Brussels Airlines Anmeldelser
Los datos de esta empresa han sido verificados por su exactitud y están verificados. Es seguro visitar su sitio web oficial. Estamos convencidos de que la transparencia y seguridad en línea animan a todas las empresas a verificarse con nosotros, para que sepan dónde se puede comprar de manera confiable y segura.
Anmeldelser (20)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Flyrejse til Napoli
Efter at have læst alle anmeldelser var jeg lidt nervøs for vores flyvning til Napoli, men heldigvis gik det fint! Vi havde ikke reserveret siddepladser til vores familie (to voksne og tre børn mellem 4 og 9 år), fordi det stod i betingelserne, at forældre ville blive placeret ved siden af deres børn. På udturen viste det sig ikke helt at være tilfældet, min mand sad ved siden af den yngste, de to ældste foran ham, og jeg sad en række bagved på den anden side. Vi kunne godt købe sædet ved siden af de to ældste, det var underligt. Vi gjorde det alligevel for 20 euro. På hjemturen sad vi dog sammen.
flyvning blev ændret pga. strejke
Jeg skulle egentlig have fløjet direkte fra København til Bruxelles, men på grund af en strejke måtte jeg lave en mellemlanding i Frankfurt. Selvom det var lidt besværligt, var kommunikationen fra selskabet virkelig god. De gav mig en madkupon som kompensation, og jeg fik mine 1900kr fly kompensation udbetalt kun 3 dage efter jeg søgte den. Selvom det ikke var den bedste oplevelse at skulle ændre flyvning, var jeg glad for den gode kommunikation og kompensation.
Fantastisk kundeservice og høflig betjening
Ringede tre gange og fik hjælp
Vores køb af billetterne
Vi havde en virkelig dårlig oplevelse med firmaet. I løbet af vores ferie fik vi en mail om, at vores barnebarn ikke var blevet tjekket ind på udrejsen, så vi måtte købe en ny billet. Efter at have fundet ud af, at han rent faktisk var blevet tjekket ind, begyndte vi at tro, at firmaet kun skabte dette "problem" for at tjene ekstra penge. Da vi kontaktede dem, nægtede de at tage ansvar eller finde en løsning på denne åbenlyse fejl. De henviste os bare til andre dårligt engelsktalende personer på et andet kontor, der heller ikke kunne hjælpe os. På hjemrejsedagen gik alt glat med vores boardingpas, hvilket viser, at deres kontorer tydeligvis ikke kommunikerer ordentligt med hinanden. Alt i alt er det et useriøst firma, som vi ikke vil anbefale til nogen.
Check-in fejl
Altså, jeg forsøgte at checke ind online, men der var en fejl fra deres side! Jeg ringede flere gange, og de sagde, de ville løse det, men de gjorde aldrig noget. Det var virkelig irriterende! De bad mig endda om at ringe til lufthavnen, men det var slet ikke deres skyld. Helt ærligt, det var dårlig kundeservice!
Min flyrejse til New York
Jeg havde en virkelig dårlig oplevelse med mit flyselskab. Mit fly til New York blev 9 timer forsinket, og personalet var slet ikke hjælpsomme. De viste ingen forståelse for situationen, og jeg følte mig helt magtesløs. Til sidst måtte jeg bede om hjælp fra et andet flyselskab, fordi Brussels Airlines ikke ville hjælpe mig med at få kompensation for forsinkelsen. Det er virkelig skuffende og uprofessionelt.
Jeg købte en flybillet til Bruxelles
Det var så irriterende at blive sat på standby, selvom jeg havde købt min billet flere måneder i forvejen! Jeg nåede lufthavnen tre timer før flyafgangen, men personalet nægtede at lade mig checke ind, fordi de havde solgt for mange billetter. De valgte tilfældigt seks personer, der ikke ville komme med, hvis alle mødte op. Damen ved indcheckningen kunne ikke forklare situationen ordentligt, og hendes engelsk var virkelig dårligt. Vi fik lov at komme med flyet til sidst, men kun 20 minutter før afgang, så vi måtte skynde os gennem lufthavnen. Ærgerlig service!
