5 stjerner hvis de bare arbejdede på deres kundeservice lidt mere.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Sort premiumkort

    Jeg er vild med mit sorte premiumkort! Det har virkelig givet mig kontrol over mine penge, og det er så nemt at bruge. Jeg er virkelig glad for de belønninger, fordele og cashback. Jeg kommer aldrig til at se mig tilbage igen. Tak for at få styr på mine penge. Undskyld ordspillet.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min online shopping var mega nem

    Jeg prøvede at shoppe online i går, og det gik virkelig godt. Jeg rodede lidt med min adresse, så jeg tog kontakt til kundeservice for at få hjælp. De var så venlige og hjælpsomme, og jeg fik min ordre alligevel. Jeg er virkelig tilfreds med hele oplevelsen!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Curve metal kort

    Jeg er virkelig skuffet over min oplevelse med Curve metal kortet. Jeg havde forventet en mere personlig kundesupport, men desværre har jeg ikke fået nogen form for hjælp fra dem. Der har været flere tilfælde, hvor mine transaktioner blev dobbelt debiteret eller afvist. Jeg synes det er dyrt at betale for en service, der ikke fungerer, især når der ikke er nogen form for kundesupport. Jeg vil anbefale at holde sig væk fra dette.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Dårligt

    Det var virkelig skuffende. Jeg synes det var ret nemt at sætte op, selvom det var lidt dyrt for et medlemskab. Desværre har jeg ikke haft held med at få fat i kundeservice, og mit "gratis" kort til £5,99 er aldrig dukket op. Jeg har forsøgt at kontakte dem, men har ikke hørt tilbage. Jeg håber virkelig ikke, at de trækker penge fra min bankkonto eller min PayPal-konto efter at have slettet min konto. Hvis du er på udkig efter et kort med belønninger, vil jeg anbefale dig at prøve et andet sted. Mit kort var planlagt til at komme den 9., men det er aldrig dukket op.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    En god all-round oplevelse

    Super fint med Curve kortet!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Medlem af Curve-programmet i flere år

    Jeg har været medlem af Curve-programmet i flere år, og deres innovation og fokus på kunden har altid imponeret mig. Jeg har anbefalet dem til familie og venner, selv før de havde en henvisningsordning. Desværre er min oplevelse de seneste år begyndt at blive mere frustrerende, da det virker som om, at virksomheden er begyndt at fokusere mere på grådighed end på kundetilfredshed. De har indført et gebyr for betalinger til spillesider, hvilket virker som udnyttelse af dem, der kæmper med spilafhængighed. Derudover har de fjernet store fordele fra abonnementet og reduceret grænserne for forbrug, hvilket ikke gavner kunden. Jeg forbliver kun kunde på grund af én funktion, der passer mig godt, men jeg ville med glæde tage min forretning et andet sted hen, da virksomheden virker dårligt drevet.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Kreditkort med flere fordele

    Efter jeg checkede virksomhedsregistret for Curve i dag (20/05/24), det ser ud til at de fleste af de 16 embedsmænd, som var "ansvarlige" for Curve, har sagt op, og der er kun CEO tilbage. Udover den dårlige kundeservice og produkterne, som virker meningsløse, er der nu kun en direktør tilbage. Kan det være et tegn på, at Curve er på vej mod konkurs med deres dårligt understøttede og meningsløse produkter?


