Sonos Anmeldelser

: 23

Los datos de esta empresa han sido verificados por su exactitud y están verificados. Es seguro visitar su sitio web oficial. Estamos convencidos de que la transparencia y seguridad en línea animan a todas las empresas a verificarse con nosotros, para que sepan dónde se puede comprar de manera confiable y segura.

43% Vil handle her igen

Mest relevante positive anmeldelse

  2023-12-23
min nye højttaler
Min nye højttaler fungerer virkelig godt og lyder bare super fedt! Den gamle app var lidt dårlig,...Læs om
rigmor

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-04-29
Smart højttaler system
Jeg blev virkelig skuffet over den seneste opdatering – den fungerede slet ikke ordentligt! Det e...Læs om
E. Albertsen

Mest stemmer anmeldelse

  2024-04-05
lydudstyr, højttalere
Jeg købte nogle højttalere fra jer og var lidt skuffet over, at jeres app ikke havde en playliste...Læs om
Laura Beck

Anmeldelser (23)

  (1)

 (5)

  (16)

  (1)

  (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    min nye højttaler

    Min nye højttaler fungerer virkelig godt og lyder bare super fedt! Den gamle app var lidt dårlig, men den nye app er meget bedre og nemmere at bruge. Endelig kan jeg styre musikken fra min telefon uden at skulle rejse mig fra sofaen, wuhuu!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Rimelig god oplevelse med Sonos

    God lyd, let at betjene, flot design.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Purchased new Controller App

    Sonos har for nylig udgivet en ny Controller App, som har været en total katastrofe. Mine tjenester (Klassik Radio select) kan ikke længere indlæses eller autoriseres. Ifølge Klassik Radio er Sonos klar over dette problem. Selv mine egne musikbiblioteker kan ikke længere afspilles. Sonos har været ude af stand til at løse fejlen i uger nu, og der er ingen mulighed for at gå tilbage til en tidligere fungerende version. På trods af omkostningerne overvejer jeg seriøst at købe et konkurrentprodukt. Jeg vil helt sikkert ikke købe nogen nye Sonos-komponenter (selvom jeg havde seriøst planlagt det).


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Mere langsom reaktion efter opdatering

    Siden den seneste opdatering er alting bare blevet langsommere, og det er virkelig irriterende at finde ting nu. Før var det så nemt, alt gik automatisk og var lige til at finde. Jeg har en Arc 2 Era100 og en subwoofer i stuen, og en sl one-højttaler i spisestuen. Normalt er appen i spisestuen, men når jeg prøver at skifte den til stuen, så hopper den bare tilbage til spisestuen hele tiden. Jeg skal gentage det flere gange, før den bliver i stuen. Ærligt talt, jeg er virkelig skuffet over denne app - den gamle var hurtigere, mere brugervenlig og fungerede bare perfekt.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Højttalere, app-opdatering.

    Jeg har brugt jeres højttalere i lang tid og har været virkelig glad for dem. Men jeg synes, det er super irriterende, at den nye app stadig ikke har fået en opdatering. Det virker lidt uprofessionelt, at der ikke er nogen kommunikation fra jeres side omkring dette problem. Mange af os brugere er utilfredse og overvejer at skifte til en anden løsning. Jeg håber virkelig, at I snart kommer på banen og fortæller os noget om den opdatering.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Smart højttaler system

    Jeg blev virkelig skuffet over den seneste opdatering – den fungerede slet ikke ordentligt! Det er bare træls at have investeret i gode højttalere, der pludselig ikke virker som de skal. Jeg måtte faktisk ringe til support, men desværre fik jeg ikke nogen løsning på problemet, kun undskyldninger. Jeg må være ærlig og sige, at jeg er meget skuffet over hele den her oplevelse og vil ikke anbefale andre at købe dette produkt, medmindre der kommer en effektiv opdatering snart.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min nye højttaler

    Hvis jeg kunne, havde jeg givet 0 stjerner på grund af det forfærdelige software. Jeg endte med at købe en ny højttaler et andet sted og smed jeres skrammel ud.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Siden oktober 2020

    Jeg har haft mit lydsystem siden oktober 2020 og jeg må sige, at min oplevelse generelt har været positiv. Men fra begyndelsen følte jeg mig lidt irriteret over ikke at kunne bruge mit musikbibliotek gemt på mine Apple-enheder. Efter at have tilmeldt mig online tjenester som SoundCloud, MixCloud og Spotify, er der både gode og dårlige overraskelser, afhængigt af hvilken type abonnement jeg havde. For nylig ændrede Sonos deres smartphone-app interface, og det virker som om de har overset at teste det ordentligt...mine spillelister tager mere end et minut at indlæse, hvilket er ret irriterende. Denne fejl opstår på alle tre smartphones, der bruger systemet. Alt i alt er min oplevelse temmelig blandet, og hvis jeg skulle vælge i dag, ville jeg ikke gå med Sonos igen, da det er ret dyrt i forhold til det, man får.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Lydsystem

    Jeg er virkelig skuffet over den nye app, som tydeligvis ikke er blevet ordentligt testet før den blev frigivet. Det er bare så irriterende at skulle nulstille hele systemet bare for at forbinde til ny WiFi, og det er virkelig ikke acceptabelt, især når man mister playlister og opsætning. Derudover har jeg haft svært ved at skelne mellem 2,4 og 5Ghz, hvilket gør det endnu mere besværligt at få systemet til at fungere ordentligt igen. Jeg tænker seriøst på at skifte til et andet mærke på grund af de mange problemer med den nye app.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    lydudstyr, højttalere

    Jeg købte nogle højttalere fra jer og var lidt skuffet over, at jeres app ikke havde en playliste-funktion. Jeg synes, det er vigtigt for en musikapp at have den mulighed, så det var ærgerligt at opdage, at jeg ikke kunne lave mine egne playlister. Jeg vil ikke anbefale dette produkt til andre.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Problematisk højttaler

    Jeg har haft den her højttaler i flere år, og den virker næsten aldrig ordentligt. Jeg støder hele tiden på problemer og fejl, hvilket er virkelig frustrerende.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min opkobling mellem forskellige enheder

    Jeg har brugt jeres system i flere år, men jeg har oplevet problemer med at streame mellem mine enheder. Appen virker ikke længere ordentligt med forbindelsen mellem mit TV, Beam og højtalere. Det er virkelig irriterende, og jeg tænker på at skifte til et andet system.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Din seneste opdatering

    Jeg er virkelig skuffet over den seneste opdatering fra jer. Faktisk er jeg så skuffet, at det er svært at finde ord. Opdateringen virker slet ikke, og det er ærligt talt frustrerende. Jeg forstår ikke, hvorfor I sender noget ud, der ikke engang er blevet testet ordentligt. Lad os få den gamle version tilbage, indtil I kan levere noget, der rent faktisk virker. Jeg forventer mere fra jer.


Andre læste også