Mistede 3 kufferter
Vores oplevelse med at miste tre kufferter på vores udrejse var virkelig dårlig. Kundeservicen er slet ikke imponerende - det virker som om, de bare følger en skabelon og ikke rigtig lytter til vores behov. Da vi talte med call centeret i Indien, virkede det ikke engang som om, personen var til stede, og han påstod, at han ikke kunne finde vores oplysninger i systemet. Det virker som om, de lyver og undgår at tage ansvar. Vores tillid til selskabet er fuldstændig ødelagt, og vi vil aldrig vælge dem igen.
Køb af flybillet fra Bruxelle til Hamborg
Jeg købte en flybillet fra Bruxelle til Hamborg, men desværre var flyet forsinket i mange timer. Vi blev lovet at alle udgifter ville blive dækket, men indtil videre har vi stadig ikke modtaget en tilbagebetaling for den store taxaregning fra Hamborg til Billund på 5.400 kr. Vi har forsøgt at kontakte dem flere gange via mail, telefon og deres hjemmeside, men har desværre ikke fået nogen respons endnu. Det har været frustrerende at tale med en medarbejder, der ikke kan hjælpe os ud over at henvise til en formular på hjemmesiden.
Direkte og ærlig feedback
Min oplevelse med selskabet var virkelig skuffende. Jeg havde så mange problemer med at bestille mine billetter, og hver gang jeg forsøgte at ringe til kundeservice, fik jeg ingen hjælp. Det eneste gode var heldigvis den hyggelige samtale, jeg havde med en medarbejder, som virkelig vidste, hvad han lavede, og kunne guide mig igennem det hele.
Dårlig service
Hold da op, den service var virkelig dårlig! Jeg har aldrig oplevet noget lignende i mine 12 år her på jorden. De ændrede bare min ordre uden at spørge først - super irriterende! Jeg endte med at skulle vente yderligere 12 timer på min pakke. Hvad sker der lige?<br><br>Det betød, at jeg var nødt til at blive hjemme i stedet for at lege med mine venner, og mine forældre var slet ikke glade! Det er bare så ringe.<br><br>Kundeservicen var næsten værre end ventetiden på min pakke. De reagerede slet ikke, da jeg prøvede at kontakte dem. Det er da helt skørt!<br><br>Hvis jeg skal bestille noget igen, så finder jeg helt sikkert et andet sted. Vær på vagt!
Bestilling af flybillet
En borger oplevede problemer med at finde sin flybillet online til en rejse til Ghana på grund af dårlig support og langsom respons fra kundeservice.
Tabte kufferter og dårlig service
Min oplevelse med selskabet var virkelig dårlig. Jeg tabte tre kufferter under en flyvning på grund af forsinkelser fra Københavns Lufthavn. Efter fire timers venten i Lissabon prøvede jeg at melde mine kufferter savnet, men der skete ingenting. Ground handleren "Portway" har ikke kontaktet mig, og når jeg ringer, får jeg altid den samme undskyldning om, at de gør deres bedste for at finde dem. Det virker ikke helt ærligt, det virker mere som om, de bare venter på, at 21 dage er gået, så forsikringen kan dække det som tyveri. Jeg er virkelig skuffet over den dårlige service og manglende handling fra deres side. Jeg flyver aldrig med dem igen.
Afbestilling uden ordentlig kommunikation
Hvad sker der her? Jeg fandt ud af i går, at mit fly er blevet aflyst uden at få besked. Jeg ringede til selskabet, men kunne ikke finde en passende erstatningsflyvning, så jeg hastigt bookede et nyt fly hos en anden udbyder. Og så modtager jeg en SMS få timer senere om, at mit fly faktisk ikke er aflyst alligevel. Forvirrende og frustrerende! Jeg får ikke nogen erstatning for de penge, jeg måtte bruge på nye billetter på grund af deres rod.