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af Curve abonnement

    Jeg købte for nylig et Curve abonnement, og jeg må sige, at jeg virkelig er skuffet. Tidligere var kortet fantastisk - alle mine venner og familie havde en, og vi elskede det. Men nu skal man betale £10 om måneden for at få adgang til nogen funktioner overhovedet. Curve har langsomt fjernet alle de funktioner, der gjorde kortet fantastisk, og det er virkelig skuffende. Hvem har råd til £120 om året i denne krise med stigende leveomkostninger? Jeg kan ikke længere anbefale det til nogen. Jeg endte med at gå tilbage til at bære alle mine kort, da Curve kun tillader Samsung Pay+ kunder at have tre kort indlæst. Og når mine kort udløb, slettede jeg dem blot for at opdage, at jeg nu ikke længere kunne tilføje det nye kort! Jeg synes, at Curve fjerner de funktioner, jeg oprindeligt tilmeldte mig for, er en fup! At ændre reglerne bag efter er en dårlig bevægelse for en virksomhed. Og funktionen til at gå tilbage i tiden synes nu aldrig at virke, selvom det blev sagt, at jeg kunne gøre dette tre gange om måneden? Jeg synes, at £10 er alt for dyrt, især når vi tidligere fik alle funktionerne gratis gennem Samsung. Jeg er ekstremt skuffet over, hvordan Curve har behandlet langvarige brugere.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Mit køb med min telefon gennem Curve

    Jeg forsøgte at købe noget med min telefon via Curve, men det gik helt galt. Jeg prøvede også med mit ur, men det virkede heller ikke. Til sidst måtte jeg bruge mit kreditkort, hvor Curve trak pengene, og pludselig var der 3 transaktioner på min konto. Ingen respons fra hverken Curve eller butikken. Det var virkelig ikke en god oplevelse.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Metal kort

    Min oplevelse har bare været så dårlig! Jeg aflyste mit kort og konto for en måned siden på grund af svindel og et stjålet kort. Og alligevel sender de stadig e-mails og tillader transaktioner at gå igennem, selvom kortet skulle være aflyst. Og de beder om betaling! Jeg kan bare ikke tro det!<br><br>De forsøger at automatisere kundeservice for at spare penge, men hele oplevelsen er virkelig dårlig. Det er ikke pengene værd. Og forsikringsselskabet, som de tilbyder, tog over 6 måneder at udbetale, efter at der var en masse problemer tidligere også.<br><br>Andre Metal premium kort er bedre, så jeg vil prøve Monzo i stedet.<br><br>Sådan en dårlig gimmick!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    dårlig kundeservice

    Jeg har brugt Curve i et par år nu, og jeg er nødt til at sige, at deres kundeservice er virkelig dårlig. Jeg har haft problemer, og det er næsten umuligt at få en ordentlig løsning. Hvis man endelig får et svar, kan det tage op til en hel uge. Det er virkelig frustrerende og skuffende.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min oplevelse med Curve

    Jeg plejede at bruge Curve-kortet al tiden, og selvom jeg var glad for det, begyndte jeg at opleve problemer med betalinger, der gik galt. Det fik mig til at stoppe med at bruge kortet. Selv på deres Twitter-konto hørte jeg om betalingsproblemer, som de sagde var blevet løst. Desværre virker det ikke længere pålideligt. Det er virkelig ærgerligt, for Curve-kortets funktioner var virkelig praktiske.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Oprettelse af konto

    Jeg lavede en konto for at tilføje mit kreditkort til Apple Wallet, da det ikke naturligt understøttes. På trods af gentagne henvendelser har jeg stadig ikke modtaget mit Curve-kort eller den bonus, de tilbød ved tilmeldingen. Kundeservicen har ikke været til megen hjælp, da de bare siger, at en team kigger på det. Nu har jeg opgivet. Hvis de ikke engang kan levere kortet korrekt, giver det mig ikke tillid til deres service i fremtiden.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb med betalingsmuligheder

    Jeg var egentlig tilfreds med Curve, da de først kom frem, men med de nye betalingsmuligheder synes jeg, at det er blevet meningsløst. Deres afvisning af betalinger virker tit uretfærdig, for de siger, at man skal betale. Man kan ikke engang bruge et kreditkort til betaling af Klarna afdrag, hvilket jeg synes er mærkeligt, når jeg kan bruge mit Barclaycard udenom Curve. Desuden er deres kundeservice virkelig dårlig. Hvis der sker svindel på ens konto, er det meget svært at rapportere det. De beder en om at spærre sit kort, men gør ikke mere for at hjælpe. Deres chat-funktion er ubrugelig, for de svarer aldrig.


Andre læste også